Z tego co mi wiadomo ze wszystkie wersje A maja te same slupki ,wersje B maja te same mocowania tylko ze juz inne glowice.Kamilverso pisze:Witam, sorry, ze sie wtracam, ale poczytalem Wasze opinie i chcialbym, zeby ktos mi w koncu wyjasnil, czy afb akn ake i bfc to takie same slupki?
A czym sie roznia slupki od bdg czy bau (oprocz glowic bo tam juz aluminiowe walki)
Polecacie koledze wstawic nowszy slupek, a bedzie osprzet pasowal na otwory itd?.
Dzieki
[ Dodano: 2013-09-29, 00:14 ]
No dobra ,a jak bym dorwal caly silnik BDH, BAU z wiazka i ze sterownikiem tzw. ECU bez turbo . To czybyly by problemy ze wsadzeniem takiego silnika w miejsce AKN . I jak by to mialo do rzeczyz tempomatem i z komputerem pokladowym ,a takrze z przebiegiem? Z gory Dziekuje .arri pisze:inne wtryski, turbo, wiazka, ECU itp itd.Kepe pisze:A co jest tam dodatkowo wsadzone ze się osprzętem różnią Plus do tego sterownik komputera trzeba mieć bo od AKN nie pojedzie .
Ja przekładałem z AFB na AKE - w razie potrzeby wymienie glowice z BDH i bede miec BAU xD... technicznie rzecz biorac to tak to sie mniej wiecej dzieli :D
nawet BAU na osprzecie z AFB powinien pracowac dobrze z tym ze nadal 150 koni. W tiptronic'u i quattro troche malo