Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A100+LPG] 2.3 spadają obroty,gaśnie

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Danielslodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2013, 00:30
Lokalizacja: Łódź

[ A100+LPG] 2.3 spadają obroty,gaśnie

Post autor: Danielslodz » 04 lip 2013, 11:19

Mam problem na gazie na benzynie wszystko jest ok obroty trzymają jak należy.
Na gazie obroty spadają do takiego stopnia że auto czasem gaśnie dwa razy zgasło podczas jazdy raz po przejechaniu 1 km wtedy zauważyłem że parownik zamarzł 15 prób odpalenia na benzynie efekt padnięte aku a raz po przejechaniu 20 km w czasie zwalniania odczekałem 10 minut i o dziwo odpalił na gazie.
Jest to tym bardziej uciążliwe że jak zgaśnie na gazie to nie idzie go odpalić ani na PB ani na LPG.
Normalnie muszę gasić i zapalać na PB.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 04 lip 2013, 14:31

Rozgrzej bardziej silnik na benzynie zanim przełączysz na gaz.
Danielslodz pisze:raz po przejechaniu 20 km w czasie zwalniania odczekałem 10 minut i o dziwo odpalił na gazie.
Nierozumiem pierwszej części tego zdania, <mysli> ale po 10 minutach odpalił Ci dlatego że parownik się odmroził.
Danielslodz pisze:Jest to tym bardziej uciążliwe że jak zgaśnie na gazie to nie idzie go odpalić ani na PB ani na LPG
Nie odpali Ci bo zamarznie cały układ paliwowy w obrębie gaÂźnika. Wtedy ratuje gorąca woda, albo czekanie. Wymień filtr od lpg. <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 04 lip 2013, 14:52

sprawdÂź poziom płynu chłodniczego, może być mało i nie dogrzewa parownika, wtedy może zamarznąć. jak długo masz auto, od kiedy się tak dzieje? lpg montowałeś ty czy poprzedni właściciel?

Awatar użytkownika
Danielslodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2013, 00:30
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Danielslodz » 04 lip 2013, 16:52

Auto mam od tygodnia i będę starał się doprowadzić je do ładu i składu. Gaz regulowany na "śrubę" nie wiem która to gen. Rzeczywiście mam drobny wyciek wody przez złączkę na wężu gumowym jak to zlikwiduje,zaleje układ płynem i zobaczymy dzięki za odpowiedzi.

Maximuss

Post autor: Maximuss » 06 lip 2013, 03:51

Witam Wszystkich Prosze o pomoc z moim audi A6 silnik 2,5 TDI 150 KM 98 rok typ silnika AFB
Problem polega na tym ze auto nie zapala mi po 2-3 godzinach postoju ,bylem u mechanika popatrzyl i zalozyl mi zaworek zwrotny od tego momentu gdy prysne mu plynem do czyszczenia hamulcow , zapala ale odrazu laduje sie na 4-5 tysiecy obrotow i schodzi do normalnych po chwili i zaczyna pracowac rowno , wyglada na to wiec ze na zimnym silniku
jest tylko taka charakterystyczna sprawa ze gdy rusze z 1 biegu nie zawsze ale zdarza sie sie na secunde zamuli ale za moment juz dostaje mocy
kupilem to auto w 2012 roku w zimie wogole nie zapalal , bardzo ciezko nieraz , Panowie ja juz nie wiem co robic nie mam naprawde sily , sugeruja mi ze to wina pompy wtryskowej , ale z tego co wiem i czytalem troche na ten temat mimo ze jestem laikiem , gdyby to byla wina pompy on by nie mial mocy , szedl by czarny dym z rury wydechowej ja nic takiego niemam on wczesniej nie mial duzo mocy ale uzylem plynu do czyszczenia systemu diesla wlalem do baku zatankowalem na full i tak oczyscil ze auto chodzi idealnie zbiera sie pieknie chodzi cichutko i rowniutko
porobilem testy w ARBO to taka stacja diagnostyczna w wiedniu poniewaz tu mieszkam , wykazalo 3 bledy systemu Diesla
napisze moze ktos bedzie wiedzial o co chodzi czy te bledy mialyby wplyw na to ze on tak nie zapala

05A1 Krafstoffmangel Sensor Brak czujnika paliwa
020B TemperaturaturfĂźhler Ansaugluft Czujnik temperatury powietrza dolotowego
0229 Luftmassenmesser Unterbrechnung/Masseschluss Miernik masy powietrza
to po niemiecku bo taki mam wydruk przetlumaczylem ale niewiem czy poprawnie kody bledow sa obok
Byl u mnie kolega z Forum przywiozl VAGA i wyszedl jeszcze blad 00550

Panowie Pomocy wymiana Pompy kosztuje 1000 euro dlatego chcialbym sie dowiedziec czy to co podalem moze miec wplyw na zapalanie na zimnym silniku gdzies czytalem ( a czy sprawdzałeś czy dohodzi prąd do świec, i sprubuj wymienić czujnik temperatury silnika ten co steruje komputerem moze być uszkodzony i nie daje takiej dawki paliwa jak powinien )czy to jest mozliwe ? i ma zwiazek z tymi bledami ?? z gory dziekuje Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika
Danielslodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2013, 00:30
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Danielslodz » 11 lip 2013, 22:20

A więc jeden wąż gumowy wymieniony drugi przycięty, układ zalany Petrygo nic nie cieknie nie gaśnie i śmiga jak trzeba <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja