Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wymiana motoru z 2,5tdi ake na 2,7biturbo

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Walus1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 28 paź 2012, 05:04
Lokalizacja: Szczecin

Wymiana motoru z 2,5tdi ake na 2,7biturbo

Post autor: Walus1991 » 28 cze 2013, 01:58

Witam was chłopaki a wiec jak w temacie podjołem decyzje wymienia swojego staruszka ake na podwojne doładowanie poniewaz doszło do kilku incydntow mianowicie poszła mi skrzynia tip pozatymjuz moj zmeczony ake był zuzyty i nie trzymał dosc mocno serii:( , lubie nowe wyzwanie wiec zwracam sie do was chłopaki napewno bedziecie mieli kilka słow do powiedzenia czy wgl jest to mozliwe ale mysle ze sie uda :) Mam cudowna a6 z 00r avant fwd ,a bedzie 4x4 co sie z tym wieze ze musze praktycznie wszystko wymieniec ale jestem tak przyzwyczajony do swojej niuni ze sie z nia nie rostane i wsadze te 2,7. Wiem ze musze kupic dyfer wał polki itd.... nowe zegary teraz mam pytanie czy wiazki w komoze silnika beda pasowac do nowej adaptacji motoru 2,7 bo narazie jeszcze zbieram informacje na ten temat i rusze w lipcu Rush.Czekam na wasze wypowiedzi co z elektryki bede musial przerobic bo sie na tym nieznam i bede to musial komus zlecic czy moje podwozie jest przystosowane do napedu 4x4 ? itd itd bede wam bardzo wdzieczny jak poswiecicie mi chwilke czasu a napewno sie spotkamy na nie jednym spocie i sie napijemy:)

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 28 cze 2013, 11:56

odpuść sobie. Różnic jest bardzo dużo.
Inna pompa paliwa, przewody paliwowe, skrzynia biegów, chłodnice, silnik i osprzęt, kompletna elektryka, wydech, zbiornik paliwa.
Do tego inny tunel środkowy w aucie (trzeba ciąć i spawać) oraz inna podłoga w bagażniku, znowu cięcie i spawanie.
Koszty części ogromne, rzeÂźby w aucie ogrom. Projekt na 2 miesiące biegania przy aucie dzień w dzień, wywrotka części i koszt całości przekraczający zakup 2 zdrowych 2.7 BiT.

Jeżeli masz luÂźne 20 000 - 40 000 zł można się bawić :) albo kupić inny samochód
disco to dla mnie wszystko :)

Mati86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 27 lis 2012, 21:26
Lokalizacja: Osjaków

Post autor: Mati86 » 28 cze 2013, 13:54

Twoje podwozie nie pasuje do 4x4 cała elektryka i dużo innych rzeczy ja do swojej właśnie będę montować 2,4 z 2,5tdi ake ale u mnie było q i zostanie ale szczerze powiem że drugi raz bym się tego nie podjął tylko sprzedał jako uszkodzone i kupił drugie
Mati

caro86wlkp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: caro86wlkp » 28 cze 2013, 22:30

wymienić trzeba wszystko. jak nie zrobisz większości sam to taniej wyjdzie sprzedać wszystkie graty i kupić gotową. ośke na quattro nie jest problem przerobić. podłoga jest taka sama.
tu chłopaki do audi 80 dołożyli quattro http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 5819&st=40

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 14 wrz 2013, 21:54

wątek o przeróbce dotyczy b4 a nie c5 w c5 jest zupełnie inna płyta podłogowa nie produkowana przez audi tylko przez quattro gmbh

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja