Witam ponownie,
Kasowałem dziś service i przy okazji zrobiłem autoscan.
Wywaliło następujące błędy:
16543 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Response too Slow
P0159 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 35-10 - - - Intermittent
01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)
49-10 - No Communications - Intermittent
Ktoś może mi wytłumaczyć co one oznaczają i jak je zwalczyć ?
Auto w gazie.
Dziękuje!
[BDV 2.4 170 KM] Błędy silnika:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 sty 2013, 14:35
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 sty 2013, 14:35
- Lokalizacja: Warszawa
Błędy skasowane, pojeżdżę trochę i zobaczymy.grzemo pisze:Na początek skasować błędy i od tego momentu pojeździć na samej pb, około 50km i zrobić nowy skan.norman1987 pisze:Ktoś może mi wytłumaczyć co one oznaczają i jak je zwalczyć ?
Auto w gazie.
A ogólnie co te błędy mogą oznaczać ?
Dodam że kiedyś rano miałem lekkie falowanie obrotów. Wyczuwalne też na karoserii, teraz jest już dobrze, ale co raz czuć na fotelu takie lekkie szarpnięcie. Ledwo wyczuwalne, ale jednak - ale to V6 silnik nie pracuje chyba tak równo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
Najprawdopodobniej problem Z cewką (ew świecą),
zamien z innym cylindrem i zobaczysz czy wyswietli blad cylindea w ktorym dokonales zamiany.
Ja mialem taką sytuacje.
Odnośnie cewek zapłonowych w moim C5, 2003r, 2.7t w ubieglym roku wymienili w ASO wszystkie bezplatnie.
Sprawdz moze twoje auto podlega akcji serwisowej.
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
Najprawdopodobniej problem Z cewką (ew świecą),
zamien z innym cylindrem i zobaczysz czy wyswietli blad cylindea w ktorym dokonales zamiany.
Ja mialem taką sytuacje.
Odnośnie cewek zapłonowych w moim C5, 2003r, 2.7t w ubieglym roku wymienili w ASO wszystkie bezplatnie.
Sprawdz moze twoje auto podlega akcji serwisowej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 kwie 2011, 12:21
- Lokalizacja: Legnica
w BDV są wszystkie cewki w jednym miejscu 3 sztuki podwójne , nie da się zamienić miedzy cylindrami chyba ze rozlutować i zamienić . Kiedy wymieniane przewody WN Jest jeszcze plastikowy peszel na przewodach ? czy rozsypał się ? na vagu jest blok w którym można podglądać misfire na żywo ale nie pamietam który
Witam
Masz autko od niedawna i je zgazowałeś. Wiesz jakie masz świece zapłonowe?
Silnik powinien pracować równiutko bez żednych delikatnych nawet szarpnięć (to nie V8 ,ale jednak V-ka.)Po zamontowaniu gazu zgodziłem się na zmianę swiec na zalecane przez gazownika_jednoelektrodowe tego samego producenta co oryginalne.
Podczas jazdy zachowywały się dobrze nie było specjalnych problemów .
Ale podczas dojazdu do skrzyżowania i czasami na wolnych obrotach czułem delikatne szarpnięcia,właśnie takie o których piszesz.Więc zaczołem szikać przyczyny.
Zaczołem właśnie od świec do których nie bardzo byłem przekonany.
Silnik ustabilizował się od razu.
16543 P0159 409F Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 2 - wolne zmiany
16684 P0300 412C Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów
16815- viewtopic.php?t=20126
Masz autko od niedawna i je zgazowałeś. Wiesz jakie masz świece zapłonowe?
Silnik powinien pracować równiutko bez żednych delikatnych nawet szarpnięć (to nie V8 ,ale jednak V-ka.)Po zamontowaniu gazu zgodziłem się na zmianę swiec na zalecane przez gazownika_jednoelektrodowe tego samego producenta co oryginalne.
Podczas jazdy zachowywały się dobrze nie było specjalnych problemów .
Ale podczas dojazdu do skrzyżowania i czasami na wolnych obrotach czułem delikatne szarpnięcia,właśnie takie o których piszesz.Więc zaczołem szikać przyczyny.
Zaczołem właśnie od świec do których nie bardzo byłem przekonany.
Silnik ustabilizował się od razu.
16543 P0159 409F Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 2 - wolne zmiany
16684 P0300 412C Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów
16815- viewtopic.php?t=20126
Pozdrawiam Stanisław
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga