[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
Panowie kupiłem auto od kolegi Shrek i on zmieniał licznik na pełny FIS, ale po zmianie został taki błąd
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Thursday, 25 July 2013, 18:01:30:0
Control Module Part Number: 4B0 920 933 G
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12
Software Coding: 02060
Work Shop Code: WSC 07777
1 Fault Found:
01311 - Information Data Bus
80-00 - Single-Wire Operation
Licznik wcześniej był przedliftowy z elektronicznym zegarkiem. W sumie to nic się nie dzieję, ale błąd mnie drażni... Wiecie o co biega? Radio zmienione z concert I na concert II. Próbowałem się połączyć z radiem przez VCDS, ale nie widzi takiego modułu i ni da rady. Ktoś ogarnia te klimaty? Może trzeba jakoś inaczej zakodować/przekodować ? Jak sie poprawnie ustawia wskazanie paliwa? Też jest z tym chyba mały problem, bo wydaje mi się ze trochę zaniża wskazania...
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Thursday, 25 July 2013, 18:01:30:0
Control Module Part Number: 4B0 920 933 G
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12
Software Coding: 02060
Work Shop Code: WSC 07777
1 Fault Found:
01311 - Information Data Bus
80-00 - Single-Wire Operation
Licznik wcześniej był przedliftowy z elektronicznym zegarkiem. W sumie to nic się nie dzieję, ale błąd mnie drażni... Wiecie o co biega? Radio zmienione z concert I na concert II. Próbowałem się połączyć z radiem przez VCDS, ale nie widzi takiego modułu i ni da rady. Ktoś ogarnia te klimaty? Może trzeba jakoś inaczej zakodować/przekodować ? Jak sie poprawnie ustawia wskazanie paliwa? Też jest z tym chyba mały problem, bo wydaje mi się ze trochę zaniża wskazania...
fis
Witam podpinam sie pod temat wszystko przerobiłem pozostało mi podpiąć spalanie w liczniku pin 1 w czerwonej kostce i tu problem bo nie wiem pod jaki pin podpiąć w sterowniku silnika jest to afb 98r sterownik na wiele kostek.. 

te oczy widzą wszystko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: fis
Jak otworzysz pudełko gdzie jest sterownik silnika to tam będzie w kostce pod tym sterownikiem taki żółty cienki przewód... chyba pin 18 ale nie pamiętam dokładnie... w każdym razie cienki żółty na 100% znajdzieszpatras26 pisze:Witam podpinam sie pod temat wszystko przerobiłem pozostało mi podpiąć spalanie w liczniku pin 1 w czerwonej kostce i tu problem bo nie wiem pod jaki pin podpiąć w sterowniku silnika jest to afb 98r sterownik na wiele kostek..

Re: fis
Jacek_max pisze:Jak otworzysz pudełko gdzie jest sterownik silnika to tam będzie w kostce pod tym sterownikiem taki żółty cienki przewód... chyba pin 18 ale nie pamiętam dokładnie... w każdym razie cienki żółty na 100% znajdzieszpatras26 pisze:Witam podpinam sie pod temat wszystko przerobiłem pozostało mi podpiąć spalanie w liczniku pin 1 w czerwonej kostce i tu problem bo nie wiem pod jaki pin podpiąć w sterowniku silnika jest to afb 98r sterownik na wiele kostek..
wszystko ładnie pięknie ale kolego jest tam dużo żółtych kabli żółto kolorowych tylko jeden cały żółty który idzie do złącza 10pin brązowe na pin 3 czy to ten kabel
te oczy widzą wszystko
Witam,
Mam a6c5 z 2002 1.9AWX, licznik pół fis (pokazuje tylko temperaturę otoczenia)
Zakupiłem licznik z pełnym fis-em od 2.5TDI z 2003 roku, manetkę, kable i wtyczki też mam wszystkie.
Czy jest ktoś może z okolic Krakowa, Katowic kto mógłby się zająć przekładką w rozsądnych pieniążkach.
Trochę mam stracha żeby czegoś nie uwalić samemu....
Pzdr.
Mam a6c5 z 2002 1.9AWX, licznik pół fis (pokazuje tylko temperaturę otoczenia)
Zakupiłem licznik z pełnym fis-em od 2.5TDI z 2003 roku, manetkę, kable i wtyczki też mam wszystkie.
Czy jest ktoś może z okolic Krakowa, Katowic kto mógłby się zająć przekładką w rozsądnych pieniążkach.
Trochę mam stracha żeby czegoś nie uwalić samemu....
Pzdr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
Nic więcej, jak masz z analogowym to kabelki od manetki do licznika do czerwonej kostki 20pin a do tej samej kostki czerwonej musisz dac sygnał spalania z ECU silnika i komplet...
we wtyczkach oryginalnych nic nie zmieniasz... tylko dokładasz ...
acha ponieważ masz 97 to coś czuje że będziesz musiał zmienic pastylki w kluczach bo nie zakodujesz do tych zegarów...
pewnie masz te pierwsze tak jak ja miałem a ten licznik z fis ma ID48 te co są wielokrotnego zapisu bo na twoich to nie pójdzie niestety.

acha ponieważ masz 97 to coś czuje że będziesz musiał zmienic pastylki w kluczach bo nie zakodujesz do tych zegarów...
pewnie masz te pierwsze tak jak ja miałem a ten licznik z fis ma ID48 te co są wielokrotnego zapisu bo na twoich to nie pójdzie niestety.
dużo jest zabawy z wyłączeniem kontrolek spalonej żarówki itp przekodowaniem na automata i wszystkim innym potrzebnym do uruchomienia?? i ile to może kosztować tzn montaż bo sam sobie z tym napewno nie poradzę
a te "pastylki" to o co chodzi dokładnie?? we wszystkich kluczykach trzeba je wymienić i jaki może być ich koszt. pozdrawiam
/// potrzebuję takiego transpondera bez CANa do każdego z kluczyków??
ID48 CRYPTO MEGAMOS (ID48 TP08 T6)
![Obrazek]()
a te "pastylki" to o co chodzi dokładnie?? we wszystkich kluczykach trzeba je wymienić i jaki może być ich koszt. pozdrawiam
/// potrzebuję takiego transpondera bez CANa do każdego z kluczyków??
ID48 CRYPTO MEGAMOS (ID48 TP08 T6)
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 18:52 przez sieno26, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
W tym roczniku nie kodujesz automata, masz sygnał w czerwonej wtyczce to będzie od razu widoczny. Pastylki to poszukaj w necie... crypto48 ID48 wyskoczy trochę tego ok 12-17zł/szt.
spalone żarówki i inne 2 sygnały (razem trzy ) musisz dac do masy i masz ciszę
no chyba że nie masz spryskiwacza to też do masy. reszta to kodowanie i km i klucze i jazda... dasz radę.
spalone żarówki i inne 2 sygnały (razem trzy ) musisz dac do masy i masz ciszę
