We wszystkich samochodach miałem instalacje STAGa, 200, 200+, 300, teraz 300+.
Zero problemów z LPG od zawsze . Nawet niegazowalny Mondeo MK3 90k do czasu sprzedaży bezawaryjnie przelatał.
W A6 mam Stag 300+ (lub premium, nie pamiętam ). Spalanie w trasie 9-13 litrów (w tych motorach spalanie potrafi być różne w zależności od stylu jazdy), w mieście... kiedyś zszedłem do 14, zwykle 16, jak się delikatniej mocniej gaz wciska 18 spokojnie spali. Przy "dziczeniu" ponad 20 da się zrobić .
Uprzedzając pytania: Audi jezdzi identycznie na LPG jak na PB, zero spadku mocy, żadnej różnicy. Wlew pod klapą, obok beny, włącznik obok przełącznika świateł po lewej stronie kierownicy. I tak nikt prócz mnie go nie widzi.
[AGA 2.4 165 KM] C5 jaka instalacja LPG na dziś będzie najle
Ja z tym problemu nie mam, wręcz odwrotnie, podczas rozmowy o samochodzie często wspominam, że jest zasilany LPG i bardzo chwale sobie to rozwiązanie wbrew negatywnej opinii (ukształtowanej za czasów fiatów 125p i polonezów "na gaz") lobbowanej przez dostawców PB/ON. Wlew paliwa mam pod klapą - mój serwis umieszcza tam standardowo.scaraab pisze:a z czym się tu kryć...? Paliwo jak każde inne.lskx pisze:Wlew pod klapą, obok beny, włącznik obok przełącznika świateł po lewej stronie kierownicy. I tak nikt prócz mnie go nie widzi.
BTW. moim pierwszym samochodem był polonez na gaz i jedyna rzecz która się w nim nie zepsuła to właśnie instalacja lpg .
Ja mam kolego instalkę Lovato cały zestaw nie żaden składak. Butlę mam w kole 70 litrów tylko że ja mam kombi. Wlew w klapce paliwa bez żadnych końcówek. Włącznik mam pomiędzy fotelami w taki prostokątnym schoweczku zaraz za regulacją lusterek. Pali mi tak około 14 litrów głównie miasto i klima. Czyli nie jest źle. 20 tkm zrobiłem i żadnych problemów nawet na przeglądzie nie wymagała regulacji. Polecam naprawdę. Za instalkę dałem 3600pln w ubiegłym roku. Zestaw nazywa się lovato easy fast
Ja właśnie dostałem info od mojego taty, że auto dziś do odbioru. Wlew w klapie, Pstryczek też koło lusterek. Butla 60L w kole. Wtryski Hana ale nie mam konkretów bo tato nie zapisał . Ja siedzę w DE więc ciężko mi się samemu zorientować. Ale jak pojedzie dziś odebrać to na rachunku mam nadzieje bd wszystkie graty. Koszt 3100zł w Wieluniu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 lut 2013, 18:41
- Lokalizacja: Ahlen
Zapomnieli jeszcze dodac ze ten ich system long life zabija w naszych silnikach hydrauliczne napinacze odpowiedzialne za zmienne fazy rozrzadumarkus71 pisze:Według Etzolda Audi A6 z2000r i pow. ma Longlife-Service, czyli wymiana oleju co 30tys, km,albo co 2 lata,
ale trzeba specjalny olej (longlife). W przeciwnym razie, czyli zwykły olej, oczywiście nie mineralny,i co 15tys. albo co 1rok wymiana.
W moim aucie wymieniano tak olej i napinacze wymienialem przy przebiegu 160 kkm - czyli wczesniej niz powinno sie robic rozrzad
Teraz leje olej 5w30 long life ale wymieniam co 12kkm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga