[ INNY] 1.8T drży i ma mało mocy
[ INNY] 1.8T drży i ma mało mocy
Witam mam problem z Audi A6. Autko na halowych obrotach delikatnie drży. Przy przyspieszaniu nie słychać turbiny tak jak wcześniej lecz słychać obroty. Na komputerze wyskakuje błąd katalizatora. Czy ktoś forumowiczów wie czym to może być spowodowane czy potrzeba Wymienić katalizator czy jest to może błąd Sondy Lambda a moze Pompa paliwa lub nieszczelność podciśnienia pozdrawiam. Dodam jeszcze że kod silnika to AWT
Trochę się znam, a trochę nie znam 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Zrób logi z grup 002 razem z 115 lub 118 oraz grup 004, 030, 031, 032, wtedy będzie można coś podpowiedzieć.eldozet pisze: Czy ktoś forumowiczów wie czym to może być spowodowane czy potrzeba Wymienić katalizator czy jest to może błąd Sondy Lambda a moze Pompa paliwa lub nieszczelność podciśnienia pozdrawiam.
A możliwe że katalizator "zatkany", bo Twoje objawy mogą o tym świadczyć.
- Oofol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
- Lokalizacja: Munster/Karkonosze
- Kontakt:
Jak na złość dzisiaj mojej żonie się stało to samo... C5 AWT... nie miałem czasu jeszcze podłączyć VAGa... Zaraz idę to zrobić..
[ Dodano: 2013-06-21, 22:58 ]
Hmm Vag nie pokazuje błędów. jest nieszczelność na plecionce za katem. wibracje są stałe nie ma znaczenia czy sprzęgło jest wciśnięte czy nie. Powyżej 2,5K obrotów wibracje ustają... jutro może kolega mnie wpuści na kanał to zobaczę co z tymi portkami...
Jakieś inne pomysły?
[ Dodano: 2013-06-23, 12:35 ]
Podpiąłem VAGa jeszcze raz i wyskoczył sporadyczny błąd cylindra 4tego. Cewka do wymiany na szczęście tylko.
[ Dodano: 2013-06-21, 22:58 ]
Hmm Vag nie pokazuje błędów. jest nieszczelność na plecionce za katem. wibracje są stałe nie ma znaczenia czy sprzęgło jest wciśnięte czy nie. Powyżej 2,5K obrotów wibracje ustają... jutro może kolega mnie wpuści na kanał to zobaczę co z tymi portkami...
Jakieś inne pomysły?
[ Dodano: 2013-06-23, 12:35 ]
Podpiąłem VAGa jeszcze raz i wyskoczył sporadyczny błąd cylindra 4tego. Cewka do wymiany na szczęście tylko.
PM+
AVF+
ARE
AVF+
ARE