Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ASN 3.0 220 KM] Słabo odpala, check i Błędy do weryfikacji

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

[ ASN 3.0 220 KM] Słabo odpala, check i Błędy do weryfikacji

Post autor: gibon_81 » 11 cze 2013, 19:38

No i znowu mnie coś dopadło. Mianowicie Auto jak zimne to słabo odpala (długo kręci aż załapie) jak już odpali to przez chwile go telepie i potem już chodzi ok. co dziwne po takim rozruchu załancza wentylatory na chłodnicy na 2 gim biegu. jak sobie pochodzi tak chwile jest juz ok moc ma chodzi równo. Zapięłem vaga i ot co ujrzałem :
17755 camshaft position sensor 2 g163
17930 camshaft adjustment bank 2
Co to za czujniki.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 cze 2013, 20:01

Czujniki położenia wałka rozrządu z banku 2 - sprawa niestety prosta nie jest - robiłeś coś ostatnio przy rozrządzie?
VAG jest?
To wykonaj i zloguj procedurę dynamicznego testu przestawiania faz rozrządu.

gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 11 cze 2013, 21:05

ja nie mechanik robił, obie głowice przeszły kompletny remont. Jakiś opis tej operacji??

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 cze 2013, 21:50

gibon_81 pisze:ja nie mechanik robił, obie głowice przeszły kompletny remont. Jakiś opis tej operacji??
To wracaj do niego, niech poczyta w Elsie jak napinać rozrząd w ASN i niech tak zrobi jak ma być - chyba że po obróbce głowic coś siedzi w kanałach od nastawników :( - ale raczej stawiam, że gość klucza dynametrycznego i klucza do nastawników nie używał :(

gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 11 cze 2013, 22:24

No nie używał... Możesz mi trochę naświetlić o co kaman??? ÂŻebym wiedział jak go pocisnąć.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 cze 2013, 22:30

ELSA - masz?? - tam poszukaj procedury wymiany paska dla ASN - wydrukuj, o każ mu robić to zgodnie z tym co tam napisano.

gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 12 cze 2013, 22:00

Rozrząd jest ok. wtyczka była luźna i stąd to zamieszanie, ale jest inny problem mianowicie, coś nie tak z czujnikami temp. kiedyś był problem ze wskaźnikiem na zegarach. zaraz po włączeniu zapłonu pokazywał 90 stopni, wymieniłem na nowy orginalny. Dziś jak sprawdzałem vagiem w silniku w 3 grupie po odpaleniu zaraz 110 stopni po zagrzaniu okolice 130, natomiast w 3 grupie ale w instruments mam normalnie po odpaleniu ok 30 stopni i rośnie do ok 94 ale wentylatory załanczają sie tylko przy odpalonej klimie co jest normalne na econ ni ciula nawet jak płyn w instruments ma około 100.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga