Przy podwyższonych obrotach "oil pressure"
Przy podwyższonych obrotach "oil pressure"
Witam, mam audi a6 c6 2.0 140km z 2007roku (niestety nie pamietem typu silnika). mam taki problem, jak odpale auto to wszystko jest ok, ale jak podwyzsze lekko obroty to zaraz zapala sie kontrolka na czerwono "oil pressure". Jak puszcze gaz to po chwili kontrolka gasnie, lub po ponownym zapaleniu auta. Czy ktos mial tez taki problem z autkiem? Co poradzicie?
A no było...
Wiem, ze bylo wielokrotnie, przeczytalem o tym duzo, wydaje mi sie, ze moj przypadek jest inny. Dopiero na podwyzszonych obrotach dzieja sie takie rzeczy.nie uwazasz, ze czyszczenie silnika, czy wymiana czujnika zalatwi sprawe?
racja
Duzo racji w tym co mowisz, napewno zrobie szybka wymiane oleju i filtrow, wymienie tez czujnik cisnienia (chyba 23zł).
Wydaje mi sie, ze w ten sposob wyklucze pare rzeczy, jak nic nie pomoze to odrazu do mechaniora, wstepnie juz sie umowilem, ale jak to z mechanikiem troche trzeba go nakierowac:)
Wydaje mi sie, ze w ten sposob wyklucze pare rzeczy, jak nic nie pomoze to odrazu do mechaniora, wstepnie juz sie umowilem, ale jak to z mechanikiem troche trzeba go nakierowac:)
Szczerze, to najpierw bym podjechał do mechanika... ale nie naciągacza, który powie od razu, że do przeróbki układ, tylko będzie potrafił to sprawdzić (ciśnienie oleju)... Jeśli jednak chcesz zrobić to co powiedziałeś i w takiej kolejności, to dorzuciłbym jeszcze 'płukankę' silnika np. preparatem Motul Engine Clean... ale to już wedle uznania... przemyśl i skonsultuj temat z fachowcem...Kamiljan_88 pisze:Duzo racji w tym co mowisz, napewno zrobie szybka wymiane oleju i filtrow, wymienie tez czujnik cisnienia (chyba 23zł).
Wydaje mi sie, ze w ten sposob wyklucze pare rzeczy, jak nic nie pomoze to odrazu do mechaniora, wstepnie juz sie umowilem, ale jak to z mechanikiem troche trzeba go nakierowac:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dzieki!!
Kamiljan_88 pisze:Dziekuje bardzo za pomoc i czekam na wiecej sugestii w tym temacie. doloze chyba rowniez plukanke:)
Samochód masz z 2007 roku, więc trochę mniej problemów. Powiedz czy kiedykolwiek wymieniałeś tzn imbus ( zbierak) w pompie oleju???
Jak nie to jak najszybciej zacznij od tego, i niech dobry mechanik ci zweryfikuje czy gniazdo od tego zbieraka nie jest wyrobione.
Jaki masz przebieg ?
ja go nie wymienialem, ciekawe czy poprzedni wlasciciel to zrobil, wątpie. tylko czy w moim modelu tez jest imbus? bo czytalem, ze byl montowany do 2006r?x4n pisze:Powiedz czy kiedykolwiek wymieniałeś tzn imbus ( zbierak) w pompie oleju???
którego wałka? tez chodzi Ci o imbusika? <szok>boberek pisze:no czeka cie wymiana wałka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Chodzi o imbus, to nie jest duży koszt zakładając, że gniazdo zbieraka nie jest wyrobione.Kamiljan_88 pisze:ja go nie wymienialem, ciekawe czy poprzedni wlasciciel to zrobil, wątpie. tylko czy w moim modelu tez jest imbus? bo czytalem, ze byl montowany do 2006r?x4n pisze:Powiedz czy kiedykolwiek wymieniałeś tzn imbus ( zbierak) w pompie oleju???
Nie napisałeś jaki masz przebieg i napisz jaki masz kod silnika.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013, 09:38 przez x4n, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
tak jak napisał ktoś powyżej, oddaj samochód do warsztatu w którym na hasło imbus mechanik będzie wiedział o co chodzi.Kamiljan_88 pisze:mam 220 tys km. wydaje mi sie, ze dosc szybko zareagowalem, bo od pierwszego zapalenia kontrolki nie zrobilem ani km. tak wiec moze przy odrobinie szczescia gniazdo nie bedzie wyrobione
Napisz jaki masz kod silnika, zakładając że opis w twoim profilu jest poprawny to pewnie masz BRE. Samochodu już nie odpalaj do warsztatu na lawecie !
Jeżeli masz 220 000 a poprzedni właściciel tego nie wymienił to można powiedzieć, że masz wielkie szczęście ( zakładając że już coś się nie stało).
I poczytaj sobie tematy o tym na forum.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013, 09:49 przez x4n, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga