Hej,
Audi a6, kombii, 1998.
Jestem posiadaczem tego modelu od 2 miesięcy. Problem w tym, że mam dwie różne żarówki w światłach mijania (jedna świeci na biało, a druga na bardziej żółty kolor).
Chciałbym wstawić więc nowe żarówki, żeby świeciły w obu reflektorach tak samo i może nawet trochę lepiej niż dotychczas.
Moje pytanie: W jakie żarówki H1 się zaopatrzeć? Czytałem coś o ksenonach, ale to mogą być problemy z policją itp, więc raczej sobie daruję. W postojówkach pasowałoby przy okazji też wymienić?
Chciałbym, żeby to po prostu dobrze świeciło. Jestem laikiem i nie bardzo wiem w co się zaopatrzyć.
(To mój pierwszy temat, jeżeli robię coś źle, proszę o wyrozumiałość)
ÂŚwiatła zewnętrzne - co i jak?
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
Odpuść HID-y - nie ma nic gorszego niż zarozumialce na drodzemaniek90 pisze:Moje pytanie: W jakie żarówki H1 się zaopatrzeć? Czytałem coś o ksenonach, ale to mogą być problemy z policją itp, więc raczej sobie daruję. W postojówkach pasowałoby przy okazji też wymienić?

ÂŚwiatła w A6C5 przed liftingiem są zdecydowanie niezadowalające. Jeżeli chcemy by klosz przedliftowy "ożył" to najlepszym rozwiązaniem jest taka regeneracja kloszy: viewtopic.php?t=8134&highlight=regeneracja+kloszymaniek90 pisze:Chciałbym, żeby to po prostu dobrze świeciło. Jestem laikiem i nie bardzo wiem w co się zaopatrzyć.
Należy sprawdzić czy odblaski nie wymagają regeneracji, stan soczewki również jest ważny

Już nawet sama polerka kloszy plus np żarówki H1 Osram Night Breaker dają rezultaty, ale nie oczekujmy rewelacji

Nic złego nie zrobiłeś, ale zwracaj uwagę gdzie zakładasz tematy - przeniosłem z "Elektryka » C5 (1997-2005)" do "Nadwozie » C5 (1997-2005)"maniek90 pisze:(To mój pierwszy temat, jeżeli robię coś źle, proszę o wyrozumiałość)

- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Kontakt: