witam wszystkich. wiem ze bylo juz kilka rozmów na ten temat ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na taki problem jak u mnie.
od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem mojego auta jak stoi dluzej niz kilka godzin tj. 2 i wiecej. wymieniłem juz swiece,filtr paliwa i powietrza,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana na nowo,komputer nic nie pokazuje na temat błędów,czujniki temperatury ok,ssanie działa nawet odłączyłem przewód od podciśnienia aby wykluczyć przedostający się gaz do kolektora.nic to nie pomogło.nawet jesli jeżdze tylko na pb to i tak po kilku godzinach to samo.ciśnienie w układzie dzisiaj sprawdzali i jest dobre wiec zawór cisnieniowy od pb jest dobrzy.na pb jak i na gazie chodzi super zero szarpań i nierównych obrotów. jak juz odpali to mozna pozniej zapalac kilka razy i od razu zapala.może miał ktoś cos takiego i coś poradzi. z góry dziękuje za pomoc.[/quote]
[A6 C5 Quattro 2,8+LPG] problem z zapalaniem po kilku godz
- baranina24vip
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 mar 2009, 23:03
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
- Lokalizacja: Wlkp.
Moja lala stała u mechanika z podobnym problemem.komp nic nie wykazywał.na szczescie nie naciagnal mnie na koszty.po tygodniu dochodzenia wypompował stare paliwo z baku i nalał 20l mowego z dobrej stacji.oczyscil ze starego pb i lata juz miodzio :mrgreen: teraz wiem gdzie lac.dodam ze wypompowane pb palilo sie jak ropa.
- baranina24vip
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 mar 2009, 23:03
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
mialem podobnie, nie chcial palic na zimnym silniku. Wróże wymyslali cuda, ze to, ze tatmo a przyczyna byla peknieta membrana w reduktorze oraz nieszczelny tloczek na listwie od LPG przez co zalewalo go po postoju i byl klopot z uruchamianiem. Jak zaskoczyl to pozniej krecil za pierwszym razem.
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
- baranina24vip
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 mar 2009, 23:03
- Lokalizacja: Katowice
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
kolego sprawdz uklad wtryskowy paliwa wyciag je autko nie sobie postoi i zacznij krecic silnikiem zoabczysz czy wtrysk paliwa po chwili bedzie mocniejszy. prawdopodobnie masz zajechane wtryskiwacze benzynowe.
sa wsumie jakies plyny do czyszczenia tego ale dzialani ich nie znane mi jest
[ Dodano: 2009-06-07, 23:08 ]
a na lpg jak odpalasz to jak? tak samo? na gazie jesli masz staga przyciskasz przycisk od przelocznika benz\gaz przekrecasz stacyjke i odpalasz caly czas trzymasz az zapali silnik.
sa wsumie jakies plyny do czyszczenia tego ale dzialani ich nie znane mi jest
[ Dodano: 2009-06-07, 23:08 ]
a na lpg jak odpalasz to jak? tak samo? na gazie jesli masz staga przyciskasz przycisk od przelocznika benz\gaz przekrecasz stacyjke i odpalasz caly czas trzymasz az zapali silnik.
a8team.pl to też dobre.
witam
mam ten sam problem i niemoge dojsc konca co to może być zastanawiam się nad CZUJNIKIEM POÂŁOÂŻENIA WAÂŁU KORBOWEGO BÂĄDZ POMPA PALIWOWÂĄ
mam ten sam problem i niemoge dojsc konca co to może być zastanawiam się nad CZUJNIKIEM POÂŁOÂŻENIA WAÂŁU KORBOWEGO BÂĄDZ POMPA PALIWOWÂĄ
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez tigar78, łącznie zmieniany 1 raz.