GregorLord pisze:gdzie dokładnie jest ten moduł pod schowkiem pasażera
Kolego, moduł taki z tego co się orientuję występował tylko w samochodach z manualnym pedałem gazu - tzn poruszającym przepustnicę linką. W samochodach z elektronicznym pedałem gazu (Twój samochód powinien być w taki wyposażony) ten sterownik jest zbędny i sygnały z manetki są przenoszone bezpośrednio do ECU silnika, które steruje prędkością jazdy
Co może być uszkodzone: manetka, czujnik hamulca, czujnik sprzęgła, okablowanie.
Co możesz zrobić - jeżeli dysponujesz vagiem, to wchodzisz w grupę SILNIK, następnie w BLOKI POMIAROWE i wybierasz grupę 006, i w trzecim okienku powinienieś mieć takie coś:
000000 kiedy masz wyłączony tempomat
000011 kiedy masz włączony tempomat
000010 kiedy przesuwasz przełącznik suwakowy lekko w prawo (kierunek AUF)
001011 kiedy przesuwasz przełącznik suwakowy lekko w lewo (kierunek AUFN)
000111 kiedy wciśniesz przycisk FIX
010011 kiedy naciśniesz pedał hamulca
100011 kiedy naciśniesz pedał sprzęgła
Sprawdzanie poprawności tempomatu inną metoda, to jak wróżenie z fusów
