driver_89 pisze:no i musze jednak wrocic do tematu...
witaj,
jesli chodzi o szarpanie podczas ruszania, zwlaszcza na 1biegu to stawialbym raczej na tarcze sprzegla i jej tłumiki drgań skrętnych, ale piszesz że również podczas jazdy...hmm Jeśli to dwumas (choc trudno prorokowac) to lekkie szarpnięcia (bujnięcia silnikiem) powinieneś czuć również stojąc na biegu jałowym oraz w momencie mocnego przyśpieszania np. na II biegu z malej prędkości (10-15km/h). Wtedy dwumas jeśli się konczy powinien sie wyraźnie odezwać.
Wymiana dm to dość kosztowna sprawa więc należy się upewnić czy powodem nie jest coś innego. Ile masz teraz km na liczniku???
Jeśli był podniesiony moment obrotowy silnika a do tego ciężka noga to dm ma prawo nie wytrzymać (przyjemność kosztuje, jak to ktoś powiedział).
Jeśli już zdecydujesz się na wymianę to przy tej okazji OCZYWISCIE tarcze/docisk należy wymienić.
pozdrawiam
b
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez
bartek_ogg, łącznie zmieniany 1 raz.