Cześć,
w moim nowym nabytku mam problem,
jak w temacie, czytałem już sporo postów ale temat ciężki do zlokalizowania,
cielnie mi olej (w sporych ilościach)
byłem pewny że to z dolnej miski i się rozchlapuje-> widać ewidentnie strużkę z przodu miski i ochlapane jest cały spod łącznie z wydechem mokry jest też sltek i przód sprężarki klimy, myślałem że to pęd powietrza tak to rozchlapuje
nie mogę tego zlokalizować cięśki dostęp i niewiele widać, jakieś pomysły? uszczelniacz wału? a może jest tam coś jeszcze czego nie widać? jak zaglądam to i wyżej nie jest idealnie, jest silniczek w oleju ale nie aż takim świerzym jak na dole
wyprzedzając pytania,
ezaktor nowy, odma cała nowa, podciśnienia też są ok,
samochod kupilem juz z takim wyciekiem,
na postoju jak wytre miske i spod to nie cieknie wiec to gdzies wyzej chyba jednak
[ ALG 2.8 193 KM] cieknie z przodu silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 20 gru 2009, 18:08
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Kolego to czesta bolączka tych silników.
Ja po zakupie jezdzilem moze miesiac i tez mi to sie przytrafilo. Cieknie Ci zapewne z uszczelniacza zmiennych faz rozdzadu (takie nieduze uszczeleczki). Na lewej glowicy masz go zlokalizowanego z tylu, a na prawej jest z przodu. Zeby je wymienic trzeba zdjac pokrywe zaworkow wiec dochodza dodatkowe koszty.
Ja za uszczelki kpl. zaplacilem w granicach 300zł.
No i niestety mechanik zgarnal drugie tyle...
Moge sie mylic, ale jak u mnie zaczelo leciec przelecialem forum od dechy do dechy i baaaardzo wielu osobom z 2,8 to sie przytrafilo
Ja po zakupie jezdzilem moze miesiac i tez mi to sie przytrafilo. Cieknie Ci zapewne z uszczelniacza zmiennych faz rozdzadu (takie nieduze uszczeleczki). Na lewej glowicy masz go zlokalizowanego z tylu, a na prawej jest z przodu. Zeby je wymienic trzeba zdjac pokrywe zaworkow wiec dochodza dodatkowe koszty.
Ja za uszczelki kpl. zaplacilem w granicach 300zł.
No i niestety mechanik zgarnal drugie tyle...
Moge sie mylic, ale jak u mnie zaczelo leciec przelecialem forum od dechy do dechy i baaaardzo wielu osobom z 2,8 to sie przytrafilo

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
wycieki to norma zarówno w 2,8 jak i 2,4. masa postów w tym temacie na forum i możliwości skąd cieknie tyle samo. jeśli nie widzisz skąd leci to albo wymieniasz uszczelki eliminując po kolei możliwe przyczyny albo ściągasz przód i lokalizujesz wyciek. tak czy inaczej jeśli to uszczelniacze, o których pisze kolega to ściągasz i tak dekle zaworów i uszczelka dekla do wymiany, więc największe koszty za tobą. pozostałe uszczelniacze nie są już tak kosztowne więc warto za jednym razem wymienić wszystko jeśli nie ma pewności. poczytaj na forum na pewno dowiesz się co i jak.
Witam ja mam inny problem z moim 2.8 ACK mianowicie przy zmianie rozrządu kazałem wymienić cieknące uszczelki pokrywy zaworów no i oczywiście dalej leje się i dymi dość mocno dym widać z pod maski w każdym możliwym miejscu nie ładny widok na skrzyżowaniach.
dziwne bo cieknie z obu stron z tylnej części
ktoś pomoże??
dziwne bo cieknie z obu stron z tylnej części

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
Z przodu czy z tyłu ? Przód przy masce, tył przy podszybiu. Jak z przodu to masz przynajmniej 3 uszczelniacze na wałkach -simmeringi - były wymienianie przy wymianie rozrządu ? Na prawej głowicy z przodu masz jeszcze uszczelki napinacza zmiennych faz rozrządu. Z tyłu silnika po obydwu stronach masz okrągłe zaślepki gumowo-metalowe wałków które tam już nie wystają za głowice , z tyłu na lewej głowicy masz też uszczelkę napinacza zmiennych faz. Do tego uszczelnienie silikonem wysokotemperaturowym w odpowiednich miejscach uszczelek dekla - może założył bez doszczelniania w zgieciach....