Witam,
Mam problem z nieotwierającym się tylnym lewym oknem. Nie da się go otworzyć ani z panelu kierowcy, ani tego pasażera. PrzekaÂźnik raczej działa bo słychać wł/wył.
Jaka jest przyczyna nieotwierającego się okna?
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Zdemontuj boczek. To łatwa robota. 2 śrubki i do góry. Sprawdzisz miernikiem czy napięcie dochodzi do silniczka. Jeśli tak i silniczek nie działa spróbuj sprawdzić styki, kostki itp. w najgorszym wypadku będzie spalony, a jeśli działa to szukasz przyczyny mechanicznej. Jeśli nie dochodzi napięcie do silniczka grzebiesz dalej w instalacji elektrycznej
To tak na początek.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 lip 2013, 12:33
- Imię: Watson
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Białystok
Wyjąłem boczki: przedni kierowcy i dwa tylne pasażera. ÂŚrubek nie było i wystarczyło tylko wypchnąć śrubokrętem te moduły. Jak zamieniłem prawy tylny boczek na lewy tylny to wszystko działało. Sprawdzałem też miernikiem, ale dużo się nie dowiedziałem (przydałby się jakiś schemat tego złącza, co za sygnały tam idą); wnioskuje, że: czerwony - plus, czarny - minus, zielono-żółty - przewód ochronny. Przy zamykaniu szyby napięcie na przewdzie czarno-białym wynosiło 12V. Przy otwieraniu nie znalazłem 12V na żadnym przewodzie (może źle przyłożyłem sonde). Zasilane jest na obu modułach. Jak sprawdzałem lewą tylną szybę to napięcie czarny-czerwony spadało do zera i nie wiem czy tak ma być, bo nie sprawdziłem prawej szyby. Chciałem także zdjąć tapicerkę, aby się dostać do napędu, ale nie znalazłem jak to zrobić, były tylko dwie śrubki przy oknie, ale widocznie to się trzyma jeszcze na czymś.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
- Imię: Włodzimierz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
dload.php?action=file&id=2 strona 27-28Watson pisze: ...(przydałby się jakiś schemat tego złącza, co za sygnały tam idą)...
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia... 298kM 600Nm quattro
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Kolego Watson zanim zaczniesz rozbierać tapicerkę drzwi proponuję zajrzeć pod harmonikę łączącą drzwi ze słupkiem środkowym - zdarzają się pęknięcia przewodów elektrycznych pod tym elementem
Jeżeli nic tam nie znajdziesz, to ściągnij tapicerkę (jak odkręcisz 2 śrubki po lewej i prawej jej stroni, to podnosisz ją o ok. 2 cm do góry, a następnie ciągniesz do siebie [uwaga na przewody i cięgno klamki do niej podłączone] ) i sprawdzaj obecności sygnałów zgodnie ze schematem.
Jeżeli nic tam nie znajdziesz, to ściągnij tapicerkę (jak odkręcisz 2 śrubki po lewej i prawej jej stroni, to podnosisz ją o ok. 2 cm do góry, a następnie ciągniesz do siebie [uwaga na przewody i cięgno klamki do niej podłączone] ) i sprawdzaj obecności sygnałów zgodnie ze schematem.