Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Stalowe felgi

Koła, felgi i opony
Krabat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 26 maja 2013, 08:55
Lokalizacja: Mazowieckie

Stalowe felgi

Post autor: Krabat » 08 lip 2013, 17:42

http://allegro.pl/felgi-mercedes-4-sztu ... 94869.html

Moje pytanie.... Czy te felgi nadają sie do A6 2001 rok 2,5 TDI

chyba że ktoś może podpowiedzieć gdzie pod warszawa jest szrot,tudzież inny handel w którym mogę kupić stalówki ???

z góry Dzieki za podpowiedzi

[ Dodano: 2013-07-08, 17:43 ]
ewentualnie te felgi

http://allegro.pl/felgi-stalowe-6jx15h2 ... 64105.html

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 08 lip 2013, 19:40

wszystkie beda pasowały ale te od merca beda lepsze.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 08 lip 2013, 19:49

Krabat, felgi od merca tak jak kolega lukwoj21, piszę tylko będziesz potrzebował pierścienie centrujące i ciekawi mnie jakie masz duże tarcze hamulcowe czy felga 15 cali nie będzie za mała <mysli>

i proszę wstaw zdjęcia <okok>

_link

Krabat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 26 maja 2013, 08:55
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Krabat » 08 lip 2013, 20:42

jak moglibyście jeszcze mi odpowiedzieć czy ET45 będzie pasowało bo mam do kupienia za 210 złoty felgi 4 sztuki.

Tarcze chyba raczej standardowe...

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 08 lip 2013, 20:45

Krabat, tak będzie <okok>

Krabat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 26 maja 2013, 08:55
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Krabat » 08 lip 2013, 21:50

Dzieki za podpowiedz :) temat do zamknięcia <radocha>

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 09 lip 2013, 19:44

daniel1997 pisze:Krabat, felgi od merca tak jak kolega lukwoj21, piszę tylko będziesz potrzebował pierścienie centrujące i ciekawi mnie jakie masz duże tarcze hamulcowe czy felga 15 cali nie będzie za mała <mysli>

i proszę wstaw zdjęcia <okok>

:)
zdradż tajęmnicę jak założyć te pierścienie centrujące do felg stalowych bez podtoczenia . po przykręceniu pogniesz czoło felgi bo nie będzie przylegać całą powierzchnią do piasty tylko w miejscu pierścienia .na przyszłośc nie dawaj rad co do których nie masz pewności .narazisz tylko na koszty pierścieni które ktoś wyrzuci na śmieci

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 09 lip 2013, 19:58

enduro7 pisze:
daniel1997 pisze:Krabat, felgi od merca tak jak kolega lukwoj21, piszę tylko będziesz potrzebował pierścienie centrujące i ciekawi mnie jakie masz duże tarcze hamulcowe czy felga 15 cali nie będzie za mała <mysli>

i proszę wstaw zdjęcia <okok>

:)
zdradż tajęmnicę jak założyć te pierścienie centrujące do felg stalowych bez podtoczenia . po przykręceniu pogniesz czoło felgi bo nie będzie przylegać całą powierzchnią do piasty tylko w miejscu pierścienia .na przyszłośc nie dawaj rad co do których nie masz pewności .narazisz tylko na koszty pierścieni które ktoś wyrzuci na śmieci
nie rozumiem za bardzo, pierścienie powiększają średnicę piasty i wchodzą tylko w otwór w feldze, który pasuje na piastę, felga przylega taką samą powierzchnią jak bez pierścienia więc co ma się pogiąć?

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 09 lip 2013, 20:29

pierścięń wkładasz od środka felgi w podtoczone miejśćę w alufeldze tak żę czołopierścienia zrówna się z powierzchnią przylegania felgi do piasty i jest git w stalówce nie zrobisz podtoczena pod pierścięń z racji żę jest za cienka ścianka ok 2.5mm a kołnierz pierściena ok 5 mm .powstanie schodek uniemożliwiający równe przyleganie do felgi . jeśli zetniesz kołnierz to pierścięń się wysunie i przy tak cienkiej ściance felgi nie spełni zadania
a swoją drogą to felgi od merca do audi pasują jak świni siodło z racji innych szpilek audi 14x1.5 a mercedes 12x1.5 oraz łba śruby audi kula a mercedes łeb sferyczny czesto mylony z kulą
Ostatnio zmieniony 09 lip 2013, 20:41 przez enduro7, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 09 lip 2013, 20:41

enduro7 pisze:pierścięń wkładasz od środka felgi w podtoczone miejśćę w alufeldze tak żę czołopierścienia zrówna się z powierzchnią przylegania felgi do piasty i jest git w stalówce nie zrobisz podtoczena pod pierścięń z racji żę jest za cienka ścianka ok 2.5mm a kołnierz pierściena ok 5 mm .powstanie schodek uniemożliwiający równe przyleganie do felgi . jeśli zetniesz kołnierz to pierścięń się wysunie i przy tak cienkiej ściance felgi nie spełni zadania
o to chodziło, to ok. ale wydaje mi się że czoło felgi nie jest idealnie proste i równe a krawędÂź samego otworu na piastę jest wywinięty na zewnątrz i tworzy się mały stożek, który może spełnić zadanie utrzymania pierścienia w miejscu bez szkody dla felgi przy przykręcaniu. jeśli użyje pierścieni z tworzywa, które są rzecz jasna mniej wytrzymałe to na pewno nie pognie felgi.
tak czy inaczej nie bawiłbym się w żadne pierścienie tylko kupił felgi dedykowane do audi

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 09 lip 2013, 20:43

enduro7 pisze:
daniel1997 pisze:Krabat, felgi od merca tak jak kolega lukwoj21, piszę tylko będziesz potrzebował pierścienie centrujące i ciekawi mnie jakie masz duże tarcze hamulcowe czy felga 15 cali nie będzie za mała <mysli>

i proszę wstaw zdjęcia <okok>

:)
zdradż tajęmnicę jak założyć te pierścienie centrujące do felg stalowych bez podtoczenia . po przykręceniu pogniesz czoło felgi bo nie będzie przylegać całą powierzchnią do piasty tylko w miejscu pierścienia .na przyszłośc nie dawaj rad co do których nie masz pewności .narazisz tylko na koszty pierścieni które ktoś wyrzuci na śmieci
Siema ;) na przyszłość sprawdÂź dokładnie a jak nie masz pewnośći to wstrzymaj się od takich odpowiedzi <luzik>
dla przykładu pierścień centrujący pierwszy lepszy a jest ich tysiące -
Obrazek
taki z wąskim kołnierzem wchodzi bez problemu a tu masz felgę stalową
Obrazek


kolego przerobiłem kilka takich pierścieni od teflonowych po stalowe toczone które nie miały kołnierza i bzdurą jest pisanie że taki pierścień spadnie jak jest dobrze spasowany to wchodzi na siłę.

Pozdrawiam serdecznie <okok>

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 09 lip 2013, 20:46

widziałem już takie rzeżby zawsze bez wyjątku po wrzuceniu na wyważarkę miały wszystkie bicie osiowe zresztą sam spróbój przeczytaj poprzedni post który edytowałem są tam wymienione inne róznice w felgach audi vs merc
to żę da się przykręcić nie znaczy żę jest poprawnie przykręcone

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 09 lip 2013, 20:50

enduro7, zgadza się felgi produkowane na rozstaw audi mają być do audi <okok>
ale to nie znaczy że nie można zamontować innych gdy pasuje rozstaw śrub ;)
myślę, że wszystko zostało wyjaśnione i szkoda robić OT w temacie pozdrawiam cię serdecznie <okok>

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 09 lip 2013, 20:57

jedynym sensownym rozwiązaniem które widziałem jest złożenie nie pierścienia a tulei na piastę na gorąco z minimalną tolerancją wewnętrzną po schłodzeniu się zaciśnie i udaje piastę

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 531
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 28 lip 2013, 16:54

Witam.
Podczepię się pod temat. Byłem dziś na giełdzie w celu nabycia stalowych felg na zimę. Za 16" krzyczą 400-550 zł (SIC!), a za 15" ok 200-220 zł (strasznie duża rozbieżność). Jeden ze sprzedawców twierdził, że 15" są za małe, bo trzeba je delikatnie przeszlifować, aby się zmieściły (śmiem wątpić, gdyż fabrycznie dawali 195/65R15, u mnie są zamontowane 205/55R16). Prawda z tymi felgami, czy wciskał kit, aby sprzedać droższe?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja