Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5 2.5 TDI AFB] turbina smarowanie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5 2.5 TDI AFB] turbina smarowanie

Post autor: radek11 » 08 cze 2013, 19:51

Witam wszystkich mam pytanie jaki numer mają śruba na imbus która łączy dopływ oleju do smarowania turbiny oraz podkładki miedziane moja podczas dokręcania się urwała oraz czy można to kupić poza serwisem

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 08 cze 2013, 20:48

Witam,

Info z katalogu ETKA
śruba drążona imbusowa nr 059 103 728 (M10x1)
Pierścienie uszczelniające N 013 811 5 (10x13.5)
śruba zasilającej rurki olejowej (mocowanie rurki do bloku silnika) nr N 100 802 04 (M6x50)

Jeżeli będziesz wyciągał turbinę musisz dokupić jeszcze śruby samo kontrujące 7 sztuk i uszczelkę pomiędzy turbinę i kolanko.
Do tego do wymiany 035 115 427 o-ring (15x2.5) 2 sztuki jeden do zasilania drugi do powrotu.

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 08 cze 2013, 20:59

dzięki kolego przeszukałem allegro nigdzie nie mogę znależć takiej śruby
śruba drążona imbusowa nr 059 103 728 pozostaje chyba tylko serwis ?muszę czekać do poniedziałku <zalamka>

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 09 cze 2013, 09:41

Szukaj w sklepach metalowych ,twardość śruby 10.9 i nie musi być to imbus ,ale twardość nie mniejsza .a byłeś tam w swojej wiosce http://www.rawa.swidnica.pl/index , mają na pewno

[ Dodano: 2013-06-09, 09:42 ]
a jak nie to zamów u nich

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 09 cze 2013, 09:47

Dzięki kolego jeszcze nie bylem ponieważ nie myślałem ze tam ją dostane i pękła mi wczoraj po 16 wiec było za póżno i chce cie poinformować ze ÂŚwidnica nie jest wsią jest to dosyć duże miasto <lol>

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 09 cze 2013, 14:06

Wiem to żart <rotfl>

raino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 29 gru 2011, 15:03
Lokalizacja: Ośno Lubuskie

Post autor: raino » 20 cze 2013, 19:59

Witam. Co wy o tym bądź pokrewnym preparacie sądzicie ? :

WYNN'S WYNNS DIESEL CZYSZCZENIE ZAWORU EGR TURBINY

Warto spróbować czy lepiej oddać turbinę do generalnego czyszczenia?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, 22:49 przez raino, łącznie zmieniany 1 raz.

Wasabi30

Post autor: Wasabi30 » 20 cze 2013, 23:53

raino pisze:Witam. Co wy o tym bądź pokrewnym preparacie sądzicie ? :

WYNN'S WYNNS DIESEL CZYSZCZENIE ZAWORU EGR TURBINY

Warto spróbować czy lepiej oddać turbinę do generalnego czyszczenia?
Polecam u mnie pomogło, ale przygotuj najlepiej dwa żeby dokładnie wyczyścić cały dolot, tylko pamiętaj róbcie to we dwóch (lub dwoje) jedna osoba w aucie. Nagrzej do min 75 stopni i dwa tys. obrotów podczas psikania w dolot, podczas psikania obroty będą szły w gore to wtedy przerwij i jak opadną to znowu psiknij

Mati86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 27 lis 2012, 21:26
Lokalizacja: Osjaków

Post autor: Mati86 » 21 cze 2013, 00:23

mam taką śrubę jeśli potrzebujesz jeszcze
Mati

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 22 cze 2013, 09:45

Mati86 dzięki kolego już problem rozwiązany ci od regeneracji turbin dali mi tą śrubę

robert78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 25 cze 2013, 14:36
Lokalizacja: bytom

Post autor: robert78 » 27 cze 2013, 14:41

hej
ostatnio sie dowiedzialem ze jest cos takiego jak turbo timer do opoznionego wylaczenia silnika celem schlodzenia turbiny.Ponoc mozna sobie tam nastawic czas na opoznienie wylaczenie silnika. Moje pytanie teraz jest takie:czy jest tam mozliwosc tak aby silnik wylaczal sie po uzyskaniu odpowiedniej temp turbiny?Chodzi mi o to czy w kazdym przypadku trzeba nastawiac czas opoznienia bo np jak nastawie 1 min no przy poruszaniu sie na w miescie bez sensu bedzie zeby silnik pracowal jeszcze 1 min skoro nawet turbina mogla sie nie rozgrzac a natomiast w trasie 1min moze byc skolei za malo zeby dostatecznie schlodzic turbine. Prosze o powazne potraktowanie pytania poniewaz jestem laikiem i licze na was.dzieki koledzy za odpowiedz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga