Witam.
Mam do sprawdzenia logi. Silnik AKE.
000 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133593.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133589.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133586.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133587.html
007 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133590.html
013 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133592.html
014 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133588.html
018 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133591.html
bs-y
000 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133603.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133600.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133602.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133601.html
dynamiczne
003 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133604.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133605.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/leszek_a6_133606.html
[ AKE 2.5 180 KM] Sprawdzenie kondycji silnika - logi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
pamiętaj ze nie na każdym vagu dobrze pokazuje (ATDC)tylko stoi na btdc a rzeczywiście jest na minusie
a jak już cos piszesz to pisz ze zrozumieniem dla autora wątku np.tak:
"Jest duże prawdopodobieństwo ze kat wtrysku jest 2st na plusie ,a powinien być 2st. na minusie"
ucz się pomagać kolego!!!
a jak już cos piszesz to pisz ze zrozumieniem dla autora wątku np.tak:
"Jest duże prawdopodobieństwo ze kat wtrysku jest 2st na plusie ,a powinien być 2st. na minusie"

ucz się pomagać kolego!!!
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
mariusz888, ale kolego ja chyba odniosłem się do Twojego stwierdzeniaa jak już cos piszesz to pisz ze zrozumieniem dla autora wątku
że jest ok ( ponieważ jak piszesz nie na każdym VAG-u dobrze pokazuje ATDC -co się czasami potwierdza) to wytłumacz mi dlaczego wysterowanie w logu 004 statycznym wynosi tylko ok 45% ? Jeżeli takie wysterowanie dla "przestawiacza" jest wystarczające to po prostu to potwierdź..
mariusz888 pisze:ucz się pomagać kolego!!!
Uczę się, lub przynajmniej staram..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
jkil27, , napisałem przecież ze może być plusie
a wysterowaniem można się sugerować ale tez nie do końca ,w 04 st. jest 0,6st. osiągnięty ,ciekawe jak skoro zakres ustawien w bs oscyluje miedzy +2st. a +15st (nie ma tu miejsca na 0.6) dlatego domniemywam ze jednak może być na minusie
wracając do tematu to kat wtrysku 2st na plusie nie jest szkodliwy dla pompy i nastawnika
a najlepszy jest na 0
najgorszy jest np.na minusie -4 (dopuszczalny przez else )ponieważ może się zdarzyć ze nastawnik nie będzie mógł osiągnąć np. ÂŻądanych 16st. (wysokie obroty i obciążenie)
-2 jest tylko po to żeby w zimie bardziej miękko odpalał(wcale nie lepiej niż na 0)
pozd

a wysterowaniem można się sugerować ale tez nie do końca ,w 04 st. jest 0,6st. osiągnięty ,ciekawe jak skoro zakres ustawien w bs oscyluje miedzy +2st. a +15st (nie ma tu miejsca na 0.6) dlatego domniemywam ze jednak może być na minusie

wracając do tematu to kat wtrysku 2st na plusie nie jest szkodliwy dla pompy i nastawnika

a najlepszy jest na 0

-2 jest tylko po to żeby w zimie bardziej miękko odpalał(wcale nie lepiej niż na 0)
pozd

mariusz888, wielce prawdopodobne że masz racjęmariusz888 pisze: jkil27, , napisałem przecież ze może być plusie
a wysterowaniem można się sugerować ale tez nie do końca ,w 04 st. jest 0,6st. osiągnięty ,ciekawe jak skoro zakres ustawien w bs oscyluje miedzy +2st. a +15st (nie ma tu miejsca na 0.6) dlatego domniemywam ze jednak może być na minusie

Tak już dla czystej pewności...
Kolego LeszekA6, ponieważ pojawiła się niepewność odnośnie tego czy kąt
wtrysku jest prawidłowo wyregulowany, byłoby wskazane żebyś powtórzył
logowanie 004 w BS-ach, ale koniecznie zacznij logować wtedy, gdy w nagłówku
trzeciej kolumny pojawia się napis "LATE" (nie BTDC).