[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5 2.5 TDI AFB] turbina smarowanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
- Imię: Radek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Świdnica
[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5 2.5 TDI AFB] turbina smarowanie
Witam wszystkich mam pytanie jaki numer mają śruba na imbus która łączy dopływ oleju do smarowania turbiny oraz podkładki miedziane moja podczas dokręcania się urwała oraz czy można to kupić poza serwisem
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Witam,
Info z katalogu ETKA
śruba drążona imbusowa nr 059 103 728 (M10x1)
Pierścienie uszczelniające N 013 811 5 (10x13.5)
śruba zasilającej rurki olejowej (mocowanie rurki do bloku silnika) nr N 100 802 04 (M6x50)
Jeżeli będziesz wyciągał turbinę musisz dokupić jeszcze śruby samo kontrujące 7 sztuk i uszczelkę pomiędzy turbinę i kolanko.
Do tego do wymiany 035 115 427 o-ring (15x2.5) 2 sztuki jeden do zasilania drugi do powrotu.
Info z katalogu ETKA
śruba drążona imbusowa nr 059 103 728 (M10x1)
Pierścienie uszczelniające N 013 811 5 (10x13.5)
śruba zasilającej rurki olejowej (mocowanie rurki do bloku silnika) nr N 100 802 04 (M6x50)
Jeżeli będziesz wyciągał turbinę musisz dokupić jeszcze śruby samo kontrujące 7 sztuk i uszczelkę pomiędzy turbinę i kolanko.
Do tego do wymiany 035 115 427 o-ring (15x2.5) 2 sztuki jeden do zasilania drugi do powrotu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: lubliniec
Szukaj w sklepach metalowych ,twardość śruby 10.9 i nie musi być to imbus ,ale twardość nie mniejsza .a byłeś tam w swojej wiosce http://www.rawa.swidnica.pl/index , mają na pewno
[ Dodano: 2013-06-09, 09:42 ]
a jak nie to zamów u nich
[ Dodano: 2013-06-09, 09:42 ]
a jak nie to zamów u nich
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: lubliniec
Witam. Co wy o tym bądź pokrewnym preparacie sądzicie ? :
WYNN'S WYNNS DIESEL CZYSZCZENIE ZAWORU EGR TURBINY
Warto spróbować czy lepiej oddać turbinę do generalnego czyszczenia?
WYNN'S WYNNS DIESEL CZYSZCZENIE ZAWORU EGR TURBINY
Warto spróbować czy lepiej oddać turbinę do generalnego czyszczenia?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, 22:49 przez raino, łącznie zmieniany 1 raz.
Polecam u mnie pomogło, ale przygotuj najlepiej dwa żeby dokładnie wyczyścić cały dolot, tylko pamiętaj róbcie to we dwóch (lub dwoje) jedna osoba w aucie. Nagrzej do min 75 stopni i dwa tys. obrotów podczas psikania w dolot, podczas psikania obroty będą szły w gore to wtedy przerwij i jak opadną to znowu psiknijraino pisze:Witam. Co wy o tym bądź pokrewnym preparacie sądzicie ? :
WYNN'S WYNNS DIESEL CZYSZCZENIE ZAWORU EGR TURBINY
Warto spróbować czy lepiej oddać turbinę do generalnego czyszczenia?
hej
ostatnio sie dowiedzialem ze jest cos takiego jak turbo timer do opoznionego wylaczenia silnika celem schlodzenia turbiny.Ponoc mozna sobie tam nastawic czas na opoznienie wylaczenie silnika. Moje pytanie teraz jest takie:czy jest tam mozliwosc tak aby silnik wylaczal sie po uzyskaniu odpowiedniej temp turbiny?Chodzi mi o to czy w kazdym przypadku trzeba nastawiac czas opoznienia bo np jak nastawie 1 min no przy poruszaniu sie na w miescie bez sensu bedzie zeby silnik pracowal jeszcze 1 min skoro nawet turbina mogla sie nie rozgrzac a natomiast w trasie 1min moze byc skolei za malo zeby dostatecznie schlodzic turbine. Prosze o powazne potraktowanie pytania poniewaz jestem laikiem i licze na was.dzieki koledzy za odpowiedz.
ostatnio sie dowiedzialem ze jest cos takiego jak turbo timer do opoznionego wylaczenia silnika celem schlodzenia turbiny.Ponoc mozna sobie tam nastawic czas na opoznienie wylaczenie silnika. Moje pytanie teraz jest takie:czy jest tam mozliwosc tak aby silnik wylaczal sie po uzyskaniu odpowiedniej temp turbiny?Chodzi mi o to czy w kazdym przypadku trzeba nastawiac czas opoznienia bo np jak nastawie 1 min no przy poruszaniu sie na w miescie bez sensu bedzie zeby silnik pracowal jeszcze 1 min skoro nawet turbina mogla sie nie rozgrzac a natomiast w trasie 1min moze byc skolei za malo zeby dostatecznie schlodzic turbine. Prosze o powazne potraktowanie pytania poniewaz jestem laikiem i licze na was.dzieki koledzy za odpowiedz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga