skrzypiace zawieszenie tyl
skrzypiace zawieszenie tyl
w moim audi skrzypi troche zawieszenie z tylu na nierownej drodze lub jak poprostu powoli wjezdzam do garazu. co to moze byc? od razu trzeba wymieniac czy jest inny "patent" aby tego skrzypienia nie bylo bo troche glupio zeby taki samochod i skrzypial
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Oczywiście, że z tyłu też jest. Jaki sens miałby czujnik tylko z przodu?error pisze: kolego wodzik od xenonów z tego co wiem jest z przodu po lewej a wert narzeka na tył
Po co zgadywać/wymyślać? ÂŻeby wert zaczął od wymiany najdroższego elementu zamiast od najtańszego?
Wiem z własnego doświadczenia, że zacierający się wodzik z tyłu potrafi hałasować jak diabli.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 gru 2013, 02:31
- Lokalizacja: gdansk mieszka w oslo
skrzypienie
Witam, to moj pierwszy post na forum z gory wiec przepraszam moderatorow i szanownych kolegow za jakiekolwiek bledy formy, tresci, miejsca zamieszczenia etc. Post zamieszczam z mysla o innych czytelnikach szukajacych rozwiazania problemu.mwx pisze:Oczywiście, że z tyłu też jest. Jaki sens miałby czujnik tylko z przodu?error pisze: kolego wodzik od xenonów z tego co wiem jest z przodu po lewej a wert narzeka na tył
Po co zgadywać/wymyślać? ÂŻeby wert zaczął od wymiany najdroższego elementu zamiast od najtańszego?
Wiem z własnego doświadczenia, że zacierający się wodzik z tyłu potrafi hałasować jak diabli.
Do rzeczy...
Jestem posiadaczem mojego audi od 2 miesiecy, pierwsza zauwazalna usterka to potworne skrzypienie z tylu lewa strona, wszyscy koledzy zaczeli buczec ze wahacz ze tuleja ze lipa ze zawieszenie, przeczytalem co powyzej i zabralem sie do roboty. Po zdjeciu tylniego lewego kola szybko zlokalizowalem piekielny plastikowy wodzik polaczony z czujnikiem polozenia ksenonow. Po szybkim latwym demontazu,przesmarowaniu a wlasciwie "przepsikaniu" pierwszym dostepnym WD40 podobnym, rozruszalem "stawy" wodzika i na wszelki wypadek obkleilem w tym przypadku smarem z tuby WURTH. Problem zniknal. Minal miesiac nic nie slychac a mieszkam w norwegii i przedzieram sie przez sniegi codziennie stad wnioskuje ze nie trzeba wodzika nawet wymieniac.
Tutaj zdjecie tylu juz z "zasmarkanym" wodzikiem na chwile przed zalozeniem kola
A tutaj zdjecie przodu
Mam nadzieje ze naswietlilem sprawe bardziej
