Witam. Czeka mnie wymiana paska klinowego - niestety po oględzinach widać popękania.
Czy trzeba zwalać cały przód przy tej operacji??
Co warto przy okazji zmiany pasków wymienić, które rolki i napinacze??
Czy pompę wody też zmienić??
Czy można to zrobić w warunkach garażowych bez kanału??
Silnik 3.0tdi CDYA
Z góry dzięki za pomoc.
Kanał nie konieczny, ale napewno by ułatwił wymianę. Zderzak napewno będziesz musiał opuszczać bo napewno szybciej i łatwiej pójdzie wymiana. A jak już będziesz miał wszysko na wierzchu a auto ma służyć Tobie jeszcze jakis czas to wymieniaj wszysko.
Auris1986 pisze:Kanał nie konieczny, ale napewno by ułatwił wymianę. Zderzak napewno będziesz musiał opuszczać bo napewno szybciej i łatwiej pójdzie wymiana. A jak już będziesz miał wszysko na wierzchu a auto ma służyć Tobie jeszcze jakis czas to wymieniaj wszysko.