Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

jakie prawidłowe ciśnienie AJL

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
TX1000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 20 lut 2013, 09:02
Lokalizacja: Zgierz

jakie prawidłowe ciśnienie AJL

Post autor: TX1000 » 08 paź 2013, 20:57

Hej Panowie jakie powinno być ciśnienie doładowania w 1.8T 180hp silnik AJL??


Dziś gaz założyłem i gazownik mi powiedział że turbo nie żyje dmucha niecałe 0,5 atmosfery na kompie mam błąd 0575 myślicie że może to być wina zaworów czy regenerować od razu turbo ??

w innym temacie przeczytałem że to może być klapka od turbo w katalizatorze i jego wycięcie może pomóc

Z góry dzięki za podpowiedź
Pozdrawiam
Rafał
TX1000

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 08 paź 2013, 22:03

A może trzeba sprawdzić czy nie ma jakiejś nieszczelności i czy zawór wykonawczym układu regulacji ciśnienia doładowania n75 jest na pewno sprawny. Warto to sprawdzić przed ewentualną regeneracją.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 09 paź 2013, 05:42

K03 dmucha w 150 ok 0.6 bara. 180 ciut wiecej. Mozliwe ze n75 ci padlo albo jakas nieszczelnosc. Zrob logi to bedziemy wiedziec wiecej

TX1000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 20 lut 2013, 09:02
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: TX1000 » 09 paź 2013, 19:25

Już wiem

TURBINA UMARÂŁA <zalamka> zamówiłem już regenerowaną 950zł z (Turbo Maximusa) klapka była urwana ogólnie intercooler cały w oleju ech..
TX1000

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 09 paź 2013, 19:41

Szkoda w takis sytulacjach kupuje sie k03s albo jakas hybryde i sie robi moda bo jest okazja. Nie zauwazyles wczesniej ze oleju ubywalo? Wazne przy wymianie wymien tez przewody olejowe.

TX1000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 20 lut 2013, 09:02
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: TX1000 » 09 paź 2013, 20:52

Auto mam 2 tygodnie
tydzień temu wymieniałem olej a wczoraj założyłem gaz no i wyszło jak wyszło a teraz rozrząd wymieniany jest..

będzie turbina będzie dmuchać i jechać to nie będę kombinować bo już mnie to dużo kosztuje mam nadzieje że turbina wytrzyma ze 4 do 5lat.
TX1000

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 09 paź 2013, 20:57

Turbo powinno dmuchać 0.6-0.8 bara z tego co pamiętam. <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja