[a6 c6] niedomykajaca klapa bagaznika
[a6 c6] niedomykajaca klapa bagaznika
Mam nastepujacy problem jak w temacie.
Problem z zamykaniem bagaznika objawia sie na dwa sposoby:
1. po klapnieciu klapa zamek lapie, ale na wyswietlaczu mam komunikat o niedomknieciu klapy.
Podczas jazdy zamaek moze odpuscic i klapa sie otwiera
2. po klapnieciu klapa zamek nie lapie i klapa jest otwarta
Po kilkokrotnym klapniecu udaje sie zamknac bagaznik normalnie.
Problem wystepuje tylko w teperaturach ujemnych, kiedy jest na plusie all jest ok.
Wszystkie sugestie sa mile widziane.
p.s.
auto nie bylo bite.
Problem z zamykaniem bagaznika objawia sie na dwa sposoby:
1. po klapnieciu klapa zamek lapie, ale na wyswietlaczu mam komunikat o niedomknieciu klapy.
Podczas jazdy zamaek moze odpuscic i klapa sie otwiera
2. po klapnieciu klapa zamek nie lapie i klapa jest otwarta
Po kilkokrotnym klapniecu udaje sie zamknac bagaznik normalnie.
Problem wystepuje tylko w teperaturach ujemnych, kiedy jest na plusie all jest ok.
Wszystkie sugestie sa mile widziane.
p.s.
auto nie bylo bite.
Audi A6 i 280KM To dopiero jest jazda....
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
tak jak kolega pisze trzeba go przesmarwoac wd powinno pomóc otwierasz. otworz klape i reką zamnknij zatrzaski w klapie i sprawdz jak chodza potem klamka otworz jak by sie nie ruszyly pomoz im palcami / srubokretem. wszystko widac z zewnatrz nic nie musisz rozbierac,
Forum https://a8team.pl
Witam
Mam ten sam problem jak w temacie
Audi to A6 C6 i niedomykajaca sie klapa tylna podczas niskich temperatur
Dzis pryskalem wd40 i zadnych efektow nie bylo dalej to samo
Co lepsze zatrzaslem klape i juz jej otworzyc nie moge!
Raczka w klapie nie daje oznak zycia i nie otwiera juz zamka. Czy ktos wie co sie moglo spaprac w tym elektrycznym otwieraniu?
Dzieki i pozdrawiam
Mam ten sam problem jak w temacie
Audi to A6 C6 i niedomykajaca sie klapa tylna podczas niskich temperatur
Dzis pryskalem wd40 i zadnych efektow nie bylo dalej to samo
Co lepsze zatrzaslem klape i juz jej otworzyc nie moge!
Raczka w klapie nie daje oznak zycia i nie otwiera juz zamka. Czy ktos wie co sie moglo spaprac w tym elektrycznym otwieraniu?
Dzieki i pozdrawiam
AUDI A6 C6 2006
3.0 TDI QUATTRO
3.0 TDI QUATTRO
Ok dzieki za sugestie co do zamka ale co z tym elektrycznym otwieraniem klapy za pomoca spustu nad rejstracja tylna ktory przestal dzialac i nie wydaje zadnych dzwiekow?
Dzis jeszcze sprobuje zapalic autko i sprawdze? Moze jest jakas pompka ktora daje powietrze do tego uchwytu i po kilku dniowym postoju nie ma cisnienia na otwarcie zamka?
Co sadzicie panowie o tej tezie?
Pozdrawiam
Dzis jeszcze sprobuje zapalic autko i sprawdze? Moze jest jakas pompka ktora daje powietrze do tego uchwytu i po kilku dniowym postoju nie ma cisnienia na otwarcie zamka?
Co sadzicie panowie o tej tezie?
Pozdrawiam
AUDI A6 C6 2006
3.0 TDI QUATTRO
3.0 TDI QUATTRO
cytat z podanego linka:
"Wymieniono zamek i problem zniknął. Z tego co mi powiedziano jest to znana i rozpoznana wada tych zamków. Zamontowano mi podobno już nowy z poprawioną wersją.Koszt nieco poniżej 300 zł z robotą.Sam zamek to około 180 zł." koniec cytatu
Ja juz mam problem rozwiazane, w warsztace (NIE ASO!!!) wymienili mi jakas sprezyne w zamku i jest juz all OK. Koszt 50zł
"Wymieniono zamek i problem zniknął. Z tego co mi powiedziano jest to znana i rozpoznana wada tych zamków. Zamontowano mi podobno już nowy z poprawioną wersją.Koszt nieco poniżej 300 zł z robotą.Sam zamek to około 180 zł." koniec cytatu
Ja juz mam problem rozwiazane, w warsztace (NIE ASO!!!) wymienili mi jakas sprezyne w zamku i jest juz all OK. Koszt 50zł
Audi A6 i 280KM To dopiero jest jazda....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 13 wrz 2008, 14:02
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Witam. Ja miałem w grudniu podobny problem - otworzyłem bagaznik i... więcej się nie chciał zamknąć. Podjechałem do mechanika i po zaglądnięciu pod tapicerkę na klapie okazało się, że nawaliło "cięgiełko" do otwierania klapy z pilota. Tam jest taki "splot", w którym łączą się te cięgiełka. Póki co odpiąłem tylko co się zacinało i jeżdżę dalej- nie zacina się a otwieram bagażnik tradycyjnie - po otwarciu centralnego zamka. Jak się nieco ociepli to zaglądnę tam znowu- i to chyba z jakimś elektrykiem.
Pozdro
Pozdro
gwizdek
Zamek bagażnika - naprawa
Witajcie,
Miałem ten sam problem z zamkiem co wy w A6 C6. Zamykał się ale była informacja na wyświetlaczu że klapa jest otwarta. Gdy przyszły większe mrozy klapa przestała sie nawet zamykać. Sam naprawiłem zamek. Cały myk polega na bardzo dokładnym spasowaniu elementów plastikowych w zamku.. Przy dużych mrozach zamek ten przemarza(wiadomo iż wilgoś która się w nim znaduje po zamarznięciu uniemożliwia jego pracę). Należy zdjąć maskownicę z klapy. Odrkęcić zamek. Po wyjęciu należy go rozebrać (kilka plastikochwych zatrzasków. Po rozebraniu nalezy wyjąć kółko zębate oraz wałek gwintowany po którym to kółko pracuje. Cały zamek najlepiej umyć odłuszczaczem i wysuszyć. Wałek gwintowany posmarować nie WD-40 ! ani innym smarem w sprayu tylko smarem sylikonowym o konsystencji wody (np. firmy Wurth) daje poślizg a nie jest klejący. Po złożeniu należy przykręcić do klapy.
Po takim przesmarowaniu zamek działa super (sprawdzone na 20 stopniowym mrozie)
Nie ma sensu kupywać nowego bo jest to kwestia dobrego nasmarowania sylikonem mechanizów wewnętrzych.
Pozdrawiam
Jaro850
Miałem ten sam problem z zamkiem co wy w A6 C6. Zamykał się ale była informacja na wyświetlaczu że klapa jest otwarta. Gdy przyszły większe mrozy klapa przestała sie nawet zamykać. Sam naprawiłem zamek. Cały myk polega na bardzo dokładnym spasowaniu elementów plastikowych w zamku.. Przy dużych mrozach zamek ten przemarza(wiadomo iż wilgoś która się w nim znaduje po zamarznięciu uniemożliwia jego pracę). Należy zdjąć maskownicę z klapy. Odrkęcić zamek. Po wyjęciu należy go rozebrać (kilka plastikochwych zatrzasków. Po rozebraniu nalezy wyjąć kółko zębate oraz wałek gwintowany po którym to kółko pracuje. Cały zamek najlepiej umyć odłuszczaczem i wysuszyć. Wałek gwintowany posmarować nie WD-40 ! ani innym smarem w sprayu tylko smarem sylikonowym o konsystencji wody (np. firmy Wurth) daje poślizg a nie jest klejący. Po złożeniu należy przykręcić do klapy.
Po takim przesmarowaniu zamek działa super (sprawdzone na 20 stopniowym mrozie)
Nie ma sensu kupywać nowego bo jest to kwestia dobrego nasmarowania sylikonem mechanizów wewnętrzych.
Pozdrawiam
Jaro850
Jaro850T5
witam,
u mnie w c5 Avant bylo to samo i rozwiązanie to samo co zaproponowal kolega gwizdek50, aczkolwiek elektryk tutaj niewiele pomoże, bo mechanizm który kolega wymontował jest nierozbieralny, a odpowiedzialny jest on za zabezpieczenie antywłamaniowe, koszt tego modułu w ASO to jakies 150zł + koszty wymiany, pozdrawiam
u mnie w c5 Avant bylo to samo i rozwiązanie to samo co zaproponowal kolega gwizdek50, aczkolwiek elektryk tutaj niewiele pomoże, bo mechanizm który kolega wymontował jest nierozbieralny, a odpowiedzialny jest on za zabezpieczenie antywłamaniowe, koszt tego modułu w ASO to jakies 150zł + koszty wymiany, pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
ja ostatnio zwykłym silikonem psiknąłem kilka razy do srodka i przy podniesionej klapie kilka razy wcisnąłem otwieranie klapy pzyciskiem wewnątrz auta
juz po drugim kliknięciu było słychać, że zamek zaczął normalnie pracować
przedtem czasami 5 minut waliłem klapą i za cholere nie chciała się zamknąć
juz po drugim kliknięciu było słychać, że zamek zaczął normalnie pracować
przedtem czasami 5 minut waliłem klapą i za cholere nie chciała się zamknąć
widzę, że wysyp problemów z zamkiem klapy
U mnie się już tak posypał, że nie mogłem zamknąć pokrywy - nie łapał kompletnie. Szybka akcja w serwisie i po temacie. Koszt zamka z wymianą to 300 zł. Mam nadzieję, że nowy nie będzie takim badziewiem, podobno w tych pierwszych (2004/2005) rozciągała się sprężynka w zamku. Nie ma co, jakość skończyła się chyba na C4.
Pozdr.
U mnie się już tak posypał, że nie mogłem zamknąć pokrywy - nie łapał kompletnie. Szybka akcja w serwisie i po temacie. Koszt zamka z wymianą to 300 zł. Mam nadzieję, że nowy nie będzie takim badziewiem, podobno w tych pierwszych (2004/2005) rozciągała się sprężynka w zamku. Nie ma co, jakość skończyła się chyba na C4.
Pozdr.
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga