Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wyciek

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Wyciek

Post autor: Matyskris » 24 sie 2013, 16:46

Witam tak jak w temacie mam wyciek z dziwnego miejsca dodaje zdjęcie czy możecie mi powiedzieć skąd tam się wziął ten wyciek co to za śrubka bo jestem lekko w szoku proszę o odpowiedź pozdrawiam :) śrubka zaznaczona czerwoną strzałką :) Obrazek

[ Dodano: 2013-08-24, 16:55 ]
Obrazek

[ Dodano: 2013-08-25, 11:43 ]
nikt mi nie pomoże ?? :(
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Matyskris, łącznie zmieniany 1 raz.

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 sie 2013, 12:41

To jest śruba od rozrusznika ,z niej wycieku raczej nie ma może simering na wale korbowym puszcza .Albo gdzieś z góry kapie na rozrusznik.

arri
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 11 paź 2012, 20:08
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: arri » 25 sie 2013, 12:53

Może niedawno miałeś coś tam robione i skręcone na smarze? czasami lubi się tak potem wytopić od temperetury

Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 25 sie 2013, 14:26

a jeśli simering na wale to jakie to koszta ??

[ Dodano: 2013-08-25, 19:23 ]
to jest raczej wyciek z simeringu na wale i teraz moje pytanie jakie koszta to są i jak z dostępem tego oringu bo słyszałem że ona jest w jakiś dekiel zwulkanizowany i trzeba to kupić z tym deklem...

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 sie 2013, 22:27

simering jest dostępny w każdym sklepie z częściami wybijasz stary z dekielka i nabijasz nowy.Co do kosztów to nie wiem bo sam wymieniałem (ale myślę że ze 300zł powinni zrobić )
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 26 sie 2013, 05:31

rozumiem a dużo roboty z tym ?? co trzeba demontować ?? no i czy olej jest później do wymiany czy nie dużo się go zlewa ?? :)

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 26 sie 2013, 13:00

Matyskris pisze:to jest raczej wyciek z simeringu na wale i teraz moje pytanie jakie koszta to są i jak z dostępem tego oringu bo słyszałem że ona jest w jakiś dekiel zwulkanizowany i trzeba to kupić z tym deklem...
Po pierwsze nic nie jest zwulkanizowane po drugie to nie o-ring się tam znajduje a uszczelniacz.
W kolejności następnej - uszczelniacz, jakiego potrzebujesz, (jeżeli jesteś pewny Twojej diagnozy) to
REINZ 81-35916-00 / ELRING 728.880 /CORTECO (20033872B)

Wymiary to 85x105x12 i jest to uszczelniacz kierunkowy z wargą przeciwpyłową Następna sprawa to to, że samego takiego uszczelniacza do A6 C5 nie dostaniesz w ASO jakiś czas temu Audi stanęło okoniem w stronę klienta i połączyło dwie oddzielne części w jedną o nr 059 103 171D cena 440.00 Zł i jest to połączenie uszczelniacza z obudową.
Na szczęście jest i dobra wiadomość taki uszczelniacz jest dostępny do innych aut z grupy VAG i ma on nr OE 070 103 051A (zmiana z 078 103 051A) cena na dzisiaj 112.00 Zł w ASO.
Daniel1555 pisze:simering jest dostępny w każdym sklepie z częściami wybijasz stary z dekielka i nabijasz nowy.Co do kosztów to nie wiem bo sam wymieniałem (ale myślę że ze 300zł powinni zrobić )
Przede wszystkim - Simmerring i w każdym sklepie motoryzacyjnym na pewno kupisz simmerring, ale na pewno nie będzie to ten, o którym tutaj mowa.
Kolejna sprawa to wątpię żeby ktoś wyciągał skrzynię, - ponieważ wymiana tego uszczelniacza wymaga jej wymontowania za 300 zł, ale być może - tutaj nie będę się spierał.
Matyskris pisze:rozumiem a dużo roboty z tym co trzeba demontować no i czy olej jest później do wymiany czy nie dużo się go zlewa
Roboty jest dużo, przede wszystkim demontaż skrzyni biegów sam tego na placu w warunkach polowych nie zrobisz potrzebny jest kanał lub podnośnik kolumnowy po drugie, wymiana oleju nie jest konieczna i na koniec nic nie spuszczasz nic nie upuszczasz.

:)

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 26 sie 2013, 21:25

kupowałem to wiem tylko że ja nie kupowałem uszczelniacza kierunkowego tylko simering
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 26 sie 2013, 21:37

a czy jest to koniecznie do zrobienia czy to nie szkodzi po za tym lekkim poceniem i plamkami pod autem bo jak to takie koszta 300-400zł sama robocizna to masakra...

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 27 sie 2013, 13:28

Matyskris pisze:a czy jest to koniecznie do zrobienia czy to nie szkodzi po za tym lekkim poceniem i plamkami pod autem bo jak to takie koszta 300-400zł sama robocizna to masakra...
Kolego, Krzysztof
każdy niekontrolowany ubytek oleju w silniku czy skrzyni biegów będzie miał fatalne :( skutki w dalszej lub bliższej przyszłości, jeżeli olej wycieka z uszczelniacza to znaczy, że jego czas minął lepiej już nie będzie a w ręcz odwrotnie może być tylko gorzej. Poza tym plamki (jak to określiłeś) oleju pod autem to raczej nie jest lekkie pocenie.

Wracając do Twojej diagnozy - sprawdziłeś, że to jest olej silnikowy? Może wycieka olej z uszczelniacza skrzyni biegów oczywiście nie zmienia to faktu, że i tak trzeba to naprawić i. Jeżeli będzie już przygotowany na naprawę, oczywiście zrobisz jak będziesz uważał (do niczego nie namawiam) to pamiętaj - kup odpowiedni uszczelniacz to, że producent zastosował w tym miejscu uszczelniacz o konkretnej budowie/ konstrukcji nie jest przypadkowe i jeżeli nie masz zamiaru wydawać 2x pieniędzy na tę samą naprawę staraj się unikać porad z rodzaju - "kupiłem simmerring trochę inny, za połowę ceny i też jeździ nic się nie dzieje",-prędzej czy później „wyjdzie szydło z worka”.

Pozdrawiam <luzik>

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 27 sie 2013, 14:50

Matyskris pisze:a czy jest to koniecznie do zrobienia czy to nie szkodzi po za tym lekkim poceniem i plamkami pod autem bo jak to takie koszta 300-400zł sama robocizna to masakra...
Nie chciał bym być w Twojej skórze gdy "zapocisz" komuś drogą kostkę brukową. A te 300-400 zł, i tak wcześniej czy później wydasz na mandat, gdy Policjant przyuważy taką "plamkę" pod autem. ;p
Warsztat, naprawy Audi A6.

Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 27 sie 2013, 14:53

dobra panowie to poproszę o nr tego simeringu wału żebym kupił dobry i ile to mniej więcej kosztuje :) ?

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 27 sie 2013, 16:27

Musisz wiedzieć, że nikt Cię do niczego tutaj nie zmusza decyzję, co do wymiany musisz podjąć sam - to tyle.

&#8230;i jeszcze jedno moje pytanie do Ciebie na koniec - czy Ty w ogóle czytasz, co kto pisze w Twoim temacie? <uoee>

Wyłożyłem Tobie &#8222;kawę na ławę&#8221; i podałem oprócz ceny i oryginalnego nr OE nawet kilka zamienników innych producentów&#8230; a ty teraz pytasz:
Matyskris pisze:dobra panowie to poproszę o nr tego simeringu wału żebym kupił dobry i ile to mniej więcej kosztuje ?
<zalamka>

Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 27 sie 2013, 16:56

no okej tylko tyle tego napisałeś że sam już nie wiem które mam kupić to prosił bym o nr tego co mam kupić :) i przepraszam za moją natrętność :p

[ Dodano: 2013-08-27, 18:51 ]
mam kupić któryś z tych REINZ 81-35916-00 / ELRING 728.880 /CORTECO (20033872B) czy ten OE 070 103 051A

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja