3majcie sie razwm z waszymi autkami
[C5 2.5]cos nie tak ze szkrzynia w A6
-
paweł
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
hmm to nie jestem sam
ale to i tak troche niepokojace
ja czy jade powolutku czy szybko na jedno wychodzi i tez nie ma roznicy czy jest zimny czy cieply. ale coz narazie mozna powiedziec ze jest ok i nie bede chyba dawal skrzyni do mechana dopoki nie ma powazniejszych objawow. dzieki mikita2003, Robert, za kilka slow otuchy :lol:
3majcie sie razwm z waszymi autkami
3majcie sie razwm z waszymi autkami
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Możesz to zbagatelizować, ale zadzwonić do Sserwis zawsze możesz i wypytać czy to normalne. Ja bym tak zrobił.Paweł pisze:hmm to nie jestem samale to i tak troche niepokojace
ja czy jade powolutku czy szybko na jedno wychodzi i tez nie ma roznicy czy jest zimny czy cieply. ale coz narazie mozna powiedziec ze jest ok i nie bede chyba dawal skrzyni do mechana dopoki nie ma powazniejszych objawow. dzieki mikita2003, Robert, za kilka slow otuchy :lol:
3majcie sie razwm z waszymi autkami
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
Darek 2.5tdi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
-
marcinpoznan74
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 79
- Rejestracja: 22 maja 2008, 19:54
- Lokalizacja: Poznań
- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
siemano,u mnie jest identycznie,włączając tip na sekwencję jadąc na 2 lub 3 jest to widoczne jak na dłoni (obroty spadają),auto ma jakby nadbieg czy pół bieg,nie wiem,może nie wszystkie tak mają,ale to nie przeszkadza,może mniej ropuchy wtedy siorbie...?pozdr
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl
-
Tomek-Szczecin
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
Ludzie kochani. Skrzynia tiptronic chodzi na pięciu biegach. pierwszy i drugi chodzi na sprzegle hydrokinetycznym. trzeci, czwarty i piaty chodzi na sprzegle ciernym aby mieć mniejsze zużycie paliwa. jeżeli po przełączeniu na trzeci bieg sprzegło nie załącza na sztywno to nakprawdopodobniej macie poślizg sprzęgła ciernego które jest wmontowane w sprzęgle hydrokinetycznym. musicie wiedzieć, że trzeci i natępne biegi powinny chodzić na sprzęgle ciernym. sprzęgło hydrokinetyczne działa tyko w mimencie przełączania biegu. ja miałem to samo ale wymieniłem trzy razy olej w skrzyni i po kilku tysiącach przebiegu wróciło wszystko do normy, chociaż jak bardzo delikatnie przyspieszam to dalej występuje poślizg na trzecim biegu. Taki poślizg wystepuje też często na piątym biegu. U mnie było tak, że jak skrzynia nie była zbyt mocno katowana to chodziłą na sztywno, ale kilka przegonień na autostradzie do dwustu na godzinę i zaczynała się ślizgać- tzn chodzić na hydrokinetycznym. Jeździłem po warsztatach i sewisach, mając wrażenie, że walą mnie po rogach wymieniłem sam olej i pomału wszyustko zaczęło wracać do normy. nadmienię tylko że warsztaty i sewisy wymyślały testy, przeglądy i diagnostyki oraz wymiany sprzęgła hydrokinetycznego w przedziale 1.800 do 6.000 zł neto. Pozdrawiam, życząc zdrowego rozsądku.
Witam wszystkich!
U mnie był dokładnie taki sam objaw. Przy ruszaniu daje gaz, obroty rosna do 2000 obr/min i dopiero zaczyna ciągnać. Potem kojene biegi aż do 3 ciągną na "półsprzęgle" i dopiero jak odejme gaz to zapina na sztywno. Do tego czasem pojawiały się dziwne wibracje.
Wkurzało mnie to więc oddałem autko do skrzyniarza. Diagnoza - sprzęgło hydrokinetyczne w stanie rozkładu... mieli juz własne bebechy i sypie trocinami do skrzyni przez co nie dość że się slizga to jeszcze pył z niego zapycha kanały i zawory w skrzyni zaburzając rokład ciśnień. Wymontowanie/zamontowanie skrzyni, wymiana uszczelnień, wymiana sprzęgła hydrokinetycznego (potocznie skrzynki
do tego płyn = 3400 zł
Koło piątku, jak odbiore tą moja strychnine z warsztatu będę znał efekt tych zabiegów.
Pozdro
ps. Półbiegi w TipTroniku...?
To nie ciężarówka... 
U mnie był dokładnie taki sam objaw. Przy ruszaniu daje gaz, obroty rosna do 2000 obr/min i dopiero zaczyna ciągnać. Potem kojene biegi aż do 3 ciągną na "półsprzęgle" i dopiero jak odejme gaz to zapina na sztywno. Do tego czasem pojawiały się dziwne wibracje.
Wkurzało mnie to więc oddałem autko do skrzyniarza. Diagnoza - sprzęgło hydrokinetyczne w stanie rozkładu... mieli juz własne bebechy i sypie trocinami do skrzyni przez co nie dość że się slizga to jeszcze pył z niego zapycha kanały i zawory w skrzyni zaburzając rokład ciśnień. Wymontowanie/zamontowanie skrzyni, wymiana uszczelnień, wymiana sprzęgła hydrokinetycznego (potocznie skrzynki
Koło piątku, jak odbiore tą moja strychnine z warsztatu będę znał efekt tych zabiegów.
Pozdro
ps. Półbiegi w TipTroniku...?
Sleepknot
i?Sleepknot pisze:Witam wszystkich!
U mnie był dokładnie taki sam objaw. Przy ruszaniu daje gaz, obroty rosna do 2000 obr/min i dopiero zaczyna ciągnać. Potem kojene biegi aż do 3 ciągną na "półsprzęgle" i dopiero jak odejme gaz to zapina na sztywno. Do tego czasem pojawiały się dziwne wibracje.
Wkurzało mnie to więc oddałem autko do skrzyniarza. Diagnoza - sprzęgło hydrokinetyczne w stanie rozkładu... mieli juz własne bebechy i sypie trocinami do skrzyni przez co nie dość że się slizga to jeszcze pył z niego zapycha kanały i zawory w skrzyni zaburzając rokład ciśnień. Wymontowanie/zamontowanie skrzyni, wymiana uszczelnień, wymiana sprzęgła hydrokinetycznego (potocznie skrzynkido tego płyn = 3400 zł
Koło piątku, jak odbiore tą moja strychnine z warsztatu będę znał efekt tych zabiegów.
Pozdro
ps. Półbiegi w TipTroniku...?To nie ciężarówka...








