Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRF 2.0 136 KM] [A6 C6 BRF] V157 - silnik klapy dławiącej

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

[ BRF 2.0 136 KM] [A6 C6 BRF] V157 - silnik klapy dławiącej

Post autor: nanek84 » 24 cze 2013, 22:20

Witam Forumowiczów,borykam się z problemem od paru dni,moja C6 pokazuje ciagle takie błędy...
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.clb
Part No SW: 03G 906 016 HQ HW: 03G 906 016 HQ
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9672
Revision: --H05--- Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 02324 785 00200
VCID: 79F39C4030C24D6

2 Faults Found:
012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
P3101 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 210465 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.24
Time: 21:27:21

Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.60 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 163.5 Nm
Torque: 0.0 Nm

012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
P3101 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 210465 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.24
Time: 21:27:21

Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.60 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 163.5 Nm
Torque: 0.0 Nm

Readiness: 0 0 1 0 1

chciałem zapytać czy to normalne gdy jak przejadę 5km.i potem zgaszę silnik i chce go odpalić,przekręcam stacyjkę i wtedy mam zonka bo kontrolki mi się wogole nie zapałają,zero reakcji dopiero po 5min lub dłużej jak postoi znowu moge odpalić silnik.Chciałbym się dowiedzieć czy to normalne w tych autach jeżeli jest uszkodzona ta przepustnica???jest to taki tryb awaryjny czy jak? bo juz trochę zaczynam sie tym martwic... :( to moja pierwsza A6 C6 dopiero odkrywam jej foszki.

Myślę tez czy może nie podmienić tej przepustnicy od innego silnika i zobaczyć wtedy czy będzie wszystko okej...ale wydaje li się ze to ta przepustnica robi jakieś zwarcie w elektronice,co wy o tym myślicie?miał ktoś podobny przypadek...aha i zna ktos dobry namiar na nowe przepustnice sklep...zakład...co się tym zajmuje...
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 25 cze 2013, 15:57

zobacz czy nie odpięła ci się klapa gasząca. klapa to ta część kolektora ssącego do której podłączony jest przewód powietrzny od intercoolera. jeśli podłączona jest poprawnie to nadaje się tylko do wymiany.
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 26 cze 2013, 15:40

to przez to nie beda sie wlanczaly kontrolki tez???

[ Dodano: 2013-06-26, 18:05 ]
Panowie prosze o pomoc ,dziś Audinos padl i musiałem go scholowac do domu...zero reakcji na przekręcenie kluczyka kontrolki umarły... :( sprawdzałem bezpieczniki,żadne nie są przepalone nie wiem już o co kaman... :(

pomocy...pliss...
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Tomson233
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 16 maja 2013, 20:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomson233 » 27 cze 2013, 10:30

po pierwsze musisz podpiąć kompa teraz i sprawdzić co jest grane. wcześniejszy błąd to z silniczka klapy dławiącej. Wymiana to nie unikniona rzecz. Kolego nanek84 jeszcze jak audi paliła nie zauważyłeś takiego twardego gaszenia ( telepanie silnikiem). Taka reakcja powinna być z tego błędu V157. Pytanie dlaczego nie ma teraz zasilania. według mnie zacznij od instalacji teraz bo to nie normalne, że nie ma zasilania.

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 27 cze 2013, 17:10

Tomson233 pisze:po pierwsze musisz podpiąć kompa teraz i sprawdzić co jest grane. wcześniejszy błąd to z silniczka klapy dławiącej. Wymiana to nie unikniona rzecz. Kolego nanek84 jeszcze jak audi paliła nie zauważyłeś takiego twardego gaszenia ( telepanie silnikiem). Taka reakcja powinna być z tego błędu V157. Pytanie dlaczego nie ma teraz zasilania. według mnie zacznij od instalacji teraz bo to nie normalne, że nie ma zasilania.
a
klape juz zamowilem ale wczoraj jak scholowalem auto to zczytalem bledy z 05-Acc/StartAuth. i pokazalo sie takie cos jak ponizej

2 Faults Found:

00576 - Terminal 15
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 10
Reset counter: 66
Mileage: 210465 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.24
Time: 21:22:11

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 210562 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.26
Time: 15:17:42

stacyjka się przekręca słychać jak kiera się odblokowuje ale zero reakcji na kontrolkach,ciemno nic sie nie zalancza...
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Tomson233
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 16 maja 2013, 20:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomson233 » 27 cze 2013, 18:50

Coś tu nie gra.
Tak jakby nie było zasilania na sterowniku. problem 2 jest ważniejszy, gdyż to on spowodował brak zasilania. widać po dacie. spróbuj inny akumulator może to on jest winny. Może działać na zwarciu.

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 27 cze 2013, 18:56

Cos tu nie gra i to konkretnie...nie wiem od czego zacząć... <uoee>
a auto potrzebne do roboty...lipe mam na maxa...

[ Dodano: 2013-06-27, 19:29 ]
akumulator okey sprawdzilem na innym dalej to samo...
a na wyswietlaczu mmi pokazuje mi sie takie cos
Obrazek

[ Dodano: 2013-06-27, 22:25 ]
up
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga