Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] Auto nadal dymi po wymianie przepływki...

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Mariusz777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 15 lip 2012, 10:09
Lokalizacja: Wizna

[ AKN 2.5 150 KM] Auto nadal dymi po wymianie przepływki...

Post autor: Mariusz777 » 19 sie 2013, 15:57

Witam po raz kolejny. Panowie dziś wsadziłem kolejny przepływomierz moc jest lecz gdy wciśnie się do dechy zostaje za mną chmura czarnego dymu. Historia wygląda tak miałem przepływomierz boscha na którym auto miało normalne spalania lecz słabo przyśpieszałe i ciężko było dociągnąć do np 180km/h więc pojechałem do intercarsu i kupiłem przepływomierz Pierburga który miał pasować do mojego auta lecz auto zaczęło strasznie dymic jak się wciśnie mocniej gaz a komputer wyświetla spalania po 30-49l i faktycznie wskazówka szybko opada. Dziś przyszedł mi kolejny przepływomierz od znajomego używany ale sprawny też pierburga o troszke innych numerach i auto też ma moc lecz nadal w trakcie mocniejszego przyśpieszania strasznie dymi na czarno. Nie mam już pomysłu próbowałem szukać gdzieś dziury w dolocie ale nawet nie wiem od czego zacząć... Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Max1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Max1985 » 21 sie 2013, 23:11

kolego miałem podobny problem do wczoraj.. Możecie mi wierzyć lub nie ale :

Pojechałem do znajomego na wymianę rozrządu oraz wisko ( ciężko chodziło i strasznie wyło przy wyższych obrotach) wymiana rozrządu bajka ... poszło gładko. Problem zaczął się gdy odkręciłem wiskoze..
okazało sie ze łapa była pokrzywiona <szok> łożysko już prawie zdechło i o ile nie było większego problemu z wisko lub łożyskiem to dostać Uchwyt sprzęgła lepkościowego (tak to sie nazywa jakby ktoś szukał ( nr vag 059122303 )) było nie lada wezwaniem.... (kawałek blachy za 1200 zl w ASO a na alledrogo 150 używka) udało mi się nabyć prawie nowy uchwyt w cenie 250zl i co się okazało: <radocha>

Autko zbiera od ok 1500 obr. ( wcześniej powyżej 2000)
Brak kopcenia (wcześniej jak poczułem przy przyspieszaniu ze turbina się załączyła to nie tylko ja to czułem .. a ci za mną to nawet widzieli :P )
niższe spalanie <rotfl>

Dodam ze przedtem aby zakończyć problem kopcenia powymieniałem 3 przepływki, wszystkie węże gumowe, wtryski i pompa na stole, turbo na stole+ regeneracja :P, zawór EGR i N75, i jeszcze coś tam było pewnie bo chciałem to wyeliminować.. a tu niespodziewanka..

Jednakowoż chce zauważyć iż wymiana rozrządu nie miała z tym kopceniem i przyspieszeniem nic wspólnego( na vag ta sama dawka paliwa itd itp...)

Pozdrawiam :)
Obrazek

maestro100

Post autor: maestro100 » 23 sie 2013, 15:50

Max1985 pisze:Jednakowoż chce zauważyć iż wymiana rozrządu nie miała z tym kopceniem i przyspieszeniem nic wspólnego
Max1985, to co w/g Ciebie spowodowało powrót mocy silnika?
Bo w/g mnie to właśnie prawidłowo ustawiony nowy rozrząd się do tego przyczynił.

Mariusz777, poszukaj gdzieś używanego MAFa, ale Boscha. pzdr.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 23 sie 2013, 20:00

Zrób kompoletną diagnostyke i bedziesz miał wszystko na talerzu- bo takimi domysłami pół auta wymienisz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga