Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] Auto zaczeło znów kopcić po wymianie wtrys

Silniki wysokoprężne
gepc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 04 lut 2012, 21:24
Lokalizacja: Łódzkie

[ BMK 3.0 224 KM] Auto zaczeło znów kopcić po wymianie wtrys

Post autor: gepc » 03 paź 2013, 08:11

Witam , moze miał ktos taki przypadek , około 1000 km temu wymieniłem wszystkie wtryski na nowe Boscha . od 3 dni auto zaczeło mi znów kopcić , nie jest to już takie kopcenie jak przed wymianą , ale podczas gazowania znów jasny dym i zapach paliwa. Przy zapalaniu autem zaczeło trząść ale obstawiam świece żarowe bo pokazały błędy ostatnio i zaraz je wymienie. Paliwo leje na shellu . I jeszcze jedno nie udało mi się auta ostatnio dogrzac do 90 stopni bo jeżdze praktycznie tylko do pracy a tam mam około 5 km .

Ogólnie to zaczynam powoli szukac wysokiej przepaści :) po wymianie tych wtrysków.


Macie jakieś pomysły ?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 03 paź 2013, 08:26

gepc pisze:I jeszcze jedno nie udało mi się auta ostatnio dogrzac do 90 stopni bo jeżdze praktycznie tylko do pracy a tam mam około 5 km .
No to za taki dystans ciężko będzie w pełni rozgrzać diesla... Jak Ci się rozgrzeje już do 90C, to trzyma równo temperaturę, niezależnie od warunków?
Poza tym to, że na wskaźniku masz już 90C, to nie znaczy, że tak jest faktycznie... VCDS prawdę powie...

irwonkas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 30 sie 2013, 14:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: irwonkas » 03 paź 2013, 08:41

kolego wlasnie takie sa nowe wtryski 2 szt w 2 miesiace do reklamacji u mnie a logi na vcds ok

gepc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 04 lut 2012, 21:24
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: gepc » 03 paź 2013, 09:03

irwonkas pisze:kolego wlasnie takie sa nowe wtryski 2 szt w 2 miesiace do reklamacji u mnie a logi na vcds ok

Dziś podjade na komputer, dam znać.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 03 paź 2013, 09:04

przez 5km auta nie rozgrzejesz w tych warunkach teraz musisz przejechac wiecej wczoraj zrobilem 15km i dopiero mi sie slinik do 90 stopni rozgrzal.wiec to 5km nie stykjnie ci napewno do rozgrzania .pzdr

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 03 paź 2013, 09:34

irwonkas pisze:a logi na vcds ok
Nie wiem czy do mnie nawiązywałeś, ale ja się wypowiadałem o odczycie temperatury via VCDS <luzik>

irwonkas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 30 sie 2013, 14:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: irwonkas » 03 paź 2013, 10:51

nie to chodzilo ze u mnie logi byly ok a wtryski nowe padniete

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 05 paź 2013, 12:33

lechu168 pisze:przez 5km auta nie rozgrzejesz w tych warunkach teraz musisz przejechac wiecej wczoraj zrobilem 15km i dopiero mi sie slinik do 90 stopni rozgrzal.wiec to 5km nie stykjnie ci napewno do rozgrzania .pzdr
Teraz to przesadziłeś skoro nagrzewa ci sie auto dopiero po 15km to z pewnoscia jest cos nie tak u ciebie z ukladem chlodzenia/termostatem itp. Zdrowie 2.7/3.0 TDI lapie 90 po 5-7km. to nie jest zima - 30 stopni kolego

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 05 paź 2013, 14:12

no moze byc ze termostat do wymiany albo furka miala zly dzien ale faktycznie potrzebowala tylu km do rozgrzania:)

snakev3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 15 gru 2009, 11:11
Lokalizacja: debica

Post autor: snakev3 » 18 lis 2013, 11:49

podepni sobie kolego vaga i sprawdz kat ustawienia wtryskow bo na to wyglada ze ma za bogato z paliwem i wtedy dawaj do pajacow ktorzy ci to wymieniali bo nie wydaje mi sie by cos innego bo jak swiece zarowe masz padniete do by dluzej krecil niz zwykle a to jest prosty sposob by sprawdzic gdzies na forum jest to napisane jesli nie napisz u wujka google <lol>
snakev3

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl