Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

kąt wyprzedzenia wtrysku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
BARANINA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 30 wrz 2013, 22:48
Lokalizacja: mysłowice

kąt wyprzedzenia wtrysku

Post autor: BARANINA » 10 paź 2013, 09:51

witam mam pyanie czy jest ktos z okolic Myslowic kto posiada vaga i mogły mi ustawic kąt wwtysku w mojej audiczce,prosze podac ewentualne koszty.dziekuje
baranina

Hollender89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwie 2012, 18:32
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Hollender89 » 12 paź 2013, 16:10

sam sobie to ustawisz... powiem Ci jak vag tu nie potrzebny
- ściągnąć obudowę od rozrząd
-na kole zembatym masz 3 sruby immbus 6 jak dobrze pamietam luzujesz je i przestawiasz albo w lewo albo w prawo nie pamietam dobrze ale chyba w lewo to zmniejszasz w prawo zwiększasz
wrrr..... kultura pracy traktora nie to tylko 2.5 TDi :)))

maestro100

Post autor: maestro100 » 12 paź 2013, 18:58

Hollender89 pisze:sam sobie to ustawisz... powiem Ci jak vag tu nie potrzebny
- ściągnąć obudowę od rozrząd
-na kole zembatym masz 3 sruby immbus 6 jak dobrze pamietam luzujesz je i przestawiasz albo w lewo albo w prawo nie pamietam dobrze ale chyba w lewo to zmniejszasz w prawo zwiększasz
He he ... <lol>
Leże i kwiczę <lol>
Hollender89, dzięki za żart po sobotniej orce, trochę uśmiechu na koniec dnia nigdy nie zaszkodzi ;) .

A tak na serio przyjacielu- to jak chcesz ustawić kąt wtrysku bez Vag-a/ Vcds-a? Na słuch? Przecież jego wartości nie wyświetlają się na zegarach.
Pzdr i miłego weeeeekeeeeenduuuuu :] .

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 12 paź 2013, 23:47

Hollender89 pisze:sam sobie to ustawisz... powiem Ci jak vag tu nie potrzebny
- ściągnąć obudowę od rozrząd
-na kole zembatym masz 3 sruby immbus 6 jak dobrze pamietam luzujesz je i przestawiasz albo w lewo albo w prawo nie pamietam dobrze ale chyba w lewo to zmniejszasz w prawo zwiększasz
Nie jestem wielkim znawcą ale mam 2.5TDI i na oko to se można ustawić ..............

quest87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 28 cze 2008, 16:59
Lokalizacja: siedlce

Post autor: quest87 » 13 paź 2013, 00:33

hehe a potem mówią z 2.5 tdi niedobre :D ze silnik skończył się po 140 tyś skręconych z 500 tys :D Era starów się już skończyła jak to mechanik wchodził pod koc i ustawiał zapłon żeby przypadkiem nikt nie podejrzał :D

Srokol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2013, 11:55
Lokalizacja: Sędziszów Młp.

Post autor: Srokol » 13 paź 2013, 11:42

witam
nie bede zakladal nowego tematu wiec mysle ze tu bedzie odpowiedni temat do mojego problemu.

kupilem audi a6 2,5 TDI 150 km v6 1997 r,autko kupilem jako uszkodzone (uszkodzona pompa wtryskowa) kupilem pompe na 100% sprawna (rok gwarancji)pompa zostala ustawiona na znak firmowy i autko dalej nie pali!! jak przestawimy pompe od znaku firmowego o jeden zabek na pasku wtedy auto pali na dyk i ogolnie nic sie nie dzieje jedynie jest pokazana na Vag-u wartosc kata wtrysku 10-12 %, chwile pochodzi i spadnie do 0 % jak znowu chwile dam mu gazu to wraca do 10-12 %.

Moje pytanie jest takie czy moge tak z tym jezdzic ze o jeden zabek pompa przestawiona no i ten blad kata wtryskow jest caly czas??

Jestem nowy wiec prosze o wyrozumialosc jesli cos zle napisalem z gory dzieki

pablo79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 18 paź 2010, 22:27
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: pablo79 » 13 paź 2013, 20:01

witam mam pytanie moze troszke tez nie na temat ale posiadam audi a6 2.5tdi z 2003 roku jest w nim pompa o numerach 059130106M a posiadam druga z 2000 roku o numerach 059130106B i teraz pytanie czy ta pompa podejdzie do mojego silnika jak zostawie swoj sterownik czy raczej ciezka sprawa??poprostu chce zamienic caly korpus czesc mechaniczna. z gory dziekuje

maestro100

Post autor: maestro100 » 14 paź 2013, 07:39

Srokol, z Twojego opisu wynika że po przestawieniu paska silnik odpala i samochód jeździ normalnie- tak ja to czytam. Można więc wysnuć wniosek, że na etapie regeneracji ktoś przestawił koło pasowe na pompie (klinu tam nie ma), i stąd takie a nie inne objawy. Aby to jednak udowodnić musimy zobaczyć logi 004 stat i bs pracującego silnika (opis na forum).

pablo79, pompka z literką B jest od AKN-a 150 KM tip. Pompy te nie różnią się niestety tylko sterownikiem, ale również budową wewnętrzną. Podmiana ich nie wchodzi w grę (silnik nigdy nie będzie pracował prawidłowo).

pablo79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 18 paź 2010, 22:27
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: pablo79 » 16 paź 2013, 19:53

maestro100 dzieki za odpowiedz.
a jak myslisz jak bym zdobyl komp. tzn. caly sterownik od auta od ktorego pochodzi pompa to zagada to?? :)

maestro100

Post autor: maestro100 » 17 paź 2013, 08:58

pablo79, nic z tego nie będzie. Na drodze stanie immo oraz sterownik tipa.
A nawet jakby to jakiś tuner ogarnął, to czysto mechanicznie będzie wielka kupa- inne wtryski i stopień sprężania motorowni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja