witam,posiadam kombi 1.8T z silnikiem awt z skrzynia manualna ale wczesniej była tam skrzynia multitronic jak sie nie myle(kupilem juz z manualem i w polsce gosciu robil przekladke poprzedniemu wlascicielowi) myslalem ze mam zużyty zewnetrzny przegub ale okazalo sie ze smar wylecial z wewnetrznego i to chyba on jest do wymiany, tylko moje pytanie:
1, czy to jest przegub od manuala czy automatu?nie wiem czy mogly zostac polosie od automatu z skrzynia manualna
2,czy mozna kupic sam wklad?"krzyzak" i bedzie dobrze? bo w sklepie po zdjeciu pokazuja mi inny przegub?czy musze kupywac cala półośkę?
3czy jest różnica w przegubach/półośce w manualu czy automacie?
proszę o pomoc bo nie wiem w jakim kierunku podążać co do naprawy. pozdrawia
[ MANUAL] przegub wewnetrzny pytanie
[ MANUAL] przegub wewnetrzny pytanie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
znalazlem taka ale oslona/przegub wydaje sie inny, myslicie ze podejdzie taka polos?
http://allegro.pl/polos-l...3037591133.html
http://allegro.pl/polos-l...3037591133.html
to czy guma jest inna nie ma za bardzo znaczenia, najważniejsza jest długość półosi, oraz liczba nacięc na wieloklinie oraz rozstaw śrub do przegubu wewnętrznego.
Dodatkowo półosie na linku podanym przez ciebie są od Quattro / AWD - All Wheel Drive
http://allegro.pl/show_item.php?item=3037591133
Dodatkowo półosie na linku podanym przez ciebie są od Quattro / AWD - All Wheel Drive
http://allegro.pl/show_item.php?item=3037591133
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 22:21
- Lokalizacja: poznań
Półośka od manuala jest dłuższa niż od automatu...całej się nie opłaca kupować dobra tzn. taka która polata bedzie kosztować około 350-500 pln. Na zdjęciu wida, że smar poleciał więc przegub - opcje są dwie można kupić zamiennik 150- 350pln - lub ewentualnie odesłać do regeneracji np. do Torunia koszt 200-700 pln. Półośka w serwisie 2400pln sam przegub wewnętrzny 1400 pln - Ja wstawiłem do siebie zamiennik firmy VTN i hula a stary wysłałem do regeneracji. <szok>
jeśli ktoś potrzebuje zamiennik to mogę na miejscu u mnie w hurtowni załatwić. Pozdrawiam

Mam ładny DOM piękną KOBIETę, jeszcze piękniejszą AUDI, najpiękniejszą CÓRKę a KOT nie mieści się na podium
dzieki kolego za odpowiedz ale juz naprawiłem, bylem u goscia ktory wymianial u mnie skrzynie i powiedzial ze jezeli trajkocze badz cos sie dzieje w przegubie przy skrecie to napewno zewnetrzny(mialem watpliwosc bo zamiast trajkotania mialem bulgoczenie) a jezeli podczas przyspieszania do przodu jest przerywanie przeskakiwanie to przegub wewnetrzny ktory obstawialem, wyjalem i okazalo sie ze kulka z zewnetrznego wyleciala i byl taki oto dzwiek bulgotania(po wlozeniu jej na miejsce powstal dzwiek trajkotania) - wymienilem zewnetrzny i jest cisza:) temat do zamkniecia. pozdro