Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Stan obecny a WEITEC

Zawieszenie
Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 15 lip 2013, 21:55

jak chcesz mieć idealnie równo to musisz kombinować. Albo przód niżej albo tył wyżej :)

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 16 lip 2013, 17:18

Nie masz racji - różnica jest na pierwszy rzut oka niezauważalna (przynajmniej na eibachach + blistein), więc nie wszyscy się tym przejmują - a po drugie nie każde auto ma tak wycięte błotniki jak a6 c5. Po za tym różne fabryki robią różne amorki i sprężyny więc mogę śmiało przypuszczać że jednemu siądzie nierówno innemu równo. A Tobie może usiąść jeszcze inaczej bo tylne amorki możesz mieć bardziej wyeksploatowane a to one ponoszą auto, nie sprężyny :)

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 17 lip 2013, 09:26

też mi się wydaje, że to jednak sprężyny są odpowiedzialne za wysokość, amortyzator zabezpiecza przed zbyt szybkim ściskaniem i rozkurczaniem sprężyn. być może amortyzatory gazowe, których nie da się ścisnąć do końca będą miały jakiś wpływ na wysokość ale raczej niewielki.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 17 lip 2013, 09:39

chodziło mi bardziej o to, że świeży amortyzator może lepiej rozprężać sprężynę. Oczywiście na wysokość auta mają wpływ obie rzeczy z tym że trzeba pamiętać o tym, że jak wstawiamy sportowe krótsze/twardsze sprężyny to nie wszystkie pasują do standardowych amorków, które pracują na wyższym zakresie ruchów. Trzeba też popełnić zakup krótszego amorka, bądÂź skrócić w swoim np trzpień (i dogwintować) bądÂź przesunąć miejsce z talerzem.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 17 lip 2013, 17:53

do -4 polecam BILSTEIN - B8 SPRINT (numery katalogowe dla Ciebie to przód 24-065108 (~160euro) i tył 24-065450 (~170euro)). Jak się zużyją to je napełniasz i jak nówki :) także raz płacisz masz do końca samochodu.

ja u nich kupuję SKLEP WARSZAWA - wpisz numery katalogowe, dostaniesz polskie ceny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja