Witam,
Pojawił się u mnie następujący problem. Zauważyłem stuki przy jeździe po sporych wybojach. Wymieniłem wahacze i łączniki stabilizatora, stuki częściowo zanikły ale pozostałe mniej słyszalne jednak nie przy kołach tylko bliżej środka. Sprawdzałem raz jeszcze wszystkie elementy zawieszenia i tam jest wszystko sztywne. Do tego pojawiły się nowe objawy, po odpaleniu samochodu po dłuższym postoju (8h) i przekręceniu kierownicy maksymalnie w lewo czasem pojawia się wyraźnie wyczuwalne uderzenie (podobne do tych stuków w czasie jazdy ale głośniejsze). Przy kolejnym przekrecaniu kierownicy już jest wszystko ok. Czasem jeszcze mam wrażenie jak ruszam z miejsca ze skęconą kierownicą, że samochód delikatnie się przesuwa jakbym najechał na bardzo śliskie podłoże. Co może dawać takie objawy?Liczę na pomoc. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Delikatne stuki i walnięcie przy przekręcenie kierownicy do
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 433
- Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Cześć
Sprawdź pod tym linkiem
a6-c6-stuki-w-przednim-zawieszeniu-vt13955.htm
Ostatnio jak miałem odczuwalne "stuki" na kolumnie kierowniczej do wymiany poszły drążki. Po tym zabiegu przez jakiś czas też miałem efekt "nad-rzucania" przy skręcaniu najczęściej w lewo, ale już się nie pojawia.
Sprawdź pod tym linkiem
a6-c6-stuki-w-przednim-zawieszeniu-vt13955.htm
Ostatnio jak miałem odczuwalne "stuki" na kolumnie kierowniczej do wymiany poszły drążki. Po tym zabiegu przez jakiś czas też miałem efekt "nad-rzucania" przy skręcaniu najczęściej w lewo, ale już się nie pojawia.
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga