[C5] 2.4 V6 - LPG dla lajka
[C5] 2.4 V6 - LPG dla lajka
Witam,
przedstawie historię samochodu. Otoz audi pochodzi od pierwszej, samotnej wlascicielki, ktora miala go 15 lat, jezdzila autem jakto matka z dziecmi na zakupy itp. Auto pochodzi z niemiec, od poczatku do konca jest serwisowane, ostatni wpis to 11.06.2013 - 144.276km - to samo w ksiazce co w bazie ASO. Auto teraz ma 144.800km przebiegu, poniewaz owa Pani kupila sobie nowe auto a to po tym przegladzie postanowila odstawic na wlasnym podworku (nie miala widocznie zylki do handlu). Wymieniony zostal na tym ostatnim przegladzie kompletny rozrzad, lampa przednia lewa (byla matowa i nie przeszlaby przegladu). Auto ma niemiecki przeglad wazny do 2015 roku, wiec ten serwis robila chyba pod przeglad. Auto nigdy nie stukniete, zaden element nie byl malowany. Nigdy nie byla polerowana wiec to byl dobry argument do zbica ceny. Silnik chodzi bardzo ladnie, automatyczna skrzynia takze, zadnych szaprniec itp. rzeczy, w seriwsie bylo cos z nia robione, ale dokladnie nie wiem co (ojciec zna niemiecki to mi przetlumaczy niedlugo).
Wiec po tej malej opowiastce chcialbym sie zapytac czy owa Vka bedzie dobra motorownią pod LPG?
Jaki zestaw sugerujecie? BRC/STAG czy moze cos innego? Cena tak do 4000-4200PLN z montazem. Bardzo dobrego gazownika mam w swoim miescie, ale chcialbym zaczerpnąć waszej opinii.
Dziekuje bardzo za wszystkie komentarze, ktore mam nadzieje sie tutaj pokażą. Pozdrawiam!
@kolego nizej, poprawiłem się
przedstawie historię samochodu. Otoz audi pochodzi od pierwszej, samotnej wlascicielki, ktora miala go 15 lat, jezdzila autem jakto matka z dziecmi na zakupy itp. Auto pochodzi z niemiec, od poczatku do konca jest serwisowane, ostatni wpis to 11.06.2013 - 144.276km - to samo w ksiazce co w bazie ASO. Auto teraz ma 144.800km przebiegu, poniewaz owa Pani kupila sobie nowe auto a to po tym przegladzie postanowila odstawic na wlasnym podworku (nie miala widocznie zylki do handlu). Wymieniony zostal na tym ostatnim przegladzie kompletny rozrzad, lampa przednia lewa (byla matowa i nie przeszlaby przegladu). Auto ma niemiecki przeglad wazny do 2015 roku, wiec ten serwis robila chyba pod przeglad. Auto nigdy nie stukniete, zaden element nie byl malowany. Nigdy nie byla polerowana wiec to byl dobry argument do zbica ceny. Silnik chodzi bardzo ladnie, automatyczna skrzynia takze, zadnych szaprniec itp. rzeczy, w seriwsie bylo cos z nia robione, ale dokladnie nie wiem co (ojciec zna niemiecki to mi przetlumaczy niedlugo).
Wiec po tej malej opowiastce chcialbym sie zapytac czy owa Vka bedzie dobra motorownią pod LPG?
Jaki zestaw sugerujecie? BRC/STAG czy moze cos innego? Cena tak do 4000-4200PLN z montazem. Bardzo dobrego gazownika mam w swoim miescie, ale chcialbym zaczerpnąć waszej opinii.
Dziekuje bardzo za wszystkie komentarze, ktore mam nadzieje sie tutaj pokażą. Pozdrawiam!
@kolego nizej, poprawiłem się
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 23:11 przez Vesoly, łącznie zmieniany 2 razy.
Show me what you got.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 432
- Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Niebywałe super, gratulujęVesoly pisze:Auto teraz ma 144.800km przebiegu
jak najbardziej, 2.4 lubi gazVesoly pisze:Vka bedzie dobra motorownią pod LPG?
Budżet na gaz bogaty, spokojnie się zmieściszVesoly pisze:Cena tak do 4000-4200PLN z montazem.
Fajny post, gratuluję zakupu
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2013, 14:25 przez fresh2002, łącznie zmieniany 1 raz.
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: [C5] 2.4 V6 - LPG dla lajka
Zabrzmiało to jak bajka o czerwonym kapturkuVesoly pisze:Witam,
przedstawie historię samochodu. Otoz audi pochodzi od pierwszej, samotnej wlascicielki, ktora miala go 15 lat, jezdzila autem jakto matka z dziecmi na zakupy itp. Auto pochodzi z niemiec, od poczatku do konca jest serwisowane, ostatni wpis to 11.06.2013 - 144.276km - to samo w ksiazce co w bazie ASO. Auto teraz ma 144.800km przebiegu, poniewaz owa Pani kupila sobie nowe auto a to po tym przegladzie postanowila odstawic na wlasnym podworku (nie miala widocznie zylki do handlu). Wymieniony zostal na tym ostatnim przegladzie kompletny rozrzad, lampa przednia lewa (byla matowa i nie przeszlaby przegladu). Auto ma niemiecki przeglad wazny do 2015 roku, wiec ten serwis robila chyba pod przeglad. Auto nigdy nie stukniete, zaden element nie byl malowany. Nigdy nie byla polerowana wiec to byl dobry argument do zbica ceny. Silnik chodzi bardzo ladnie, automatyczna skrzynia takze, zadnych szaprniec itp. rzeczy, w seriwsie bylo cos z nia robione, ale dokladnie nie wiem co (ojciec zna niemiecki to mi przetlumaczy niedlugo).
Wiec po tej malej opowiastce chcialbym sie zapytac czy owa Vka bedzie dobra motorownią pod LPG?
Jaki zestaw sugerujecie? BRC/STAG czy moze cos innego? Cena tak do 4000-4200PLN z montazem. Bardzo dobrego gazownika mam w swoim miescie, ale chcialbym zaczerpnąć waszej opinii.
Dziekuje bardzo za wszystkie komentarze, ktore mam nadzieje sie tutaj pokażą. Pozdrawiam!
@kolego nizej, poprawiłem się
,ale może cuda się zdarzają...kto wie...
Chodzi Ci o opinie auta ,które i tak jest tylko dla nas wirtualne,czy o gazownika o którym mało kto wie...?
V-ka 2.4 lubi gaz ,o ile ktoś czegoś nie spierniczy...
Szalony Ci napisał...wkrętka i tankujesz tak jak ja
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
W silniku 3.0 ASN w a4 b6 czyli też V6 i podobna konstrukcja bardzo do Twojej 2.4 założyłem osobiście zestaw BRC wtedy za 4400 brutto (początek 2011 roku). Zrobiłem osobiście niąÂ 120 tysięcy zmieniając zawsze co 15tys filterki. Od lutego jeździ nią mój brat natrzaskał kolejne 20 tys i wciąż chodzi jak zegarek.
Reasumując z naszego doświadczenia bardzo polecam BRC do silnika 2.4/3.0. Dobry gazownik + nowa instalka i na pewno będziesz szczęśliwym ujeżdżaczem Audiczki
Reasumując z naszego doświadczenia bardzo polecam BRC do silnika 2.4/3.0. Dobry gazownik + nowa instalka i na pewno będziesz szczęśliwym ujeżdżaczem Audiczki
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja polecam poszukać jakiegoś gazownika z głową na karku.
Polecam też powymieniać wszystkie wężyki podciśnienia, w tym wieku bez względu na przebieg większość będzie już w tragicznym stanie, po za tym odma na pewno przypchana przez nagar z oleju a demontaż jej grozi popękaniem więc najlepiej wymienić na nową nie zapominając o krótszej odmie pod przepustnicą. Tych rzeczy na pewno nie wymieniono gdy auto było serwisowane.
Polecam też powymieniać wszystkie wężyki podciśnienia, w tym wieku bez względu na przebieg większość będzie już w tragicznym stanie, po za tym odma na pewno przypchana przez nagar z oleju a demontaż jej grozi popękaniem więc najlepiej wymienić na nową nie zapominając o krótszej odmie pod przepustnicą. Tych rzeczy na pewno nie wymieniono gdy auto było serwisowane.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga