[ARJ 2.4 165 KM] Drgania , trzesie buda przy przyspieszeniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
[ARJ 2.4 165 KM] Drgania , trzesie buda przy przyspieszeniu
Witam koledzy z moja Audiczka dzieje sie cos niepokojącego , na biegu jałowym po dodaniu gazu przy obrotach 1200-1600 trzesie buda strasznie , dodam ze jak trzymam obroty na powiedzmy 1400 to cały czas trzesie identycznie , poza tym zakresem obrotow co napisalem nie ma zadnych wibracji itp , dodam ze mam wypadania zapłonów na jałowym , po przełączeniu na gaz bardziej odczuwalne , ostatnio pojawił się 2 poważny problem , jadąc w trasie i przyspieszając w zakresach od 1000-3500 tys obrotow zaczeło mi telepać buda , nie przyśpieszał , tak jakby się dławił lub chodził na 5 garów , nie było to zjawisko jednorazowe po powtórzyło mi się to juz pare razy. Panowie od czego zacząc ? świece mam nowe , podejrzewam cewkę lub kable WN , nie chcem bawić się w bezmyslne kupowanie czesci i wymienianie. Miał ktoś moze podobny problem ? z góry dziekuje za każdą podpowiedź.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
nie , no jeśli zacznie mi w czasie jazdy tak przerywać to on wogole nie przyspiesza w tym czasie tylko trzęsie budą , kable wymienialem niecale 2 lata temu na NGK , świece z pol roku temu tez nie byly tanie ponad 300 zł za komplet dałem irydowe. możliwe ze cewke mam do wymiany i zła cewka mogła uszkodzic kable np. Zła regulacja LPG odpada bo gaz mam od 2 lat i nigdy mi sie nic takiego nie działo.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
miałem podobne objawy, pomogła wymiana świec z tym, że szarpania na benzynie nie było czuć tylko na gazie. świece dedykowane do tego motoru ngk, wcześniej były beru i wytrzymały jakieś 50kkm. jeśli nie chcesz wydawać niepotrzebnie kasy może uda ci się gdzieś podmienić kable i cewki aby wykluczyć coś z tego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
no wiec koledzy dzis sie dobrałem do Vaga, obserwowałem sondy , przepływomierz , korekty krótkie mam w okolicach 0 , raz na 1 na minusie raz 2 na plusie wiec ok , korekty długie na b.jołowym po 5 procent , długie przy obciążeniu w okolicach 1,2 % wiec ok , na b.jałowym mogla by byc mniejsza ale do 5 % moze byc chyba, przepływomierz wskazał na pełnym bucie 3 bieg czerwone pole 119 najwięcej , sprawdzałem 3 razy , piszecie chłopy ze powinno byc w okolicach 132(nie pamiętam jednostki) u mnie najwięcej ile pokazało to 119. Czy przepływka jest do wymiany czy moze to wina nienowego juz filtra powietrza
zrobiłem od nowa mapy lpg , pierw pojeździłem na benie z 40 km , chodzi ładnie ale wypadania zapłonów są nadal wiec to raczej problem z układem WN.

to wypadanie zapłonów to chyba norma w 2.4, u mnie nieraz chodzi idealnie nieraz telepie lekko a nieraz bardzo na jałowym, chyba trzeba sie do tego przyzwyczaić, to twoje opisywane zjawisko też miałem może z 3 razy na 3 lata użytkowania. Będę śledził temat może i mi pomoże 

Było Audi 80 B3 1.8S
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro