Witam, mam straszne problemy z audi a w dodatku jestem zagranicą . Gdy jest silnik zimny to odpala normalnie, gdy jest ciepły nie chce wcale przekręcić rozrusznik koła.
Pierwszy raz :
- jak auto się zagrzało to nie chciał rozrusznik nawet przekręcić silnikiem, jakby coś się zablokowało, myślałem że to rozrusznik się zepsuł, kupiłem nowy rozrusznik chce zakładać i widzę że na kole zamachowym nie ma 6 ząbków no i zaczeły się problemy, byłem zmuszony oddać auto do serwisu samo koło kosztowało 2500 koron szwedzkich, rozrusznik 1700 koron i robocizna 4000 koron i podatek 1800 koron = około 10 000 koron = masaKRA a początkowo mówili że wyjdzie to około 6000 koron. Odebrałem auto zadowolony przejechałem 5 km auto postało na parkingu pod blokiem 30 min, chce jechac do sklepu i znowu to samo, na nowym rozruszniku i kole zamachowym, dlaczego????????
- Teraz czekam za autem, naszczęście uznali że to zrobią i niebęde musiał nic płacić. ale jest inny problem gdy sprawdziłem stan oleju po naprawie było go z 1 cm na bagnecie ponad max i było min płynu w zbiorniczku, czy to uszczelka pod głowicą????? i czy ma ona wpływ na to co się dzieje???????
[ Dodano: 2013-08-05, 15:47 ]
czy może skrzynia blokować koło zamachowe gdy np. odpalam auto bez wciśniętego pedału hamulca w skrzyni automatycznej, wydaje mi się że przeważnie nie wciskałem hamulca tylko z początku jak kupiłem audi, może mieć to coś wspólnego?
[ AFN 1.9 110 KM] dwa razy wyłamało ząbki na kole zamachowym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
ja zbytnio to się na tym nie znam ale słyszałem kiedyś coś takiego że jak w skrzyni automatycznej zmienia się tryb pracy zanim wciśnie się ten przycisk na gałce to coś może się zepsuć, w swoim życiu automatem jeździłem max 3 razy ale właśnie przypominam sobie że zrobiłem coś takiego w bmw wujka kiedy zatrzymywaliśmy się na postój, po prostu z przyzwyczajenia bo jeżdżę cały czas manulami. Oczywiście mogą to być bzdury to co mówię bo tak jak mówię, nie znam się a tylko powtarzam
na zimnym udało sie przekrecić wałem dzieki czemu auto odpaliło bo rozrusznik natknął się na ząbki na kole zamachowy i dojechałem na prom, bo wczesniej nie chciał odpalić ale jak już dojechaliśmy na prom około 85 km to już nie chciał sie wał przekręcić jak był rozgrzany, lecz wydaje mi się że skrzynia blokuje jakoś koło zamachowe a rozrusznik urywa ząbki , dzięki za pomoc pozdrawiam
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: