[ BDW 2.4 177 KM] Co z tymi klapkami?
[ BDW 2.4 177 KM] Co z tymi klapkami?
Witam. Przymierzam się do zakupu auta A6 C6 z tym motorkiem 2,4 177KM, lecz widzę że niektórzy borykają się problemem kolektora ssącego słynne klapki MONDEO,BMW... choć w tych można było wyrzucić klapki (Mondeo) ewentualnie samemu naprawić (BMW) a tu proszę już myślałem że Audi mnie pozytywne zaskoczy pod względem mniejszej awaryjności...
Pewnie w każdym egzemplarzu tego modelu prędzej czy póÂźniej zafascynowany posiadacz spodka się z "klepaniem" w kolektorze.... (Kwestia przebiegu, jego eksploatowania.... ) ??????
Jaki silnik oczywiście w benie jest mniej wadliwy, niekoniecznie powyżej 3,0 pozdrawiam
[ Dodano: 2013-06-07, 12:18 ]
Doradzi ktoś ?
Pewnie w każdym egzemplarzu tego modelu prędzej czy póÂźniej zafascynowany posiadacz spodka się z "klepaniem" w kolektorze.... (Kwestia przebiegu, jego eksploatowania.... ) ??????
Jaki silnik oczywiście w benie jest mniej wadliwy, niekoniecznie powyżej 3,0 pozdrawiam
[ Dodano: 2013-06-07, 12:18 ]
Doradzi ktoś ?
Klapki kolektora dolotowego (z obu stron), powodujące pożądane zawirowania powietrzaBolekru pisze:Co to za klapki,
Tu masz coś więcej na ten temat: a6-c6-27tdi-problem-z-przepustnica-vt15282,480.htm (przeczytaj go)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2008, 10:48
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Śląskie
Może i tyle kosztuje do Diesli, ale w benzynie BDW kolektor jest nierozbieralny!!!!!!! Przejechałem wszystkich dobrych mechaników w mojej okolicy, poruszałem temat na forum i zakończyło się w serwisie.... Serwis zaproponował największy rabat, kolektor do kupienia tylko tam!!!! Cena samego kolektora 4200 plus wymiana, ja wytargowałem rabat 15%. Zapomnijcie o naprawie i regeneracji klapek w benzynie.Deniro pisze:Kolego zestawy naprawczy kosztuje 50zl
Dodam że u mnie stało się to przy przebiegu 138.000km, po wyciągnięciu kolektora stwierdzono że na lewej stronie posypały się łożyska na której osadzona jest ośka z łopatkami. ÂŁożyska oczywiście z tworzywa sztucznego
Teoretycznie stało się to dlatego że auto głównie jeÂździ po mieście i łopatki otwierają się i zamykają o wiele częściej niż na trasie gdzie przez większość czasu są otwarte.
"Mniejsza awaryjność Audi" jak kolega zaczął post => dobry żart na zbliżający się weekend.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2008, 10:48
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Śląskie
Zgadzam się z tym w 100%.Zagór pisze:C6 to fajne auto, ale niestety jest pełne wad, jak nie wtryski, to kolektor, jak nie kolektor, to "bezobsługowy" rozrząd - a wszytsko liczone w grubych tysiączkach - i gdzie ta przewaga dzięki technice - a...... no na koncie bankowym producenta (nie tylko tego zresztą)
Jak dla mnie to na chwilę obecną Audi = Volkswagen = Seat = Skoda=> co będzie dalej???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2008, 10:48
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Śląskie
Od początku produkcji według gościa w serwisie ten kolektor był poprawiany czterokrotnie, a czy to coś dało... Szczerze wątpię, bo wygląda tak samo, wykonany jest nadal z tworzywa, nadal nie jest rozbieralny i poprostu doczekali końca produkcji modelu i po problemie.soulck pisze:<szok> 4.200 nie tani koszt.... A czy coś zmienili w tym kolektorze czy nadal takie samo badziewie?
Koszty produkcji jak najmniejsze ,liczy się tylko zysk...
Witam.
Teraz ja mam problem z klapkami i doradzają mi ich wywalenie.
Moje pytanie jest takie: skoro ten kolektor jest nierozbieralny to na czym polega wywalenie tych klapek? jak to powinno być zrobione? czy coś później trzeba zaspawać?
Mój mechanik jeszcze czegoś takiego nie robił.
Naprawione bezkosztowo. Jak narazie chodzi bezproblemowo.
Odłączone podciśnienie od sterownika klapek, klapki ustawione na stałe w pozycji otwartej i jest ok. Obyło się bez żadnych programów itp. Błędu nie wywaliło żadnego, ubytku na mocy też nie zauważyłem.
Teraz ja mam problem z klapkami i doradzają mi ich wywalenie.
Moje pytanie jest takie: skoro ten kolektor jest nierozbieralny to na czym polega wywalenie tych klapek? jak to powinno być zrobione? czy coś później trzeba zaspawać?
Mój mechanik jeszcze czegoś takiego nie robił.
Naprawione bezkosztowo. Jak narazie chodzi bezproblemowo.
Odłączone podciśnienie od sterownika klapek, klapki ustawione na stałe w pozycji otwartej i jest ok. Obyło się bez żadnych programów itp. Błędu nie wywaliło żadnego, ubytku na mocy też nie zauważyłem.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga