[Trójmiasto; A6C5 2.5 TDI] Kto zalała Valvoline do silnika?
- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
[Trójmiasto; A6C5 2.5 TDI] Kto zalała Valvoline do silnika?
W strachu o kondycje mojej Niuni zacząłem szperać informacje o olejach silnikowych. Poprzednik jeżdził na Lotosie semi synthetic 10W40.Ja juz przeleciałem 10 tys.km na Mobilu semi-synthetic 10W40 a teraz wpadła mi w reke informacja o ponoć najlepszych olejach na polskim rynku. http://www.valvoline.pl/index_d_swietokrzyskie.html Zamierzam zalać: MaxLife Diesel Oil 10W-40 (półsyntetyczny)
a oto co o nim piszą: Odmładza starsze silniki.
Pierwszy olej silnikowy dla samochodów z silnikiem diesla z przebiegiem powyżej 100 000 km. Olej ten przewyższa wymagania jakościowe: API CF oraz ACEA B3-98 i może być stosowany wszędzie tam, gdzie producent pojazdu zaleca olej o tych kwalifikacjach.
Olej silnikowy MaxLife dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach. Ogłoszony Produktem roku 2001 w USA, wg miesięcznika Lubricants Word, jest najbardziej zaawansowanym technologicznie produktem tego typu na rynku. MaxLife jest przeznaczony do samochodów osobowych oraz lekkich dostawczych i nie powinien być stosowany w samochodach zabytkowych.
Zalety MaxLife:
- Regeneruje i poprawia elastyczność uszczelek by minimalizować wycieki oleju
- Zawiera dodatki zmniejszające tarcie i modyfikujące lepkość oleju
- Zmniejsza powstawanie osadów i jest odporny na utlenianie
- Specjalna formuła pomaga zredukować zużycie oleju i paliwa
- Hamuje proces zużycia silnika
- Ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach
oraz rozważam olej: DuraBlend Diesel Motor Oil 10W-40
Utrzymuje silnik diesla w czystości i doskonałej kondycji.
Olej stworzony w oparciu o syntetyczną bazę olejową oraz pakiet dodatków uszlachetniających przeznaczony do silników diesla z bezpośrednim wtryskiem w samochodach osobowych, dostawczych oraz lekkich samochodach osobowych. DuraBlend Diesel jest odporny na utlenianie i korozję, tworzenie się szlamu i laków zakleszczających pierścienie w turbodoładowanych silnikach oraz utrzymuje silnik w czystości. Może być stosowany w pojazdach przemysłowych i samochodach terenowych.
Zalety DuraBlend Diesel:
- Zapewnia doskonała pracę silników diesla
- Przewyższa wymagania klasyfikacji ACEA B3, API CF
- Spełnia wymagania specyfikacji VW 500.00/505.00, Daimler Chrysler 229.1
- Ułatwia zimny start i utrzymuje silnik w czystości
Szukam kolegów, którzy jeździli na tych olejach, a może ktoś zna inny olej tej firmy na nasze Niunie? Z góry wykluczam syntetyki bo sa wysoce myjące i zastosowanie ich teraz u mnie to większe ryzyko jak jeździc na najpodlejszym oleju.
a oto co o nim piszą: Odmładza starsze silniki.
Pierwszy olej silnikowy dla samochodów z silnikiem diesla z przebiegiem powyżej 100 000 km. Olej ten przewyższa wymagania jakościowe: API CF oraz ACEA B3-98 i może być stosowany wszędzie tam, gdzie producent pojazdu zaleca olej o tych kwalifikacjach.
Olej silnikowy MaxLife dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach. Ogłoszony Produktem roku 2001 w USA, wg miesięcznika Lubricants Word, jest najbardziej zaawansowanym technologicznie produktem tego typu na rynku. MaxLife jest przeznaczony do samochodów osobowych oraz lekkich dostawczych i nie powinien być stosowany w samochodach zabytkowych.
Zalety MaxLife:
- Regeneruje i poprawia elastyczność uszczelek by minimalizować wycieki oleju
- Zawiera dodatki zmniejszające tarcie i modyfikujące lepkość oleju
- Zmniejsza powstawanie osadów i jest odporny na utlenianie
- Specjalna formuła pomaga zredukować zużycie oleju i paliwa
- Hamuje proces zużycia silnika
- Ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach
oraz rozważam olej: DuraBlend Diesel Motor Oil 10W-40
Utrzymuje silnik diesla w czystości i doskonałej kondycji.
Olej stworzony w oparciu o syntetyczną bazę olejową oraz pakiet dodatków uszlachetniających przeznaczony do silników diesla z bezpośrednim wtryskiem w samochodach osobowych, dostawczych oraz lekkich samochodach osobowych. DuraBlend Diesel jest odporny na utlenianie i korozję, tworzenie się szlamu i laków zakleszczających pierścienie w turbodoładowanych silnikach oraz utrzymuje silnik w czystości. Może być stosowany w pojazdach przemysłowych i samochodach terenowych.
Zalety DuraBlend Diesel:
- Zapewnia doskonała pracę silników diesla
- Przewyższa wymagania klasyfikacji ACEA B3, API CF
- Spełnia wymagania specyfikacji VW 500.00/505.00, Daimler Chrysler 229.1
- Ułatwia zimny start i utrzymuje silnik w czystości
Szukam kolegów, którzy jeździli na tych olejach, a może ktoś zna inny olej tej firmy na nasze Niunie? Z góry wykluczam syntetyki bo sa wysoce myjące i zastosowanie ich teraz u mnie to większe ryzyko jak jeździc na najpodlejszym oleju.
Mundek
- hercules69
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 wrz 2008, 08:21
- Lokalizacja: Gostynin
- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
[Trójmiasto A6C5] olej
Hej hercules69 a jaki olej miałeś wcześniej? Od dawna na zmianie na Val.... Ja się też mierzę ale nie wiem czy nie ma zbyt durzych- od Mobila 10W40 - właściwości myjących. Nie chcę przedobrzyc



Mundek
- hercules69
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 wrz 2008, 08:21
- Lokalizacja: Gostynin
Poprzedni właściciel jeździł (o zgrozo) na 15W-40 Turdusie z PKS-u bo twierdził że olej nie ma znaczenia byle by był wymieniany co 7500km, jak kupiłem auto zalałem 10W-40 Valvoline na swoje ryzyko tylko że po przejechaniu 4000km zmieniłem filtr na nowy(Bosch) bo pomyślałem że po tym Turdusie to mogło sporo syfu zostać a Valvoline to wypłucze i zapcha filtr. Za 1500km znowu będe zmieniał olej wraz z filtrem na Valvoline, uważam że ten olej jest bardzo dobry czytałem troche o różnych markach i ludzie piszą że oleje typu Castrol lub Mobil są najczęściej podrabiane.
Witam-ja również jezcze na max lifie-przebieg orginalny ok.330 tyś km. Wcześniej jezdziłem na motulu 6100 i wydaje mi sie, ze chodził nieco ciszej i przy butowaniu tak szybko nie wzrastała tem. oleju. Nastepna wymiana na motul. Pozdrawiam
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
[Trójmiasto A6C5 2.5 TDI]
Lać mam na własne ryzyko? A jak wymyje i rozszczelni mi silnik? Piszesz żeby wcześniej filtr oleju jeszcze raz zmienić? Jest to jakaś metoda ale co jak popcha nagar w kanaliki rozporwadzające olej i je pozapycha? Mam stracha. Wymiana za 3 dni i chyba zostane przy Mobilu .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mundek
czemu Wy lejecie 10w
połsyntetyki?? ludzie przeciez ten silnik musi pracowac na pelnym syntetyku do konca swojego zycia!! Turbina walki wszytska ma pracowac na syntetyku! ja sam sprowadzilem z DE swoje V6 Tdi AKN i bylu uzytkowane przez ostatnie 30tys na LL 10w/40 ale po przyprowadzeniu odrazu zalalem shell 5w/40 mialem ryzyko ze sie rozszczelni itp i rzeczywiosice male wycieki sie pojawily ale wole to niz meczenie silnika na 10w! Pozdrawiam!

- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
Gdyby tak byłó to w service Audi by mi nakrzyczeli. A to oni (zaciągałem języka w 3 salonach delarów Audi). To oni stwierdzili, że większe ryzyko uszkodzenia silnika jest przy przejsciu na syntetyk. Bezpiecznie i bez większego zużycia slinka jest jazda na 10W40 o właściwych parametrach. Nikt nie chce się podłożyć na wymianę tego oleju na syntetyk. A silnik i całe autko na salonie Audi bliski znajomy sprawdzał na wszystkie strony. Silnik w idealnym stanie a jednak nikt nie da gwarancji na wymianę. A te niby drobne wycieki u Ciebie potem zaowocować mogą niemałą i niedrogą robotą. Oby nie.
Wycieki to utrata ciśnienia przy wyższych obrotach. A utarta ciśnienia to brak smarowania.
_________________
Wycieki to utrata ciśnienia przy wyższych obrotach. A utarta ciśnienia to brak smarowania.
_________________
Mundek
zgadzam sie z bardor walki siadaja bo polsyntetyczny jest gestszy i klei otwory dolatujace do walkow i walki siadaja a w serwisie tak Ci mowili zebys na remoncik do nich przyjechal ja tez leje pelny syntetyk
na poczatku tez byl lany polsyntetyk i od razu zmienilem na syntetyk mial wycieki owsze (liczylem na to) zrobilem wszystkie wycieki za 1000zł i jest teraz elegancko niz pozniej walki wymieniac i zostawic 8000zł
na poczatku tez byl lany polsyntetyk i od razu zmienilem na syntetyk mial wycieki owsze (liczylem na to) zrobilem wszystkie wycieki za 1000zł i jest teraz elegancko niz pozniej walki wymieniac i zostawic 8000zł
Audi Back On Track 

nie sluchaj serwisow ja mam znajomego tez ktory pracowal w serwsie Audi i mowil jak to jest z tym serwisowaniem...niestety taka jest rzeczywistosc przynajmnie w niektorych serwisach a jak idziesz do salonu po nowa gablote to Ci tez powiedza ze zajebiscie ze sramto i owamto byle by sprzedac a poza tym kto Ci to mowil? bo jezeli facet ktory pracuje od 1997 w serwisie Audi i ma kontakt z tymi silnikami na codzien to spoko przyznaje ze moze po czesci ma nie wielka racje ale tak to jest lepiej powiedziec co bezpieczniej zeby nie truc im poznij dupy ze zrobily sie wycieki itp... rob jak uwazasz! ale jezeli masz silnik zyleta to ja nie widze przeciwskazan zeby nie zalac syntetyka! a dlaczego nie?? przeciez masz stan tip top! to co sie moze rozszczelinic? a nawet jezeli to tj kolega powiedzial lepiej uszczelnic za tysiac niz pozniej ladowac hajs w remont silnika i mowic ze v6 tdi to gowno! pozdro!
- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
Dzieki za radę. Zostaje przy swoim. Jestem praktykiem a to moje 6 Audi. Pierwszym było C1. Na 10W40 moja Niunia ciagnie juz 60 tys kilometr. Silnik ślicznie tyka. Nie ruszam. Jak padnie to zrobie remonta i wtedy zaleje Motula albo Valioliwe 0W40. A znam więcej przykładów wykonczonych A6 2.5 TDI n syntetyku niż na pół. A jak zrobie na tym śliniczku i na 10W40 z 300 000 km nim padnie to sie przypomne
? Będziecie stawiać. A jak Wsaze na wierzchu , to cóż na jakim wolnym zlocie ja beczke piwka . :lol:

Mundek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 lis 2008, 14:26
- Lokalizacja: Zloty Potok