Panowie od samego początku kupna A6 mam problem ze spalaniem, zarowno na benzynie i na gazie.
Kupilem auto z uszkodzona turbina. komputer pokazywał parę błędów, wszystkie usunałęm i pali dalej ok 20l na 100 km
Vag pokazywal błąd mieszanki paliwa, pomyslalem wymienie sonde... okazało się ze w aucie byla sonda od lupo. Wymieniłem ją, auto zaczelo zapier*****, ale dalej pali w cholere.
Jest moze druga sonda? Jesli tak to czy jest mozliwe ze jest uszkodzona i nie pokazuje tego Vag? Jak to sprawdzic?
Czy jesli są dwie to powinny miec takie same nry czy inne? Numer sondy, ktora kupilem wziąłem z katalogu wg Vinu.
Auto ma tez jakis problem z temp silnika. Bardzo wolno sie nagrzewa wg licznika i rzadko dochodzi do 90 stopni ( przewaznie jest 70-80). W instalacji byla tez jakas przerwa elektryczna, ale elektryk to usunal, tak ze blad juz nie wyskakuje. Moze ma to jakis wplyw?
[AEB 1.8 150 KM] Problem ze spalaniem / Pali 20 litrow...
NPT też mam AEB i wiem , że może w warszawskich porannych korkach przy kilkukilometrowych podróżach na zimnym silniku sporo palić, ale to raczej 13 a nie 20 l/100km.
Jeśli VAG nie pokazuje już błędów, to do sprawdzenia:
1. Układ podciśnienia - jak w moim aucie nagle spalanie skoczyło do 17 l/100km to wymienione zostały gumowe rury (nieszczelność ze starości) i po kłopocie .
2. Termostat - były identyczne objawy, max 80 stopni a zwykle 70 i to po dłuższej trasie. Polecam sprawdzić cenę termostatu w ASO bo w moim przypadku (jakiś czas temu to było) taniej ori niż za Wahler'a w Intercars.
3. Wielce prawdopodobne, zwłaszcza jak nie znasz historii i sonda była nie od tego silnika <szok> , że przepływomierz do wymiany. Jeśli się zdecydujesz na wymianę, pamietaj, żeby kupić do AEB a nie "podobny".
Jeśli VAG nie pokazuje już błędów, to do sprawdzenia:
1. Układ podciśnienia - jak w moim aucie nagle spalanie skoczyło do 17 l/100km to wymienione zostały gumowe rury (nieszczelność ze starości) i po kłopocie .
2. Termostat - były identyczne objawy, max 80 stopni a zwykle 70 i to po dłuższej trasie. Polecam sprawdzić cenę termostatu w ASO bo w moim przypadku (jakiś czas temu to było) taniej ori niż za Wahler'a w Intercars.
3. Wielce prawdopodobne, zwłaszcza jak nie znasz historii i sonda była nie od tego silnika <szok> , że przepływomierz do wymiany. Jeśli się zdecydujesz na wymianę, pamietaj, żeby kupić do AEB a nie "podobny".
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga