Witam forumowiczow
Od poczatku, problem polega na tym ze c5 mialo zmieniony programik celowany w okolice 140km na seri turbo i nawet przyjemnie jezdzilo do nie dawna bo turbinka sie rozleciala po ostrym buciku no ale mniejsza o to, wrzucilem turbo awx i problem polega na tym ze auto do 2tys. nie jedzie mozna powiedziec ze stoi powyzej asz za bardzo ale z tym jeszcze da sie jezdzic gorzej jest przy przeciaganiu bo fajnie jedzie do okolo 3.tys potem spadek ok 3,4s. i znow jedzie, z moich obserwacj vag zauwazylem ze spada doladowanie z wymaganych 1.5 do 1.2 czy moze pomoc regulacja gruchy? niestety nie dam rady logow zarzucic narazie...
[A6 C5] Spadki mocy AJM z turbo AWX
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:46
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
turbo kupilem uzywke, nie widac zeby cos tam bylo krecone, zadnej korekty nie bylo, to 1.5bar moze i duzo a ori turbo ajm chodzilo rowny rok, ale wlasnie z tego co patrzylem po logach to cisnienie jak w arl mam i dlatego tez ciekawi mnie zywot turbinki awx czy tez sie skruci? ide pokrecic jednak ta sztanga napisze czy bylo warto...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:46
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
szczeze to nie zwracalem uwagi czy zimny czy cieply a noga ciezka byla, ale prawda jest taka ze turbo gwizdalo dosc mocno jeszcze na seri ktore tez bylo zmienione rok wczesniej poniewaz kupilem a6 z ledwo dyszaca turbinka, w koncu doszlem do wniosku ze chyba te ajmy tak maja
a odnosnie mojego problemu to wlasnie sie z nim uporalem
, wystarczylo skrocic sztange i autko masuje plecy w calym zakresie bez przeladowania, nasowa mi sie jeszcze pytanko bo nie zauwazylem zeby chociasz na chwilke pokazalo wiecej jak 1.55 bar nawet na 1 biegu, moze ktos wie do ilu mierzy seryjny czujnik ajm w dolocie 


