Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Radio Concert I - zmieniarka

Car Audio
ODPOWIEDZ
wedka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 112
Rejestracja: 12 lis 2012, 17:46
Lokalizacja: Zamość

Radio Concert I - zmieniarka

Post autor: wedka » 30 cze 2013, 11:13

Chciałbym podłączyć do mojego radia oryginalna zmieniarkę CD. Wydaje mi się, że nigdy nie było u mnie takowej, ale nie jestem do końca pewien. W panelu radia wygląda to tak jak na zdjęciu - wszystkie sloty są zajęte, ale do kostki od CD nie dochodzi żaden kabelek. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach i nie mam pojęcia, jak powinno to wyglądać.

Obrazek


PS.
Do czego może być ten kabel? Jest on pod tylną kanapą od strony kierowcy. Nie jest do niczego podłączony.
Obrazek

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 30 cze 2013, 20:01

wedka, ta niebieska kostka to miejsce na zmieniarkę do radia concert śmiało podłączysz <okok> a lepszym wyjściem będzie emulator aux dostępny np. allegro
Obrazek

wedka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 112
Rejestracja: 12 lis 2012, 17:46
Lokalizacja: Zamość

Post autor: wedka » 01 lip 2013, 11:29

A jak wygląda w tym przypadku jakość dÂźwięku? Czy jest zauważalna różnica między odczytem z CD a SD? Ktoś ma takie urządzenie i mógłby cokolwiek o nim powiedzieć?

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 04 lip 2013, 09:46

ja mialem - nie moge powiedziec zlego slowa, spelnialo swoja funkcje ale u mnie np raz na jakis czas muzyka startowala od poczatku i bylo to czasem denerwujace.
Jakosc dzwieku zalezy od tego jak masz nagrane mp3 - do normalnego sluchania muzyki jest ok dla bardziej wymagajacych - zawsze sie ktos do czegos przyczepi :)