Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Przy podwyższonych obrotach "oil pressure"

Silniki wysokoprężne
strażak22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 11 lip 2013, 15:13
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: strażak22 » 22 lip 2013, 22:04

Ja w swoim silnik brf 2008r stan 194 tyś km wymieniłem imbusik profilaktycznie i z ciekawości bo zanim kupiłem samochód to przeczytałem prawie całe forum ale opłaciło się bo imbusik już był trochę wyrobiony.

Kamiljan_88

Post autor: Kamiljan_88 » 24 lip 2013, 21:17

Witam, autko oczywiscie naprawilem. Koszt naprawy (imbusik i zabezpieczenie) 19,70 :) tylko pracy sporo. Polecam wszystkim użytkownikom AUDI sprawdzić jaki macie napęd pompy oleju i wymienic go profilaktycznie. Jakby mial ktoś pytania to chętnie pomogę w tej kwestii. Mogę opisac krok po kroczku, a bylo kilka fajnych mykow. Pozdrawiam i dzięki za sugestie.

x4n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
Imię: Radosław
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: x4n » 24 lip 2013, 22:37

skoro otrzymałes szybko pomoc :) , a przy okazji miałeś naaprawde dużo szczęścia że nie stało się to przy szybkiej jeÂździe, to możesz napisać jakiś szybki manual jak to zrobić dla innych :).


Z ciekawości fajnie jakbyś wrzucił fotkę, jak mocno miałeś wyślizgany ten imbus.

A jeżeli chodzi o profilaktyczna wymianę tego elementu, to świadoma osoba która wybiera silniki 2.0 z grupy VW powinna zawsze po kupnie auta wymieniać rozrząd i zweryfikować stan imbusa i gniazda :), oczywiście mówię o silnikach od 2006, bo z wcześniejszymi jest jeszcze gorzej.

mariuszby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 29 kwie 2011, 10:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: mariuszby » 25 lip 2013, 09:05

Kamiljan_88 pisze:Witam, autko oczywiscie naprawilem. Koszt naprawy (imbusik i zabezpieczenie) 19,70 :) tylko pracy sporo. Polecam wszystkim użytkownikom AUDI sprawdzić jaki macie napęd pompy oleju i wymienic go profilaktycznie. Jakby mial ktoś pytania to chętnie pomogę w tej kwestii. Mogę opisac krok po kroczku, a bylo kilka fajnych mykow. Pozdrawiam i dzięki za sugestie.
Gniazdo też wymieniłes ? Jeśli nie to problem powróci już po paru tyś km.
Passat 2.0 TFSI BWA 200KM

BudynINV

Post autor: BudynINV » 11 sie 2013, 15:08

Cześć wszytkim. Mam ta sama niemke i ten sam problem z oil pressure ale w tym samym momecie mialem spiecie w gniezdzie od zapalniczki prez glupia lodowke i przy okazje okazalo sie ze czujnik wałka rozrzadu tesh sie spalil. Z OIL PRESSURE zrobilem jakies 8 km potem auto scholowalem do audi ale po ich wycenia naprawy pompy oleju uznalem ze skorzystam z uslug innego mechanika. Dodam ze autko na wyspach. no wies po rozkreceniu pompy okazało sie że imbus jest wyrobiony. wymienilismy czyjnik razem z paskiem auto w tym momecie ma okolo 180 tys.km narazie imbusik zostal odwrocony w druga strone i narazie dziala ale pewnie niezadlugo. czy moglibyscie pokierowac mnie gdzie dostac taki imbusik nowy w polsce?? Mechanik wymienij mi jescze pompe wody poniewaz stara brezczala no i powiedzial ze o pompe to on by sie nie bal ale lozysko w turbinie dostalo popalic przez brak sienienia oleju i musze obserwowac turbine. Jesli zacznie lecieć z niej to wymiana lożyska jako regeneracja turbiny.????
co mi na to powiecie??

grzelus2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: grzelus2 » 25 sie 2013, 10:48

x4n pisze:
Kamiljan_88 pisze:nie pamietam jaki mam kod silnika, prawdopodobnie BRE. Jutro dokladnie to sprawdze :)
Ja swój imbus wymieniałem zaraz po tym jak kupiłem samochód przy przebiegu 170 000 i już był mocno wyślizgany.

Wymiana samego zabieraka to rozwiazanie dorazne na chwile....gdyz wyrabia sie nie tylko tzw imbus, ale rowniez gniaazdo walka... Wiec mimo nowego imbusa luz pozostaje.
Jak juz jest pompa otwarta, to robic tak by za 10tys km znowu tam nie zagladac, co gorsza by nie bylo zonka 600km od domu.

Awatar użytkownika
MichałA4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 09 maja 2009, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałA4 » 03 paź 2013, 18:29

Kamiljan_88 pisze:
x4n pisze:Powiedz czy kiedykolwiek wymieniałeś tzn imbus ( zbierak) w pompie oleju???
ja go nie wymienialem, ciekawe czy poprzedni wlasciciel to zrobil, wątpie. tylko czy w moim modelu tez jest imbus? bo czytalem, ze byl montowany do 2006r?
boberek pisze:no czeka cie wymiana wałka
którego wałka? tez chodzi Ci o imbusika? <szok>

Do 2006 był montowany łańcuch i koło zębate na pompie oleju, łańcuch pękał a koło zębate wycierały się zęby. Po 2006 usunięto te elementy ale niestety zostawiono ten nieszczęsny zbierak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja