[ ASG 4.2 299 KM] przepustnica... czy ma sie prawo zepsuć?
[ ASG 4.2 299 KM] przepustnica... czy ma sie prawo zepsuć?
Witam
Tak się zastanawiam czy przepustnica ma prawo się zepsuć...
Autko przyśpiesza normalnie wkręca się na obroty ale na wolnych obrotach jest wyczuwalne drganie silnika.
Samochód po generalnym remoncie silnika zrobione głowice wszystko poskręcane na nowych uszczelkach + nowe świece , nowe sondy lambda, jednym słowem cycuś glancuś, a obroty lekko drżą na wolnych i nie wiem co i jak..., przepustnica umyta i jak nowa wszystkie filtry wymienione ...
Ma ktoś jakieś propozycje?
pozdrawiam
Tak się zastanawiam czy przepustnica ma prawo się zepsuć...
Autko przyśpiesza normalnie wkręca się na obroty ale na wolnych obrotach jest wyczuwalne drganie silnika.
Samochód po generalnym remoncie silnika zrobione głowice wszystko poskręcane na nowych uszczelkach + nowe świece , nowe sondy lambda, jednym słowem cycuś glancuś, a obroty lekko drżą na wolnych i nie wiem co i jak..., przepustnica umyta i jak nowa wszystkie filtry wymienione ...
Ma ktoś jakieś propozycje?
pozdrawiam
Witam
Przepustnica ma prawo się zepsuć,ale objaw raczej nie wskazuje na to.
Poszarpywanie silnika może wskazywać bardziej na wypadanie zapłonów(z jakiegoś powodu).
Prubowałeś może sczytać błędy z ECU.
Przepustnica ma prawo się zepsuć,ale objaw raczej nie wskazuje na to.
Poszarpywanie silnika może wskazywać bardziej na wypadanie zapłonów(z jakiegoś powodu).
Prubowałeś może sczytać błędy z ECU.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2013, 00:47 przez mstan, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Stanisław
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
Witam
Nasuwa mi się tylko jedno.( skoro to ECU decyduje o zapłonie i informacje o połozeniu wału pochodzą z czujnika który jest sprawny, to wina programu, ale to jest tylko chipoteza.)
nie spotkałem się z czymś takim.
A tak na marginesie,skoro występuje to na wolnych obrotach to i na większych także, tylko nie jest już wyczuwalne(bo różnice czasów są coraz mniejsze).
Nasuwa mi się tylko jedno.( skoro to ECU decyduje o zapłonie i informacje o połozeniu wału pochodzą z czujnika który jest sprawny, to wina programu, ale to jest tylko chipoteza.)
nie spotkałem się z czymś takim.
A tak na marginesie,skoro występuje to na wolnych obrotach to i na większych także, tylko nie jest już wyczuwalne(bo różnice czasów są coraz mniejsze).
Pozdrawiam Stanisław
Tak dokładnie, wina jest to mapy w kompie, gadałem z Altium od którego mam obecną eSkę i on też starał się to wyeliminować, nawet wszystkie cewki mam nowe Beru, z jednym magikiem wyeliminowali wszystko co może być przyczyną a i tak dalej drga. Zeby chociaż robił to rytmicznie a on kiedy chce sobie wypadnie
wchodząc w silnik nie mam żadnych błędów, wszystko działa sondy pracują poprawnie, zero zastrzeżeń jutro podłącze kompa i podam to co widać na kanale 90 i 93
sądząc po Waszych wypowiedziach dochodzę do wniosku , że ten typ tak ma i z tego co widzę to rady na to prostej nie ma. Mam porównanie u znajomego w BMW silnik V8 pracuje w ogóle niewyczuwalnie i równiutko, tu tak nie jest trudno ...
dziękuje za zainteresowanie tematem
pozdrawiam
sądząc po Waszych wypowiedziach dochodzę do wniosku , że ten typ tak ma i z tego co widzę to rady na to prostej nie ma. Mam porównanie u znajomego w BMW silnik V8 pracuje w ogóle niewyczuwalnie i równiutko, tu tak nie jest trudno ...
dziękuje za zainteresowanie tematem
pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga