Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.8 193 KM] migajacy check na zimnym silniku

Silniki benzynowe
eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 22 wrz 2013, 00:16

mam te same objawy wymieniem juz cewki swiece przepływke sprawdzamy teraz rozrzad czy nie przeskoczyl pozniej wtryski zobaczymy co dalej...
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

petynas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 lip 2009, 22:33
Lokalizacja: gubin

Post autor: petynas » 23 wrz 2013, 23:35

A mam jeszcze pytanie. Czy jezeli okazaloby sie ze musze wymienic listwe wtryskow,to trzeba cos ustawiac po wymianie?
jezeli tak, to co i jak to zrobic.
dzieki

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 24 wrz 2013, 06:03

Ale jakich - gazowych? Przecież na gazie chodzi OK.
Pozdrawiam,
Krisker

petynas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 lip 2009, 22:33
Lokalizacja: gubin

Post autor: petynas » 24 wrz 2013, 08:11

Pisze o wtryskach benzynowych oczywiscie.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 24 wrz 2013, 09:10

Ale po co wszystkie zmieniać? Jeśli sposobem opisanym powyżej uda Ci się znaleźć wadliwy wtrysk benzynowy (o ile to w ogóle jest przyczyna problemów), to wymieniasz tylko ten jeden.

Jaką masz instalację gazową (chodzi mi o sterownik)?
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 24 wrz 2013, 09:35

Jedź do jakiegoś machera, niech sprawdzą
1 - ciśnienie paliwa
2 - regulator ciśnienia - to możesz sprawdzić sam.
3 - wtryski na tych cylindrach na których występuje problem, oczywiście o ile wynik poprzednich testów będzie pozytywny.

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 24 wrz 2013, 19:46

i co kolego? Udało się coś zrobić? Moj mechanior wymienia rozrząd mi naprawia alternator i obie sondy do wymiany sprawdzimy co pozniej.
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

petynas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 lip 2009, 22:33
Lokalizacja: gubin

Post autor: petynas » 24 wrz 2013, 21:12

ELDOZET...
jeszcze troche i wymienisz cale auto. Widze ze mechanika to masz czadowego,ze wszystko ci wymienia. Moze uda mu sie w koncu natrafic na czesc ktora stwarza tyle problemow.
powodzenia.
ja dopiero 5 pazdziernika bede dzialal ze swoim autem, bo mieszkam w Berlinie i do Polski zjezdzam 4-tego.

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 24 wrz 2013, 22:30

Ciężko w Warszawie o kogoś kto sie bardzo dobrze zna i nie bierze majątku za naprawę.... niestety
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

petynas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 lip 2009, 22:33
Lokalizacja: gubin

Post autor: petynas » 07 paź 2013, 00:14

Witam ponownie.
Wrocilem zeby zakomunikowac, ze problem zostal rozwiazany.
Pojechalem do Gazownika i zdiagnozowal mi pierwszy wtrysk jako niepracujacy. Ewidetnie bylo widac wielka roznice wlasnie na tym wtrysku jak przelaczal z benzyny na gaz. oprocz tego okazalo sie ze mam do wymiany tez dwie sondy za katalizatorem. Ale to zrobie za tydzien bo wczesiej kupilem juz dwie sondy ale przed katalizatorem. pospieszylem sie i zamowilem nie diagnozujac sond. poprostu pojda do zwrotu a zamowie te ktore sa uszkodzone.
pozniej bylem umowiony juz u swojego mechanika. wczesniej zapobiegawczo zakupilem na allegro za 100zl cala listwe wtryskow w super stanie. jak sie okazalo cisnienie paliwa w normie, regolator cisnienia rowniez (dzieki ZAGOR)
po wyciagnieciu wtryskow bylo wszysko jak na dloni, kto jest odpowiedzialny za cale to zamieszanie. otoz wtryski byly pozalepiane a pierwszy to juz na maxa. po podmianie listwy z wtryskami probem poszedl w zapomnienie. auto smiga jak malina.
pojawil sie tylko problem z odpalaniem. troszke dluzej musze krecic a wczesniej odpalal na dotyk. zrobilem reset mieszanki poprzez odlaczenie aku. i narazie smigam na benzynie. jezeli problem nie zniknie to prosze o podpowiedzi co moze byc przyczyna, ze odpalanie wydluzylo sie nawet do 4 sekund czasami. wczesniej to byl moment zeby silnik zaskoczyl.dzieki wszystkim za pomoc i mam nadzieje ze w dalszym ciagu bedziecie dzielic sie swoja wiedza by pomagac innym.

a tak na marginesie to moj Gazownik powiedzial ze jezeli jezdzi sie glownie na gazie i rzadko na benzynie to zaklejaja sie wtryski. co mialo miejsce wlasnie w mojej sytuacji.
polecil mi pewien specyfik do szyszczenia wtryskow i ukladu benzynowego. wlewa sie go na pelny bak paliwa i trzeba wyjezdzic. warto powtarzac taka operacje co 20 tysiecy km. w wielu przypadkach pomaga i to znacznie.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 07 paź 2013, 08:02

Nie wiem jak bardzo musiałby być zapuszczony dolot, żeby wtryski zapchało ;| To był jakiś nagar, czy olejowy szlam? Jeśli zaszlamiło wtryski, to pomyśl jak wygląda wnętrze kolektora <zniesmaczony>
Pozdrawiam,
Krisker

petynas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 lip 2009, 22:33
Lokalizacja: gubin

Post autor: petynas » 07 paź 2013, 08:33

Pierwszy wtrysk mial nagar.dokladnie tak jak piszesz. Jak dotknalem paznokciem to ten nagar byl suchy i bardzo kruchy. Nie wiem jak to nazwac, ale w kazdym badz razie pierwszy wtrysk byl zalepiony.
A macie jakies pomysly na to ze teraz musze dlugo krecic? Dzis rano na zimnym silniku tez to samo.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 07 paź 2013, 08:45

Długo tzn. ile - 5 min???

petynas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 lip 2009, 22:33
Lokalizacja: gubin

Post autor: petynas » 07 paź 2013, 09:00

Okolo 4 sekund. Pisalem juz wyzej. Akumulator mam nowy od roku. Przed wymiana wtryskow nigdy nie bylo problemu z odpaleniem. Zawsze palil na dotyk,bez wzg.czy zimny czy cieply silnik byl.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 09:03 przez petynas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 07 paź 2013, 09:03

Może pompa ma dość, spróbuj załączyć kilka (3-4) razy zapłon (jak włączasz słyszysz pracę pompy paliwa?) i zacznij dopiero kręcić rozrusznikiem.
Filtra paliwa wymieniony??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga