[AQJ 4.2 340 KM] Odczyt grupy 093
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
[AQJ 4.2 340 KM] Odczyt grupy 093
Witam
Sprawdzałem koleżance z forum ustawienie rozrządu po wymianie i grupie 093 sa wartosci -8 i -9 czyli według mnie zle poskładany, prosiłbym o potwierdzenie lub naprowadzenie na właściwy tok rozumowania.
Pozdrawiam
Sprawdzałem koleżance z forum ustawienie rozrządu po wymianie i grupie 093 sa wartosci -8 i -9 czyli według mnie zle poskładany, prosiłbym o potwierdzenie lub naprowadzenie na właściwy tok rozumowania.
Pozdrawiam
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
w grupie 090 jest wszystok ok czyli 0 albo -1 na obu. Tylko w 093. Czy przypadkowo nie jest na obu głowicach o jeden ząbek przestawiony
http://vaglog.rtnet.pl/cin_146631.html
http://vaglog.rtnet.pl/cin_146632.html
http://vaglog.rtnet.pl/cin_146631.html
http://vaglog.rtnet.pl/cin_146632.html
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To nie tak nie idżcie tą drogąCin pisze:w grupie 090 jest wszystok ok czyli 0 albo -1 na obu. Tylko w 093. Czy przypadkowo nie jest na obu głowicach o jeden ząbek przestawiony
Pierwsze co - jak mówię sprawdzić odpracowanie nastawników - możliwe, że one leżą - choć nie wiem jaki auto ma nalot - u mnie jest 280 (rozrząd robiony dwa razy - 211 i 230 - więc zaraz kolejna wymiana) ale nastwniki w stanie idealnym, nic nie brzęczy, nie terkocze itd.. - kojarzę, że koleżanka kupiła dość młode i udokumentowane odpowiednio auto.
Jeśli okaże się, że nastawniki osiągają zadane przestawienie - można je na 100% wykluczyć.
Są niestety jeszcze innego rodzaju problemy, ale nie będziemy uprawiać czarnowidztwa - zróbcie logi i będziemy myśleć co i jak.
Przestawianie o ząbek - tu ząbek tam - to nie jest właściwa droga
Należy również sprawdzić dobór komponentów do rozrządu (rolka przy tłumiku drgań i sam tłumik (niektórzy wcale go nie wymieniają ) - są pewne różnice w osprzęcie w ANK - niech pokaże palcem co kupił i zamontował, chyba że graty z ASO - to raczej dobrane właściwie.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
U mnie cała polka z dziwnbymi odgłosami pod maską (o czym pisałam w innym temacie) zaczęła się od wymiany rozrządu. Wcześniej było cichusieńko. Udokumentowane mam 219 z 2010r. Od 2011 w PL, obecnie na blacie 244 - w rzeczywistości tego nigdy nie wiadomo. Co do gratów są z ASO Lublin pod VIN dobierane poza paskiem, który jest Contitecha (ponoć lepszy niż oryginał - ja się nie znam)Zagór pisze: To nie tak nie idżcie tą drogą
Pierwsze co - jak mówię sprawdzić odpracowanie nastawników - możliwe, że one leżą - choć nie wiem jaki auto ma nalot - u mnie jest 280 (rozrząd robiony dwa razy - 211 i 230 - więc zaraz kolejna wymiana) ale nastwniki w stanie idealnym, nic nie brzęczy, nie terkocze itd.. - kojarzę, że koleżanka kupiła dość młode i udokumentowane odpowiednio auto.
Jeśli okaże się, że nastawniki osiągają zadane przestawienie - można je na 100% wykluczyć.
Są niestety jeszcze innego rodzaju problemy, ale nie będziemy uprawiać czarnowidztwa - zróbcie logi i będziemy myśleć co i jak.
Przestawianie o ząbek - tu ząbek tam - to nie jest właściwa droga
Należy również sprawdzić dobór komponentów do rozrządu (rolka przy tłumiku drgań i sam tłumik (niektórzy wcale go nie wymieniają ) - są pewne różnice w osprzęcie w ANK - niech pokaże palcem co kupił i zamontował, chyba że graty z ASO - to raczej dobrane właściwie.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Graty rzeczywiście skoro brane z ASO, to można dać spokój
Co do hałasów - spojrzałem w ten wątek - nie ma to raczej związku z tym.
Czy rano jak odpalasz auto, słychać jakieś krótkotrwałe chrobotanie spod maski - spróbuj uruchomić silnik z otwarta pokrywą, a jeszcze lepiej, niech postoi ze 2/3 dni, i po tym okresie odpal.
Jaki olej zalany??
Co do hałasów - spojrzałem w ten wątek - nie ma to raczej związku z tym.
Czy rano jak odpalasz auto, słychać jakieś krótkotrwałe chrobotanie spod maski - spróbuj uruchomić silnik z otwarta pokrywą, a jeszcze lepiej, niech postoi ze 2/3 dni, i po tym okresie odpal.
Jaki olej zalany??
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To teraz zaprowadÂź, to auto, weÂź ze sobą książkę/instrukcję i niech wypompuje sobie to co wlał, i wleje właściwą lepkość - 5w40 max, jesli lubisz często zakręcić pod rev limiter, jak jeÂździsz normalnie czasem ostro, czasem lajt - 5w30 wystarczy - to silnik cisno pasowany, a ciśnienie oleju, ma tu kolosalne znaczenie, i wyższe wcale nie oznacza lepsze - choćby dla układów pracujących dzięki niemu.
Mobil może być, ale ja polecam wszem i wobec Amsoil - nie ma dla mnie na tą chwilę lepszego oleju - choć w planach mam jeszcze spróbować Royal'a i być może zmienię zdanie , może być też Motul, LM, Millers.
Mobil może być, ale ja polecam wszem i wobec Amsoil - nie ma dla mnie na tą chwilę lepszego oleju - choć w planach mam jeszcze spróbować Royal'a i być może zmienię zdanie , może być też Motul, LM, Millers.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Takiego auta nie kupuje się, żeby jeÂździć 60 do kościoła, ale killerem też nie jestem (przez 6000 km auto kilka razy widziało ponad 6kprm) więc wg. tego co piszesz u mnie 5W30 powinien być.
Jestem dziewczyną, więc wiadomo jak mechanik do tego podchodzi.... Ale jak zobaczyłam co mi wlał i zrobiłam minę kota sr***cego na pustyni to stwierdził : "Młoda zaje**** olej. Najlepszy jaki może być do tego silnika. Zobaczysz pojeÂździsz i będzie zero problemów."
Co do marek olejów to ja pasuję. Zawsze do tej pory lałam Castrola i było ok.
Jestem dziewczyną, więc wiadomo jak mechanik do tego podchodzi.... Ale jak zobaczyłam co mi wlał i zrobiłam minę kota sr***cego na pustyni to stwierdził : "Młoda zaje**** olej. Najlepszy jaki może być do tego silnika. Zobaczysz pojeÂździsz i będzie zero problemów."
Co do marek olejów to ja pasuję. Zawsze do tej pory lałam Castrola i było ok.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga