Zawieszenie sportowe do A6 quattro jakie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Zawieszenie sportowe do A6 quattro jakie ?
Witam.Jakie amortyzatory kupić? Obecnie mam Bilstein b8 o skróconym skoku oraz eibach pro-kit -30mm i chce jednak zmienić na coś ,,mocniejszego"
sprezyna napewno vogltand
amorki moze koni sport??
co mozecie polecic ?
oraz oczywiscie jeszcze stabilizator H&R
http://www.ecstuning.com/Audi-C6_A6--V6 ... ll/ES7423/
sprezyna napewno vogltand
amorki moze koni sport??
co mozecie polecic ?
oraz oczywiscie jeszcze stabilizator H&R
http://www.ecstuning.com/Audi-C6_A6--V6 ... ll/ES7423/
Maciek - ja chciałem właśnie do swojej zakładać Bilstein'a B12 - jesteś w stanie wrzucić kilka zdjęć z założonym zestawem?
Nie chcę, żeby auto siało za bardzo, bo ma to być pojazd w pełni użytkowy a przekonania do 1BE/1BV nie mam za grosz.
Jeśli to nie problem, to mam prośbę - zmierz w wolnej chwili, ile masz cm od ziemi do nadkola i przy jakich kołach Chętnie porównam do mojej "kozy"
Jak się ogólnie jeździ na takim zestawie - jest bardzo twardo, trzesz brzuchem, itp.?
A wracając do tematu - jeśli dla Ciebie Pro-Kit to za mało, to polecam gwint z regulacją siły odbicia. Vogtland'a nie polecam, bo podobnie jak H&R siadają w miarę użytkowania.
W A4B6 miałem zestaw właśnie KONI Sport + H&R (-35mm) i siadły w sumie około 40-45mm. Amory regulowane, więc zawsze jest jakaś możliwość ingerencji w komfort jazdy - niestety, w A4 i A6 dopiero po wyjęciu amora, więc pewnie raz ustawisz i zostawisz na "amen"
w/w zestaw spisywał sie świetnie w codziennej eksploatacji - nieraz przytarłem brzuchem, ale za to wybieranie nierówności i komfort jazdy nieporównywalnie lepszy do 1BE.
Nie chcę, żeby auto siało za bardzo, bo ma to być pojazd w pełni użytkowy a przekonania do 1BE/1BV nie mam za grosz.
Jeśli to nie problem, to mam prośbę - zmierz w wolnej chwili, ile masz cm od ziemi do nadkola i przy jakich kołach Chętnie porównam do mojej "kozy"
Jak się ogólnie jeździ na takim zestawie - jest bardzo twardo, trzesz brzuchem, itp.?
A wracając do tematu - jeśli dla Ciebie Pro-Kit to za mało, to polecam gwint z regulacją siły odbicia. Vogtland'a nie polecam, bo podobnie jak H&R siadają w miarę użytkowania.
W A4B6 miałem zestaw właśnie KONI Sport + H&R (-35mm) i siadły w sumie około 40-45mm. Amory regulowane, więc zawsze jest jakaś możliwość ingerencji w komfort jazdy - niestety, w A4 i A6 dopiero po wyjęciu amora, więc pewnie raz ustawisz i zostawisz na "amen"
w/w zestaw spisywał sie świetnie w codziennej eksploatacji - nieraz przytarłem brzuchem, ale za to wybieranie nierówności i komfort jazdy nieporównywalnie lepszy do 1BE.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
zawias
Fotki postaram się wrzucić jutro. Ogolnie nie ma jakiej tragedi na tym zestawie z przetarciami itp. Kazde zawieszenie sportowe jest obnizone i trzeba uwazac poprostu
Felgi mam 19. Vogltanda mialem kiedys w 3.0 tdi i baaardzo sobie chwale. Gwint to nie przesada? Tak wiem ze jak ustawie to juz tak zostanie pewnie ale napewno wybiore bardziej twardszy wariant. Myslalem ze jak wybiore koni sport i sprezyna vogltand to bedzie sztywna oraz jeszcze stabilizator h&r
Felgi mam 19. Vogltanda mialem kiedys w 3.0 tdi i baaardzo sobie chwale. Gwint to nie przesada? Tak wiem ze jak ustawie to juz tak zostanie pewnie ale napewno wybiore bardziej twardszy wariant. Myslalem ze jak wybiore koni sport i sprezyna vogltand to bedzie sztywna oraz jeszcze stabilizator h&r
Właśnie dobry gwint nie będzie sprawiał problemów, ale trzeba się liczyć z wysokimi kosztami, w porównaniu z kit'em.
Nie wiem, czy do codziennej eksploatacji nie jest to przerost formy nad treścią
KONI Sport polecam, bo to bardzo dobre amory, niestety z brakiem serwisu w porównaniu do Bilstein'a.
Vogtland'a niestety nie miałem, a to co napisałem wyżej jest z zasłyszenia.
Nie wiem, czy do codziennej eksploatacji nie jest to przerost formy nad treścią
KONI Sport polecam, bo to bardzo dobre amory, niestety z brakiem serwisu w porównaniu do Bilstein'a.
Vogtland'a niestety nie miałem, a to co napisałem wyżej jest z zasłyszenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 242
- Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
- Imię: Lech
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpacie
u mnie siedzi zawieszenie sline w oryginale czyli -30mm do tego oponki 245/45/18 i jak dla mnie to wogole komfortu nie ma na gorszych drogach masakra wychwytuje kazda dziurke.poza tym kazdy zjazd z drogi jakies wyzsze podjazdy to trzeba uwazac.a auto ma byc przede wszystkim uzytkowe!. ladnie to wyglada i lpeiej w porownaniu do innych a6.ale nigdy wiecej niskie zawieszenie!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 242
- Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
- Imię: Lech
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpacie
dokladnie to 1bv spisuje sie niezadowalaco.o ile drogi bylyby w polsce lepsze to nie byloby zle.ale poki co nie sa i szybko nie beda. na prostym asfalcie trzyma sie pieknie w zakrety tez wchodzi niezle ale to za malo bo praktycznie kazda neirownosc wylapuje. na wiosne planuje wymienic te amorki na nowe o tej samej specyfikacji bo nie chce zeby auto zmienialo charakter. i sie zobaczy czy bedzie poprawa ale mysle ze powinna byc bo jednak auto ma 200tys km wiec zawieszka miala prawo sie wyrobic.pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Re: zawias
Kurde - powiem szczerze, że jestem w szoku <szok> Każde zdjęcie A6 na B12 jakie widziałem w necie, to krawędź błotnika była tuż nad oponą, co jak dla mnie troszkę czyni auto nie użytkowym w codziennej eksploatacji.MaciejTFSI pisze:[url=http://images61.fotosik.pl/182/3f7d72391f214901.jpg]Obrazek[/URL]
zapomnialem i teraz na szybko zrobilem ale widac :P
Gdyby wyglądało tak jak Twoje na zdjęciu, lub minimalnie niżej, to było by super
Widziałem w którymś z tematów, ze narzekałeś, że za wysoko - jesteś w stanie powiedzieć mi, jakie masz kategorie wagowe P+T, lub numer seryjny/katalogowy zestawu?
Pozdrawiam
Mariusz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
zawias
chcesz to moge ci sprzedac obecne zawieszenie jak bede zmienial bo ja chce nizej i bardziej sztywno. Ja mam do quattro czyli 3.0 tdi 3.2 i 4.2 sedan. ja mam bilstein b8 chyba a nie b12
Już niestety sprawdziłem i Twoje nie pasuje do 3.0tdi - ma za niskie limity wagowe na osiach i obawiam się, że siadło by auto za dużo.
Chyba, że masz właśnie zawieszenie od diesel'a, to może wyjaśnić wysoko stojące auto
Jeśli masz możliwość, to sprawdź proszę fakturę, lub pudełko, jaki masz numer seryjny, bo wg producenta do Twojego powinno być 46-189851. Diesel 240KM sedan ma oznaczenie 46-189875, a do avanta idzie następujące - 3.0 TFSI oraz 3.0 TDI 240KM - 46-189929
Gdyby się okazało, że masz od avanta, to ustalamy warunki i jestem chętny
Jeśli chodzi o nazwę, to wg Eibacha i Bilstein'a zestaw amory B8 + Eibach Pro-Kit nazywają się właśnie Bilstein B12
Chyba, że masz właśnie zawieszenie od diesel'a, to może wyjaśnić wysoko stojące auto
Jeśli masz możliwość, to sprawdź proszę fakturę, lub pudełko, jaki masz numer seryjny, bo wg producenta do Twojego powinno być 46-189851. Diesel 240KM sedan ma oznaczenie 46-189875, a do avanta idzie następujące - 3.0 TFSI oraz 3.0 TDI 240KM - 46-189929
Gdyby się okazało, że masz od avanta, to ustalamy warunki i jestem chętny
Jeśli chodzi o nazwę, to wg Eibacha i Bilstein'a zestaw amory B8 + Eibach Pro-Kit nazywają się właśnie Bilstein B12
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga