Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARJ 2.4 165 KM] Drgania , trzesie buda przy przyspieszeniu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

[ARJ 2.4 165 KM] Drgania , trzesie buda przy przyspieszeniu

Post autor: Zajcu » 13 paź 2013, 13:41

Witam koledzy z moja Audiczka dzieje sie cos niepokojącego , na biegu jałowym po dodaniu gazu przy obrotach 1200-1600 trzesie buda strasznie , dodam ze jak trzymam obroty na powiedzmy 1400 to cały czas trzesie identycznie , poza tym zakresem obrotow co napisalem nie ma zadnych wibracji itp , dodam ze mam wypadania zapłonów na jałowym , po przełączeniu na gaz bardziej odczuwalne , ostatnio pojawił się 2 poważny problem , jadąc w trasie i przyspieszając w zakresach od 1000-3500 tys obrotow zaczeło mi telepać buda , nie przyśpieszał , tak jakby się dławił lub chodził na 5 garów , nie było to zjawisko jednorazowe po powtórzyło mi się to juz pare razy. Panowie od czego zacząc ? świece mam nowe , podejrzewam cewkę lub kable WN , nie chcem bawić się w bezmyslne kupowanie czesci i wymienianie. Miał ktoś moze podobny problem ? z góry dziekuje za każdą podpowiedź.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 paź 2013, 19:19

Objaw pasuje do niesprawnego WN, możliwe że kable do wymiany jeśli nigdy nie wymieniane.
Ale również może być inna przyczyna np uszkodzony przepływomierz, zła regulacja lpg

krejzi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 lip 2013, 09:36
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: krejzi89 » 13 paź 2013, 21:30

przy tych objawach występuje bardzo odczuwalny brak mocy czy nie;>

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 14 paź 2013, 12:20

nie , no jeśli zacznie mi w czasie jazdy tak przerywać to on wogole nie przyspiesza w tym czasie tylko trzęsie budą , kable wymienialem niecale 2 lata temu na NGK , świece z pol roku temu tez nie byly tanie ponad 300 zł za komplet dałem irydowe. możliwe ze cewke mam do wymiany i zła cewka mogła uszkodzic kable np. Zła regulacja LPG odpada bo gaz mam od 2 lat i nigdy mi sie nic takiego nie działo.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 14 paź 2013, 21:53

miałem podobne objawy, pomogła wymiana świec z tym, że szarpania na benzynie nie było czuć tylko na gazie. świece dedykowane do tego motoru ngk, wcześniej były beru i wytrzymały jakieś 50kkm. jeśli nie chcesz wydawać niepotrzebnie kasy może uda ci się gdzieś podmienić kable i cewki aby wykluczyć coś z tego.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 15 paź 2013, 18:24

no wiec koledzy dzis sie dobrałem do Vaga, obserwowałem sondy , przepływomierz , korekty krótkie mam w okolicach 0 , raz na 1 na minusie raz 2 na plusie wiec ok , korekty długie na b.jołowym po 5 procent , długie przy obciążeniu w okolicach 1,2 % wiec ok , na b.jałowym mogla by byc mniejsza ale do 5 % moze byc chyba, przepływomierz wskazał na pełnym bucie 3 bieg czerwone pole 119 najwięcej , sprawdzałem 3 razy , piszecie chłopy ze powinno byc w okolicach 132(nie pamiętam jednostki) u mnie najwięcej ile pokazało to 119. Czy przepływka jest do wymiany czy moze to wina nienowego juz filtra powietrza ?? zrobiłem od nowa mapy lpg , pierw pojeździłem na benie z 40 km , chodzi ładnie ale wypadania zapłonów są nadal wiec to raczej problem z układem WN.

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:42
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 15 paź 2013, 20:20

to wypadanie zapłonów to chyba norma w 2.4, u mnie nieraz chodzi idealnie nieraz telepie lekko a nieraz bardzo na jałowym, chyba trzeba sie do tego przyzwyczaić, to twoje opisywane zjawisko też miałem może z 3 razy na 3 lata użytkowania. Będę śledził temat może i mi pomoże :)
Było Audi 80 B3 1.8S
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro

pepi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 01 paź 2013, 21:19
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi1 » 15 paź 2013, 20:28

lewizna może być jeszcze

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja