[A6 C5 2.8 193 KM] migajacy check na zimnym silniku
ELDOZET...
jeszcze troche i wymienisz cale auto. Widze ze mechanika to masz czadowego,ze wszystko ci wymienia. Moze uda mu sie w koncu natrafic na czesc ktora stwarza tyle problemow.
powodzenia.
ja dopiero 5 pazdziernika bede dzialal ze swoim autem, bo mieszkam w Berlinie i do Polski zjezdzam 4-tego.
jeszcze troche i wymienisz cale auto. Widze ze mechanika to masz czadowego,ze wszystko ci wymienia. Moze uda mu sie w koncu natrafic na czesc ktora stwarza tyle problemow.
powodzenia.
ja dopiero 5 pazdziernika bede dzialal ze swoim autem, bo mieszkam w Berlinie i do Polski zjezdzam 4-tego.
Witam ponownie.
Wrocilem zeby zakomunikowac, ze problem zostal rozwiazany.
Pojechalem do Gazownika i zdiagnozowal mi pierwszy wtrysk jako niepracujacy. Ewidetnie bylo widac wielka roznice wlasnie na tym wtrysku jak przelaczal z benzyny na gaz. oprocz tego okazalo sie ze mam do wymiany tez dwie sondy za katalizatorem. Ale to zrobie za tydzien bo wczesiej kupilem juz dwie sondy ale przed katalizatorem. pospieszylem sie i zamowilem nie diagnozujac sond. poprostu pojda do zwrotu a zamowie te ktore sa uszkodzone.
pozniej bylem umowiony juz u swojego mechanika. wczesniej zapobiegawczo zakupilem na allegro za 100zl cala listwe wtryskow w super stanie. jak sie okazalo cisnienie paliwa w normie, regolator cisnienia rowniez (dzieki ZAGOR)
po wyciagnieciu wtryskow bylo wszysko jak na dloni, kto jest odpowiedzialny za cale to zamieszanie. otoz wtryski byly pozalepiane a pierwszy to juz na maxa. po podmianie listwy z wtryskami probem poszedl w zapomnienie. auto smiga jak malina.
pojawil sie tylko problem z odpalaniem. troszke dluzej musze krecic a wczesniej odpalal na dotyk. zrobilem reset mieszanki poprzez odlaczenie aku. i narazie smigam na benzynie. jezeli problem nie zniknie to prosze o podpowiedzi co moze byc przyczyna, ze odpalanie wydluzylo sie nawet do 4 sekund czasami. wczesniej to byl moment zeby silnik zaskoczyl.dzieki wszystkim za pomoc i mam nadzieje ze w dalszym ciagu bedziecie dzielic sie swoja wiedza by pomagac innym.
a tak na marginesie to moj Gazownik powiedzial ze jezeli jezdzi sie glownie na gazie i rzadko na benzynie to zaklejaja sie wtryski. co mialo miejsce wlasnie w mojej sytuacji.
polecil mi pewien specyfik do szyszczenia wtryskow i ukladu benzynowego. wlewa sie go na pelny bak paliwa i trzeba wyjezdzic. warto powtarzac taka operacje co 20 tysiecy km. w wielu przypadkach pomaga i to znacznie.
Wrocilem zeby zakomunikowac, ze problem zostal rozwiazany.
Pojechalem do Gazownika i zdiagnozowal mi pierwszy wtrysk jako niepracujacy. Ewidetnie bylo widac wielka roznice wlasnie na tym wtrysku jak przelaczal z benzyny na gaz. oprocz tego okazalo sie ze mam do wymiany tez dwie sondy za katalizatorem. Ale to zrobie za tydzien bo wczesiej kupilem juz dwie sondy ale przed katalizatorem. pospieszylem sie i zamowilem nie diagnozujac sond. poprostu pojda do zwrotu a zamowie te ktore sa uszkodzone.
pozniej bylem umowiony juz u swojego mechanika. wczesniej zapobiegawczo zakupilem na allegro za 100zl cala listwe wtryskow w super stanie. jak sie okazalo cisnienie paliwa w normie, regolator cisnienia rowniez (dzieki ZAGOR)
po wyciagnieciu wtryskow bylo wszysko jak na dloni, kto jest odpowiedzialny za cale to zamieszanie. otoz wtryski byly pozalepiane a pierwszy to juz na maxa. po podmianie listwy z wtryskami probem poszedl w zapomnienie. auto smiga jak malina.
pojawil sie tylko problem z odpalaniem. troszke dluzej musze krecic a wczesniej odpalal na dotyk. zrobilem reset mieszanki poprzez odlaczenie aku. i narazie smigam na benzynie. jezeli problem nie zniknie to prosze o podpowiedzi co moze byc przyczyna, ze odpalanie wydluzylo sie nawet do 4 sekund czasami. wczesniej to byl moment zeby silnik zaskoczyl.dzieki wszystkim za pomoc i mam nadzieje ze w dalszym ciagu bedziecie dzielic sie swoja wiedza by pomagac innym.
a tak na marginesie to moj Gazownik powiedzial ze jezeli jezdzi sie glownie na gazie i rzadko na benzynie to zaklejaja sie wtryski. co mialo miejsce wlasnie w mojej sytuacji.
polecil mi pewien specyfik do szyszczenia wtryskow i ukladu benzynowego. wlewa sie go na pelny bak paliwa i trzeba wyjezdzic. warto powtarzac taka operacje co 20 tysiecy km. w wielu przypadkach pomaga i to znacznie.
Okolo 4 sekund. Pisalem juz wyzej. Akumulator mam nowy od roku. Przed wymiana wtryskow nigdy nie bylo problemu z odpaleniem. Zawsze palil na dotyk,bez wzg.czy zimny czy cieply silnik byl.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 09:03 przez petynas, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga