No i znowu mnie coś dopadło. Mianowicie Auto jak zimne to słabo odpala (długo kręci aż załapie) jak już odpali to przez chwile go telepie i potem już chodzi ok. co dziwne po takim rozruchu załancza wentylatory na chłodnicy na 2 gim biegu. jak sobie pochodzi tak chwile jest juz ok moc ma chodzi równo. Zapięłem vaga i ot co ujrzałem :
17755 camshaft position sensor 2 g163
17930 camshaft adjustment bank 2
Co to za czujniki.
[ ASN 3.0 220 KM] Słabo odpala, check i Błędy do weryfikacji
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To wracaj do niego, niech poczyta w Elsie jak napinać rozrząd w ASN i niech tak zrobi jak ma być - chyba że po obróbce głowic coś siedzi w kanałach od nastawników - ale raczej stawiam, że gość klucza dynametrycznego i klucza do nastawników nie używałgibon_81 pisze:ja nie mechanik robił, obie głowice przeszły kompletny remont. Jakiś opis tej operacji??
Rozrząd jest ok. wtyczka była luźna i stąd to zamieszanie, ale jest inny problem mianowicie, coś nie tak z czujnikami temp. kiedyś był problem ze wskaźnikiem na zegarach. zaraz po włączeniu zapłonu pokazywał 90 stopni, wymieniłem na nowy orginalny. Dziś jak sprawdzałem vagiem w silniku w 3 grupie po odpaleniu zaraz 110 stopni po zagrzaniu okolice 130, natomiast w 3 grupie ale w instruments mam normalnie po odpaleniu ok 30 stopni i rośnie do ok 94 ale wentylatory załanczają sie tylko przy odpalonej klimie co jest normalne na econ ni ciula nawet jak płyn w instruments ma około 100.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga