Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] sprężyny Eibach czy zawieszenie TA-Technix?

Zawieszenie
bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 28 lip 2013, 13:17

A co jest nie tak ze sprezynami ze caly rok trzeba bedzie z nimi walczyc ? , Nie chce gwintu bo jest zbyt drogi i pewnie bardzo sztywny a sam nie jezdze dziecko z tylu .

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 14:55

Gwint jest sztywny dopiero jak go skrecisz przeciez to tez amorki i sprężyna jak w normalnym zawieszeniu.. Renomowanej firmy gwint jest komfortowy. A ze sprężynami się walczy bo juz nie podniesiesz auta jak będziesz potrzebował. -4cm to zapomnij o parkowaniu na wielu kraweznikach, przygotuj się na szuranie na garbach itp. Zaladujesz auto na wakacje i mozesz zostawic miskę na koleinach. Do jazdy na codzień niskie auto to słaby wybór.

bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 28 lip 2013, 17:03

w taki razie pozostaje mi -30mm sadzisz ze bedzie duzo lepiej ? niz -40mm w gre wchodza sprezyny + amortyzatory , gwint dobry to ponad 3k a za ten zestaw dam z 1600

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 17:10

nie możesz mieć pewności że Ci siądzie dokładnie -30mm. Producenci pisząc -30 podają przewidywany zakres maksymalny na sprawnym zawieszeniu. Może być różnie albo siądzie 2cm albo i nawet 4,5. Po za tym ja dasz i amorki i sprężyny (różnych firm) to raczej będzie Ci ciężko opuścić się dokładnie o 3cm. Bo krótsze amorki daje się na seryjne sprężyny i wychodzi 3ka a jak dasz krótsze sprężyny to na seryjny zawias. A jak chcesz zestaw to musi być komplet dedykowany.
Taniej i na próbę wyjdzie Ci przerobienie seryjnego amora, np skrócenie trzpienia.

bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 28 lip 2013, 19:06

Wiesz , nie chce nic robic z amortyzorami seryjnymi bo sa w super stanie i chce je poprostu zachowac , wiec co bys mi zaproponowal za ok 1600zl +-,

Chyba nie sadzisz ze ta-technix gwint za 1000zl jest dobry

PS wlasnie przegladam i nie ma nic Ciekawego w tej cenie , a znalazlem Gwint KW 2500zl nie wiem czy dobry jest wspominales ze malo komfortowy

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 19:17

na dobry początek sprężyny -3cm pod seryjne amorki i dystanse do felg.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 28 lip 2013, 20:35

-30 trafiłem ;)

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 20:47

jamex -35mm, jakby dał jeszcze dystanse to by było przyzwoicie :)

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 21:13

jakim cudem - coś ty założył ? przecież to niemożliwe jak masz dobrze dobrane dystanse.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 21:32

po pierwsze dlaczego nie mogą być bez kołnierza ?
po drugie a Twojej A6 dałeś 13mm i siadłeś na nadkolu ? jakie miałeś ET i szerokość felgi ?

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 21:41

przecież dystanse bez kołnierza mają max 10mm właśnie po to aby jeszcze oryginalny pierścień przez nie wystawał aby osadzić koło.
Ja mam te same opony na 7,5J ale ET25 więc tylko o 3mm mniej niż ty miałeś (u Ciebie większy naciąg więc pewni wychodzi podobnie) na zewnątrz. Nic nie obciera.

bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 28 lip 2013, 21:51

st.john pisze:na dobry początek sprężyny -3cm pod seryjne amorki i dystanse do felg.
Z tego co wyczytalem na forum to nie daje sie sprezyn np eibacha -30mm do oryginalnych amortyzatorow poniewaz moze wystapic dobijanie i szybko sie skoncza bo nie sa do tego przystosowane dlatego potrzebuje jakies inne rozwiazanie

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 21:58

polegasz na forum czy na tym co pisze renomowany producent ?

bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 28 lip 2013, 22:10

Chce zniwelowac wszelka watpliwosc nie znam sie bardzo wiec duzo czytam zanim cos kupie i diagnozuje jak u kolegow dziala , nie wiem co zaleca producent , nie chcialbym zajechac tych amortyzatorow , Doradz mi w ten sposob , juz wiem ze proponujesz mi Eibach + seryjne amorki teraz chcialbym sie dowiedziec jakiej firmy kupic amortyzatory + sprezyny moze byc komplet 1 firmy tylko chce sie zorientowac cenowo , na allegro szukajac to tego jest bardzo malo a pewnie idzie sie natknac na jakas chinszczyzne , Si :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja