Będę kombinował dalej z tematem...dzięki wszystkim za pomoc. Czekam tylko na wolne miejsce u mojego mechanika. Pod blokiem to niestety nie bardzo się za to zabierać.
[ Dodano: 2013-09-11, 09:06 ]
Które logi należało by zrobić pod mój przypadek ? Czy program robi wszystkie ? Bo dzisiaj dostanę kabelek i zamierzam się za to zabrać. A nigdy tego nie robiłem. Który program polecacie i gdzie go zdobyć ?
[ Dodano: 2013-09-13, 12:21 ]
Dzisiaj wymieniłem pęknięty gumowy łącznik pod turbiną. Sprawdziłem zawór n75 - czysty i pracujący. Zrobiłem dłuższą analizę przewodów paliwowych ...nic nie znalazłem z mechanikiem. Bąbelki w wężyku nie pojawiają się . Auto jednak nadal szarpie ale po wymianie tej gumy jest trochę odporniejsze na te podszarpywanie ale i tak czasami potrafi zgasnąć na wolnych obrotych samo z siebie. Zauważyliśmy też jeden charakterystyczny dźwięk przed tym szarpnięciem albo prawie wraz z nim. Słychać takie tyknięcie jakby jakiś przekaźnik , dźwięk podobny do tego jak się klime załancza. Mój mechanik powiedział że dla niego to jest problem elektryczny z pompą żadne zapowietrzenie.
Niestety dostałem chiński przewód do Vaga i logów nie zrobiłem - czekam na wymianę na polski
[ Dodano: 2013-09-23, 17:26 ]
Jest nowy przewód i są logi -
viewtopic.php?t=61017 - wszystko w skrócie w tym temacie.