Witam, do tłumika środkowego wydmuchnęło mi katy i strasznie brzęczy. probuje znalezc tłumik do mejej a6 c5 2.8 193 km ALG i jest wielki problem. Może ktoś mi podpowie jakie są wymiary tego tłumika, albo może jakiś zastepczy z innej wersji silnikowej. Rozkładam ręce bo szukam i nigdzie nie ma nawet w Bosal. Z góry dzięki za odpowiedź
[ Dodano: 2013-09-02, 15:04 ]
acha numer czesci to 4b0253409D
[ALG 2.8 193 KM] Jaki tłumik środkowy???
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: [ALG 2.8 193 KM] Jaki tłumik środkowy???
Jesteś pewny że Bosal nie ma? Ostatnio wymieniałem ten końcowy i w katalogu u tłumikarza były wszystkie części wydechu do kupienia. Właśnie tylko Bosal będzie miał i na pewno nie będzie tanioDamian_28 pisze:Witam, do tłumika środkowego wydmuchnęło mi katy i strasznie brzęczy. probuje znalezc tłumik do mejej a6 c5 2.8 193 km ALG i jest wielki problem. Może ktoś mi podpowie jakie są wymiary tego tłumika, albo może jakiś zastepczy z innej wersji silnikowej. Rozkładam ręce bo szukam i nigdzie nie ma nawet w Bosal. Z góry dzięki za odpowiedź
[ Dodano: 2013-09-02, 15:04 ]
acha numer czesci to 4b0253409D
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
mam podobny problem, ale pod katem zuzycia - srodkowy tlumik zamienia sie powoli w papier i na slowo honoru sie trzyma. ponoc srodkowego nie da sie zastapic uniwersalnymi bo niby srodkowy jest komorowy - czy ktos to przerabial i zastosowal jakas alternatywe w sensownych pieniadzach?
w internetach mozna znalezc zamiennik imasaf za 133€ - dosc sporo i tez nie wiadomo ile wytrzyma.
kod silnika wg profilu.
w internetach mozna znalezc zamiennik imasaf za 133€ - dosc sporo i tez nie wiadomo ile wytrzyma.
kod silnika wg profilu.
czemu nie pasuje? srednice rur inne czy co? bo tylko uzywane do 2.5tdi sa, a rury w razie W mozna przerobic.Damian_28 pisze:nie pasuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
własnie tez zastanawiam się co nie pasuje??na akcjach widać ze to samo.jedyna różnica to to ze ze starego tłumika trzeba odciąć wejście spalin i przyspawać do 2,5 bo w 2,8 mamy zejście z 2 w jedenmarekwroc pisze:czemu nie pasuje? srednice rur inne czy co? bo tylko uzywane do 2.5tdi sa, a rury w razie W mozna przerobic.
[ Dodano: 2014-05-30, 22:43 ]
odpowiem sobie sam.tłumik z 2,5tdi pasuje do 2,8/2,4 v6,jedyne co to trzeba przespawać rozejście na 2 rury idące w kierunku głowic.tniemy zaraz za metalowym trójkątem łączącym puszkę z rurą.
- grzesiek122
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 21 wrz 2012, 20:38
- Lokalizacja: ostrów mazowiecka
Siema, ja miałem wczesną wiosną ten sam problem. najprościej to wysiąć środkowy tlumik i go przepchać tak jak ja zrobilem, środkowy tłumik jest przelotowy. Są to dwa tłumiki przelotowe połączone jedną obudową. więc przepchać i wspawać od nowa. u mnie to podziałało i teraz smigam juz 3 miesiąc. Tylko kat mógł sie w nim mocno zabić i trzeba użuć troszke siły zebygo przepchać. U mnie w środkowym tłumiku było 3/4 kata. ale 2 godziny roboty i po sprawie. a jak koniecznie chcesz coś nowego to kup tłumiki przelotowe rurowe i będzie taki sam efekt tylko wyglądało inaczej. pozdro
Jest;
AUDI A6 C5 2.8 193km quattro avant 98r
AUDI A6 C5 2.8 193km quattro avant 98r