Wrociłem z Anglii i wszystko bylo ok. Jak zmieniałem rozrząd to majster powiedział mi, że troche przepuszcza olej i wylalo mu sie troche oleju jak zdjął cos i trzeba bedzie regenerowac lub nowe...
Mam do wymianki tez gorna uszczelke (pod pokrywa) cieknie to maly koszt gozej z turbo bo odpalilem teraz i zaczal strasznie kopcic. po chwili przestał ale z pod maski dym. pomyslałem, że ta uszczelka przepuszcza i czasami jak stoje pod kątem to splywa na turbo i kopci ale to nie to. z miejsca gdzie jest sonda i z laczenia turbo cieknie, tzn jest taki zaciek...
Czy dojade do domu? mam 130km jestem pod namiotem z dziewczyna... chcialem jechac tez do skierniewic potem do domu do lodzi ale chyba bedzie kicha...
[APU 1.8 150 KM] Pada turbo??
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[APU 1.8 150 KM] Pada turbo??
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Witam
Mysle ze mogę Cię trochę uspokoić. Podczas przeglądu układu dolotowego prawi zawsze w wężach znajduje sie trochę oleju.To sprawa sprawnej odmy.
Turbo kiedy naprawdę pada to przede wszystkim nieprzyjemnie chałasuje przy bliżej nieokreslonych obrotach(kiedy wirniczek wpada w rezonans).Po naprawie jest możliwe że silnik bardziej kopci ale to normalka.To że masz mokro przy sondzie może tylko świadczyć o tym że masz nieszczelność(może wystarczy dokręcić sondę)
Mysle ze mogę Cię trochę uspokoić. Podczas przeglądu układu dolotowego prawi zawsze w wężach znajduje sie trochę oleju.To sprawa sprawnej odmy.
Turbo kiedy naprawdę pada to przede wszystkim nieprzyjemnie chałasuje przy bliżej nieokreslonych obrotach(kiedy wirniczek wpada w rezonans).Po naprawie jest możliwe że silnik bardziej kopci ale to normalka.To że masz mokro przy sondzie może tylko świadczyć o tym że masz nieszczelność(może wystarczy dokręcić sondę)
Pozdrawiam Stanisław
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
to ze kopci na postoju jak sie doda gazu? tez moze spalac olej z odmy?? jak zabrac sie za wymiane tej odmy co kupic i jak to wymienic troche teorii by sie przydalo a praktyka pokaze co dalej.
jutro rusze auto moze przepali troche oleju i jakos bedzie ok. a nie ma jakiegos konkretnego momentu na dokrecanie sondy? nie bedzie przez to zle pokazywala narazie vag nic nie pokazuje.
jutro rusze auto moze przepali troche oleju i jakos bedzie ok. a nie ma jakiegos konkretnego momentu na dokrecanie sondy? nie bedzie przez to zle pokazywala narazie vag nic nie pokazuje.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Trzeba zdjąc dolot od turbo i sprawdzic jaki luz na wirniku, jesli mocno zaczął kopcić nagle to raczej niestety turbo, tego oleju koło sondy nie powinno być, tam jest taka temp. że od razu wszystko się wypala, olej pewnie idzie z turba w wydech, na tym obrazku co dałeś to w sumie nie widać że wychodzi z pod gwintu sondy tylko gdzies indziej sprawdz dokładnie gdzie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
okej troche poprzygladalem sie i...
Olej kolo sondy idzie w miejscu gdzie konczy sie spaw to delitatnie co jakis czas malutki dymek idzie czyli tedy olej wydostaje sie. Nie jest to na tyle duza nieszczelnosc zeby vag cos pokazal bo nic nie pokazuje. Uszczelniacze w turbinie pewnie sa do wymiany ma juz 209tyś najechane oryginalny przebieg. co do odmy to idzie ja normalnie kupic i wymienić? może cos sie poproawi żeby na chwile odwlec wymiane turbinki. narazie nie kopci na wolnych obrotach i na niskich jak sie doda gazu stojąc powyzej 3tyś trosdzke przykopci ale znośnie tzn bardzo delikatnie. Turbina nie hałasuje dziwnie w żadnym zakresie obrotów. tylko im więcej obrotów tym więcej dymu z tyłu w dwóch rurek... jak wymienić odme lub zabrac sie za jej czyszczenie od dołu tak?
Olej kolo sondy idzie w miejscu gdzie konczy sie spaw to delitatnie co jakis czas malutki dymek idzie czyli tedy olej wydostaje sie. Nie jest to na tyle duza nieszczelnosc zeby vag cos pokazal bo nic nie pokazuje. Uszczelniacze w turbinie pewnie sa do wymiany ma juz 209tyś najechane oryginalny przebieg. co do odmy to idzie ja normalnie kupic i wymienić? może cos sie poproawi żeby na chwile odwlec wymiane turbinki. narazie nie kopci na wolnych obrotach i na niskich jak sie doda gazu stojąc powyzej 3tyś trosdzke przykopci ale znośnie tzn bardzo delikatnie. Turbina nie hałasuje dziwnie w żadnym zakresie obrotów. tylko im więcej obrotów tym więcej dymu z tyłu w dwóch rurek... jak wymienić odme lub zabrac sie za jej czyszczenie od dołu tak?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Witam
Przy takim przebiegu uszczelniacz po stronie gorącej ma prawo się rozszczelnić i tak jak pisze ÂŁukasz puszczać olej do wydechu.To że nie hałasuje to znak że nie rozsypie Ci się w momęcie.(tylko koszty oleju rosną).
Tak czy siak czeka Cię solidny remoncik , nie tylko turbiny
Przy takim przebiegu uszczelniacz po stronie gorącej ma prawo się rozszczelnić i tak jak pisze ÂŁukasz puszczać olej do wydechu.To że nie hałasuje to znak że nie rozsypie Ci się w momęcie.(tylko koszty oleju rosną).
Tak czy siak czeka Cię solidny remoncik , nie tylko turbiny
Pozdrawiam Stanisław
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
jakis wiekszy remont to mialem w planach zaraz jak kupilem ale bledow zero to jezdziłem.
Przestał kopcić to chyba tylko zle pracująca odma zbiera sie olej a potem go turbo spala i dymi ze diesle się chowają ale nie na ten kolor
Dobra uszczelniacze w turbo na 100% bede robił. odme wymienic razem z obudową i tam na obudowie jest uszczelka tak? to wszystkie te 3 czesco rura obudowa i uszczelka nowe? czy sprawdzic stan i uszczelka lub sama rure bo może pęknięta? uszczelke pod pokrywa to teraz na dniach wymienie, miske olejowa bo jakiś holandczyk przekręcił gwint w misce i nowa uszczelka.
Tutaj przed tubo też trkoche sie poci widać że nie leci z króćców tylko do okoła jest poprostu spocone.
Do tego to co kolo sondy bylo chciał bym zażegnać pewnie bedzie spaw poprawiany nie wiem czemu tam tak sie zrobilo ale zrobiłem teraz 160km i nic nie wyszlo albo odparowuje odrazu albo samo się załatało...
Co jeszcze wymienić sprawdzić by cieszyć się autem?
Pare drobiazgów też dojdzie oleje płyny, filtry, zawieszenie przednie tył tylko spręzyny i inne drobiazgi z kosmetyki bo czas troche się zając autem by posłużyło mi te jeszcze pare lat.
Przestał kopcić to chyba tylko zle pracująca odma zbiera sie olej a potem go turbo spala i dymi ze diesle się chowają ale nie na ten kolor
Dobra uszczelniacze w turbo na 100% bede robił. odme wymienic razem z obudową i tam na obudowie jest uszczelka tak? to wszystkie te 3 czesco rura obudowa i uszczelka nowe? czy sprawdzic stan i uszczelka lub sama rure bo może pęknięta? uszczelke pod pokrywa to teraz na dniach wymienie, miske olejowa bo jakiś holandczyk przekręcił gwint w misce i nowa uszczelka.
Tutaj przed tubo też trkoche sie poci widać że nie leci z króćców tylko do okoła jest poprostu spocone.
Do tego to co kolo sondy bylo chciał bym zażegnać pewnie bedzie spaw poprawiany nie wiem czemu tam tak sie zrobilo ale zrobiłem teraz 160km i nic nie wyszlo albo odparowuje odrazu albo samo się załatało...
Co jeszcze wymienić sprawdzić by cieszyć się autem?
Pare drobiazgów też dojdzie oleje płyny, filtry, zawieszenie przednie tył tylko spręzyny i inne drobiazgi z kosmetyki bo czas troche się zając autem by posłużyło mi te jeszcze pare lat.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga