Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARE 2.7 250 KM] Pytanie o DV

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Sebi629
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 24 cze 2013, 23:17
Lokalizacja: Warszawa

[ARE 2.7 250 KM] Pytanie o DV

Post autor: Sebi629 » 10 paź 2013, 18:51

Hej ;)

Mam krótkie pytanie dotyczące zaworu DV w moim 2.7T. Jak powinien działać prawidłowo a właściwie jak go sprawdzić. Zawór ma trzy końcówki. Wejście , wyjście i podciśnienie. I jeżeli dobrze rozumiem to dmuchając w każdą z końcówek zawór powinien być szczelny??? Mój niestety gdy dmucham w wejście przepuszcza do podciśnienia :( Czy może tak właśnie powinno być??? Będę wdzięczny za odpowiedź.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 10 paź 2013, 19:28

Tzn. że jest uszkodzony, na sprawnym dv jak wcisniesz tłoczek palcem i przytrzymasz od góry cienki krociec to tłoczek nie powinien opaść.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Sebi629
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 24 cze 2013, 23:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sebi629 » 10 paź 2013, 19:35

O widzisz i właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Czyli mam do kupienia dwa DV bo obydwa przepuszczają :/

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 10 paź 2013, 20:31

Gdy przez podciśnienie możesz zassać powietrze lub bez problemu wdmuchnąć to jest zepsuty.
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
Sebi629
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 24 cze 2013, 23:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sebi629 » 10 paź 2013, 22:26

Dzięki chłopaki to mam jasność co dalej :D

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 13 paź 2013, 16:38

Witam a czy na vagu rowniez wywali błąd niesprawnego zaworu dv
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

adamz0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:58
Lokalizacja: lublin

Post autor: adamz0 » 13 paź 2013, 17:04

Nie pokaze.
Krystek13 czy stopka to prawda?

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 13 paź 2013, 17:06

Dzięki za szybką odpowiedÂź. Czyli kolejna rzecz do sprawdzenia :) przed gazowaniem he he
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 14 paź 2013, 07:25

szydera, nie pokaże,ja miałem dwa uwalone i żadnego błędu.Tylko przy puszczaniu gazu na wyższych obrotach potrafił szarpnąć.
adamz0, ???????????.
340KM i 500NM :)

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 14 paź 2013, 07:42

krystek13, kolega adamz0, pyta czy Twój podpis 340KM i 500NM dotyczy Twojego 2.7T. Sory za OT ale to jest bardzo ciekawe :]
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 14 paź 2013, 09:15

KRYSTEK13 - muszę to sprawdzić. Dzisiaj jade do kolegi mechanika, który ogarnia moje auto i przebadamy rzeczony problem :)[/b]
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 14 paź 2013, 10:58

fresh2002, Tak to dotyczy mojego 2.7T :)
340KM i 500NM :)

adamz0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:58
Lokalizacja: lublin

Post autor: adamz0 » 14 paź 2013, 14:51

O to już w miarę jedzie <brawo> na seryjnych suszarkach czy rs4?pochwal się co zmieniłeś.

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 14 paź 2013, 16:17

Suszarki K04 z RS4, DP decats (niema prekatów i katów) i reszta wydechu z RS6 4.2T.
Już w miarę jedzie :) Teraz czas na wtryski440, pompę paliwa Bosch 044, dv od RS4.
340KM i 500NM :)

adamz0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:58
Lokalizacja: lublin

Post autor: adamz0 » 14 paź 2013, 17:42

A intrecoolery seria??? Właśnie się zastanawiam nad wywalenie catów i pre catów jak u Ciebie po takiej operacji jest z głośnością auta?Bardzo się zmieniło na minus?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga