Cześć!
Jako odwczorajszy użytkownik skrzyni multitronic chciałbym zapytać o Wasze sposoby na osiągnięcie maksymalnej dynamiki jazdy.
Nie do końca rozumiem czy dla uzyskania najlepszego przyspieszenia powinienem:
1. wcisnąć pedał gazu do podłogi w położeniu D?
2. przełączyć na S i wcisnąć gaz do podłogi (czy jest jakaś różnica między pkt. 1???)
3. może przełączyć na tryb symulowanych biegów i dać gaz do dechy?
4. a może jeszcze inaczej?
Bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Auto jak w opisie.
Pozdrawiam,
Arek
[ MULTI] Maksymalne osiągi - pytanie od nowicjusza
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- lyngso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 lut 2012, 11:58
- Imię: Mariusz
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVE 231KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubuskie
Witam
1. Jeśli masz wolny lewy pas i musisz coś wyprzedzić to pozycja D wystarczy do tego.
2. Z dreszczykiem emocji (ale nie wymagaj za wiele) przełączaj na S. Różnica jest taka, że auto "redukuje" i obroty skaczą wyżej. Przy wyprzedzaniu ciągnie pod czerwoną skalę i dopiero podbija. Bardziej wtedy symuluje "zmianę biegów".
3. Możesz ale wtedy należy pamiętać, żeby podbić. Jeśli nie masz wprawy to możesz się zamotać.
4. Po jakimś czasie sam wypracujesz swój własny styl jazdy "multi".
Generalnie jak zbieram się do wyprzedzania i mam kilka aut to zawsze przełączam na S. Z manuala skorzystałem może ze 3 razy jak dotąd ale raczej z czystej ciekawości.
Buta w podłodze też nie musisz trzymać.
Multitronic nie został stworzony do jazdy wyczynowej. Jest po prostu do spokojnej i komfortowej jazdy. Nie ma co się "napinać" na różnego rodzaju Paski, CC czy inne tam ustrojstwa bo można się zawstydzić. Jednak dwie rury z tyłu gdy nie ma oznaczonej pojemności silnika budzą respekt w trasie
Pozdrov
1. Jeśli masz wolny lewy pas i musisz coś wyprzedzić to pozycja D wystarczy do tego.
2. Z dreszczykiem emocji (ale nie wymagaj za wiele) przełączaj na S. Różnica jest taka, że auto "redukuje" i obroty skaczą wyżej. Przy wyprzedzaniu ciągnie pod czerwoną skalę i dopiero podbija. Bardziej wtedy symuluje "zmianę biegów".
3. Możesz ale wtedy należy pamiętać, żeby podbić. Jeśli nie masz wprawy to możesz się zamotać.
4. Po jakimś czasie sam wypracujesz swój własny styl jazdy "multi".
Generalnie jak zbieram się do wyprzedzania i mam kilka aut to zawsze przełączam na S. Z manuala skorzystałem może ze 3 razy jak dotąd ale raczej z czystej ciekawości.
Buta w podłodze też nie musisz trzymać.
Multitronic nie został stworzony do jazdy wyczynowej. Jest po prostu do spokojnej i komfortowej jazdy. Nie ma co się "napinać" na różnego rodzaju Paski, CC czy inne tam ustrojstwa bo można się zawstydzić. Jednak dwie rury z tyłu gdy nie ma oznaczonej pojemności silnika budzą respekt w trasie
Pozdrov
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 23 gru 2012, 21:22
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga