kąt wyprzedzenia wtrysku
kąt wyprzedzenia wtrysku
witam mam pyanie czy jest ktos z okolic Myslowic kto posiada vaga i mogły mi ustawic kąt wwtysku w mojej audiczce,prosze podac ewentualne koszty.dziekuje
baranina
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 kwie 2012, 18:32
- Lokalizacja: Sosnowiec
sam sobie to ustawisz... powiem Ci jak vag tu nie potrzebny
- ściągnąć obudowę od rozrząd
-na kole zembatym masz 3 sruby immbus 6 jak dobrze pamietam luzujesz je i przestawiasz albo w lewo albo w prawo nie pamietam dobrze ale chyba w lewo to zmniejszasz w prawo zwiększasz
- ściągnąć obudowę od rozrząd
-na kole zembatym masz 3 sruby immbus 6 jak dobrze pamietam luzujesz je i przestawiasz albo w lewo albo w prawo nie pamietam dobrze ale chyba w lewo to zmniejszasz w prawo zwiększasz
wrrr..... kultura pracy traktora nie to tylko 2.5 TDi 

He he ...Hollender89 pisze:sam sobie to ustawisz... powiem Ci jak vag tu nie potrzebny
- ściągnąć obudowę od rozrząd
-na kole zembatym masz 3 sruby immbus 6 jak dobrze pamietam luzujesz je i przestawiasz albo w lewo albo w prawo nie pamietam dobrze ale chyba w lewo to zmniejszasz w prawo zwiększasz

Leże i kwiczę

Hollender89, dzięki za żart po sobotniej orce, trochę uśmiechu na koniec dnia nigdy nie zaszkodzi

A tak na serio przyjacielu- to jak chcesz ustawić kąt wtrysku bez Vag-a/ Vcds-a? Na słuch? Przecież jego wartości nie wyświetlają się na zegarach.
Pzdr i miłego weeeeekeeeeenduuuuu
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Nie jestem wielkim znawcą ale mam 2.5TDI i na oko to se można ustawić ..............Hollender89 pisze:sam sobie to ustawisz... powiem Ci jak vag tu nie potrzebny
- ściągnąć obudowę od rozrząd
-na kole zembatym masz 3 sruby immbus 6 jak dobrze pamietam luzujesz je i przestawiasz albo w lewo albo w prawo nie pamietam dobrze ale chyba w lewo to zmniejszasz w prawo zwiększasz
witam
nie bede zakladal nowego tematu wiec mysle ze tu bedzie odpowiedni temat do mojego problemu.
kupilem audi a6 2,5 TDI 150 km v6 1997 r,autko kupilem jako uszkodzone (uszkodzona pompa wtryskowa) kupilem pompe na 100% sprawna (rok gwarancji)pompa zostala ustawiona na znak firmowy i autko dalej nie pali!! jak przestawimy pompe od znaku firmowego o jeden zabek na pasku wtedy auto pali na dyk i ogolnie nic sie nie dzieje jedynie jest pokazana na Vag-u wartosc kata wtrysku 10-12 %, chwile pochodzi i spadnie do 0 % jak znowu chwile dam mu gazu to wraca do 10-12 %.
Moje pytanie jest takie czy moge tak z tym jezdzic ze o jeden zabek pompa przestawiona no i ten blad kata wtryskow jest caly czas??
Jestem nowy wiec prosze o wyrozumialosc jesli cos zle napisalem z gory dzieki
nie bede zakladal nowego tematu wiec mysle ze tu bedzie odpowiedni temat do mojego problemu.
kupilem audi a6 2,5 TDI 150 km v6 1997 r,autko kupilem jako uszkodzone (uszkodzona pompa wtryskowa) kupilem pompe na 100% sprawna (rok gwarancji)pompa zostala ustawiona na znak firmowy i autko dalej nie pali!! jak przestawimy pompe od znaku firmowego o jeden zabek na pasku wtedy auto pali na dyk i ogolnie nic sie nie dzieje jedynie jest pokazana na Vag-u wartosc kata wtrysku 10-12 %, chwile pochodzi i spadnie do 0 % jak znowu chwile dam mu gazu to wraca do 10-12 %.
Moje pytanie jest takie czy moge tak z tym jezdzic ze o jeden zabek pompa przestawiona no i ten blad kata wtryskow jest caly czas??
Jestem nowy wiec prosze o wyrozumialosc jesli cos zle napisalem z gory dzieki
witam mam pytanie moze troszke tez nie na temat ale posiadam audi a6 2.5tdi z 2003 roku jest w nim pompa o numerach 059130106M a posiadam druga z 2000 roku o numerach 059130106B i teraz pytanie czy ta pompa podejdzie do mojego silnika jak zostawie swoj sterownik czy raczej ciezka sprawa??poprostu chce zamienic caly korpus czesc mechaniczna. z gory dziekuje
Srokol, z Twojego opisu wynika że po przestawieniu paska silnik odpala i samochód jeździ normalnie- tak ja to czytam. Można więc wysnuć wniosek, że na etapie regeneracji ktoś przestawił koło pasowe na pompie (klinu tam nie ma), i stąd takie a nie inne objawy. Aby to jednak udowodnić musimy zobaczyć logi 004 stat i bs pracującego silnika (opis na forum).
pablo79, pompka z literką B jest od AKN-a 150 KM tip. Pompy te nie różnią się niestety tylko sterownikiem, ale również budową wewnętrzną. Podmiana ich nie wchodzi w grę (silnik nigdy nie będzie pracował prawidłowo).
pablo79, pompka z literką B jest od AKN-a 150 KM tip. Pompy te nie różnią się niestety tylko sterownikiem, ale również budową wewnętrzną. Podmiana ich nie wchodzi w grę (silnik nigdy nie będzie pracował prawidłowo).